#1
Dit klopt
Als je teveel water drinkt, ga je ook dood, nietwaar.
Als je teveel water drinkt, ga je ook dood, nietwaar.
Nee hoor, als je 10 x de aanbevolen dosis neemt, en je bent ervan overtuigd dat je kunt vliegen, dan is de poging daartoe soms al dodelijk....daar had het leger in de USA ook al ervaringen mee toen ze dit stofje aan militairen uitgereikt had..deze mensen klommen in bomen om de vogels te kunnen voeren ( uit de hand nog wel) rn enkelen waagden die poging met slechte gevolgen!Om bij lsd dood te gaan, moet je wel 100.000 keer de aanbevolen dosis hebben.
Uiteraard, maar dan ga je niet dood aan de lsd 😉Nee hoor, als je 10 x de aanbevolen dosis neemt, en je bent ervan overtuigd dat je kunt vliegen, dan is de poging daartoe soms al dodelijk....daar had het leger in de USA ook al ervaringen mee toen ze dit stofje aan militairen uitgereikt had..deze mensen klommen in bomen om de vogels te kunnen voeren ( uit de hand nog wel) rn enkelen waagden die poging met slechte gevolgen!
Dat zou ik dan toch nog maar wat meer Search geven als ik jouw was.Vorig jaar ben ik begonnen aan drinken en blowen, dat blijkt een leuke combinatie te zijn maar zou de alcohol eigenlijk willen vervangen met benzo's ofzo, is iets minder schadelijk![]()
Ik raak heel snel geobsedeerd en schiet snel in dingen door, ben heel erg angstig voor wat mensen van mij denken, hoe zij mij zien, hecht er veel te veel waarde aan en toen kwam ik in aanraking met drugs/medicijnen en sindsdien ben ik blijven hangen daarin. De laatste tijd gaat het wel veel beter met mij, beter contact met m'n ouders/broers en de begeleiding (beschermd wonen) en ben niet meer super deprie maar pilletjes blijven als een gezwel plakken. Ondertussen nog steeds op zoek naar 'de heilige graal' die niet bestaat in troep, het is een idee in m'n hoofd dat niet meer werkt en dat weet ik maar lukt mij niet om het los te laten.Een biertje en een jointje is hartstikke lekker met regelmaat en dat gaat je niet zo snel kapot maken
Je hebt die klotenpillen nergens voor nodig en ik raad je aan om je geluk niet in die zooi te zoeken, ga op zoek naar echt geluk en pak de problemen in je leven aan ipv ze tijdelijk te onderdrukken!✌🏻👍🏻
Zoek eens naar baclofen op internetIk raak heel snel geobsedeerd en schiet snel in dingen door, ben heel erg angstig voor wat mensen van mij denken, hoe zij mij zien, hecht er veel te veel waarde aan en toen kwam ik in aanraking met drugs/medicijnen en sindsdien ben ik blijven hangen daarin. De laatste tijd gaat het wel veel beter met mij, beter contact met m'n ouders/broers en de begeleiding (beschermd wonen) en ben niet meer super deprie maar pilletjes blijven als een gezwel plakken. Ondertussen nog steeds op zoek naar 'de heilige graal' die niet bestaat in troep, het is een idee in m'n hoofd dat niet meer werkt en dat weet ik maar lukt mij niet om het los te laten.
Kan geen maat houden met middelen, altijd alles of niets helaas maarja, doe m'n best en het gaat beter dan een paar jaar geleden, meer kan een mens niet doen i guess. Thanks iig, het is wel fijn om af en toe eens wat te kunnen delen met mensen op een forum✌🏻
Opm. Helemaal goed.Hallo,
Ik schrijf even wat van mij af, ben nog steeds verslaafd. Tot op anderhalf jaar geleden EXTREEM aan 3-mmc (en andere uppers hier en daar) verslaafd geweest, op een gegeven moment kon ik echt niet meer tegen de crash van de 3-mmc en ga ook nooit meer beginnen met zoiets gelukkig, die knop is wel echt om gegaan in mijn hoofd!.
Maar zins dien ben nu zwaar obsessief met verdovende middelen bezig in mijn hoofd.. het is bijna alles waar ik over droom, pijnstillers en benzo's waar ik niet aan kan komen. Ik bedoel ja ik heb wel mijn 30mg diazepam per dag maar dat doet al lang niets meer, zeer weinig tot geen 'recreatieve' waarde hebben die blauwe pilletjes helaas, Heb wel een paar keer wat op gespaard en dan 150/200mg in één keer in genomen maar merk er haast NIETS van
.......'. Ik ben heel nieuwschierig naar hoe Oxycodone bvb zou voelen maar als ik er aan zou kunnen komen zak ik alleen maar verder de put in.
Blijf toch maar van de benzo's af....dat is heel gemeen spul. Daar ben ik nu dus ook maar weer achter gekomen.Vorig jaar ben ik begonnen aan drinken en blowen, dat blijkt een leuke combinatie te zijn maar zou de alcohol eigenlijk willen vervangen met benzo's ofzo, is iets minder schadelijk![]()
Oneens het juiste antwoord is ook van de cannabis afblijvenOpm. Helemaal goed.
Blijf toch maar van de benzo's af....dat is heel gemeen spul. Daar ben ik nu dus ook maar weer achter gekomen.
Alcohol is een killer bij overmatig gebruik...
Houd het maar bij cannabis, is mijn advies, als er toch iets in zou moeten!
Klopt , nu ik van de benzos ben valt men blowtje ook volledig anders als toen ik ze nog slikte.Oneens het juiste antwoord is ook van de cannabis afblijven
Als je mentaal niet oké bent moet je niet zelf gaan dokteren of drugs gebruiken de gevolgen kunnen rampzalig zijn....
Het is belangrijk dat je alles weer op een rijtje krijgt en leert van de dingen die pijn doen in je leven. Middelen zullen je alleen maar verder de shit in helpen, voorral cannabis
Jep cannabis is echt heel krachtig op de geest, een lage dosering kan heel helend zijn en een te hoge dosis kan je geest helemaal opfokkenKlopt , nu ik van de benzos ben valt men blowtje ook volledig anders als toen ik ze nog slikte.
Ja soms tegen het para/schizo aan…
Vooral dan de eerste trekjes , dan blijkt het net weer beter te worden.
ik gebruik cannabis als slaapmiddel nu inplaats van combigebruik met benzos als slaapmiddel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."