#1
Hallo,
Ik schrijf even wat van mij af, ben nog steeds verslaafd. Tot op anderhalf jaar geleden EXTREEM aan 3-mmc (en andere uppers hier en daar) verslaafd geweest, op een gegeven moment kon ik echt niet meer tegen de crash van de 3-mmc en ga ook nooit meer beginnen met zoiets gelukkig, die knop is wel echt om gegaan in mijn hoofd!.
Maar zins dien ben nu zwaar obsessief met verdovende middelen bezig in mijn hoofd.. het is bijna alles waar ik over droom, pijnstillers en benzo's waar ik niet aan kan komen. Ik bedoel ja ik heb wel mijn 30mg diazepam per dag maar dat doet al lang niets meer, zeer weinig tot geen 'recreatieve' waarde hebben die blauwe pilletjes helaas, Heb wel een paar keer wat op gespaard en dan 150/200mg in één keer in genomen maar merk er haast NIETS van![:(]()
Om één of andere reden zit die overtuiging nog steeds in mijn hoofd dat; 'als ik nou maar gewoon toegang had tot ELKE drug.. zou mijn leven beter zijn'. Ik ben heel nieuwschierig naar hoe Oxycodone bvb zou voelen maar als ik er aan zou kunnen komen zak ik alleen maar verder de put in.
Vorig jaar ben ik begonnen aan drinken en blowen, dat blijkt een leuke combinatie te zijn maar zou de alcohol eigenlijk willen vervangen met benzo's ofzo, is iets minder schadelijk![:confused:]()
Ik schrijf even wat van mij af, ben nog steeds verslaafd. Tot op anderhalf jaar geleden EXTREEM aan 3-mmc (en andere uppers hier en daar) verslaafd geweest, op een gegeven moment kon ik echt niet meer tegen de crash van de 3-mmc en ga ook nooit meer beginnen met zoiets gelukkig, die knop is wel echt om gegaan in mijn hoofd!.
Maar zins dien ben nu zwaar obsessief met verdovende middelen bezig in mijn hoofd.. het is bijna alles waar ik over droom, pijnstillers en benzo's waar ik niet aan kan komen. Ik bedoel ja ik heb wel mijn 30mg diazepam per dag maar dat doet al lang niets meer, zeer weinig tot geen 'recreatieve' waarde hebben die blauwe pilletjes helaas, Heb wel een paar keer wat op gespaard en dan 150/200mg in één keer in genomen maar merk er haast NIETS van
Om één of andere reden zit die overtuiging nog steeds in mijn hoofd dat; 'als ik nou maar gewoon toegang had tot ELKE drug.. zou mijn leven beter zijn'. Ik ben heel nieuwschierig naar hoe Oxycodone bvb zou voelen maar als ik er aan zou kunnen komen zak ik alleen maar verder de put in.
Vorig jaar ben ik begonnen aan drinken en blowen, dat blijkt een leuke combinatie te zijn maar zou de alcohol eigenlijk willen vervangen met benzo's ofzo, is iets minder schadelijk