#1
PreciesKomt wat vaker voor?
PreciesKomt wat vaker voor?
4 Gr pep nemen in 1 sessieKomt wat vaker voor?
Misschien kan je je pep eens laten testen. Als ik 1 hele gram op maak van mijn huidige dealer dan slaap ik 3 nachten niet en dat is niet gezond.Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Wat maakt dat je besloot er 4 in te gooien danNee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Verder heb ik, en denk velen anderen hier, ook wel zulke onverantwoorde acties uitgehaald. De reacties zijn goed bedoeld en uit eigen ervaring in ik zeggen dat je speelt met je leven net zulke hoeveelhedenNee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
helemaal mee eens, maar ik ga straks toch ff marathon slapen na dagen rondgespookt te hebben bij tijden ongeneselijk geil zijn en dit forum ontdekt te hebben....ik zal tot aan mijn dood wel wat nodig hebben, ik hoef niet elke dag of elke week....vroeger toen je met lange oe schreef en de pep ook anders was gekke avonden gehad hoor in rotterdam van god losVerder heb ik, en denk velen anderen hier, ook wel zulke onverantwoorde acties uitgehaald. De reacties zijn goed bedoeld en uit eigen ervaring in ik zeggen dat je speelt met je leven net zulke hoeveelheden
De pep was niet anders, jij had gewoon minder tolerantie.helemaal mee eens, maar ik ga straks toch ff marathon slapen na dagen rondgespookt te hebben bij tijden ongeneselijk geil zijn en dit forum ontdekt te hebben....ik zal tot aan mijn dood wel wat nodig hebben, ik hoef niet elke dag of elke week....vroeger toen je met lange oe schreef en de pep ook anders was gekke avonden gehad hoor in rotterdam van god los
dat is ook goed mogelijk, in ieder geval ff pauze even weer in de realiteit en op andere aard chillen...tot volgende episodeDe pep was niet anders, jij had gewoon minder tolerantie.
Waarom moet je hier vertellen hoe geil je bent? Totaal niet topic-gerelateerd en niemand vroeg er om.maar ik ga straks toch ff marathon slapen na dagen rondgespookt te hebben bij tijden ongeneselijk geil zijn en dit forum ontdekt te hebben....
lees ik hier wat van een moralist???Waarom moet je hier vertellen hoe geil je bent? Totaal niet topic-gerelateerd en niemand vroeg er om.
OT: @Snuufduuf Misschien kun je verslavingshulp inschakelen, want zoveel speed met regelmaat eindigt vaak wel in ernstige gezondheidsproblemen en vroegtijdig overlijden. Zou je een leven zonder speed niet fijner vinden?
Hij zal het later vertellen in de topic “wat is je meest trieste / beschamende junk moment “Waarom moet je hier vertellen hoe geil je bent? Totaal niet topic-gerelateerd en niemand vroeg er om.
OT: @Snuufduuf Misschien kun je verslavingshulp inschakelen, want zoveel speed met regelmaat eindigt vaak wel in ernstige gezondheidsproblemen en vroegtijdig overlijden. Zou je een leven zonder speed niet fijner vinden?
Vraag maar welke ??? Heb er genoeg momenten...en ja op het moment dat ik de les kan gaan lezen..whahahahaaaaaaHij zal het later vertellen in de “ wat is je meest trieste / beschamende junk moment “ topic.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."