Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeem ik te veel pep?

Neem ik te veel pep?

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuufduuf zei:
Komt wat vaker voor?
Klik om te vergroten...
Precies
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuufduuf zei:
Komt wat vaker voor?
Klik om te vergroten...
4 Gr pep nemen in 1 sessie
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuufduuf zei:
Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Klik om te vergroten...
Misschien kan je je pep eens laten testen. Als ik 1 hele gram op maak van mijn huidige dealer dan slaap ik 3 nachten niet en dat is niet gezond.
T
Terror 84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wile-E-Peyote zei:
pedofiel
Klik om te vergroten...
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuufduuf zei:
Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Klik om te vergroten...
Wat maakt dat je besloot er 4 in te gooien dan
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb nog net 100mg genomen wat al een beetje te veel is voor mij en jij neemt gewoon 4 gram op een dag lol
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuufduuf zei:
Ik heb gister avond 4 gram pep op en heb voor vandaag weer 4 gram gehaald is dit normaal of echt te veel? Ook heb ik 3 diazepam 10mg en een paar alprazolams zodat k wel in slaap kan komen is dat gevaarlijk?
Klik om te vergroten...

Wederom een retorische vraag…. antwoord wat je zelf al weet is: JA.
Je slikt de god ganse dag benzo na benzo (lees je andere posts maar, Diazepam) en dan pep je jezelf op met pep. Ja de dia houd werking speed tegen.

Op 1 avond 4 gram speed is bij goede speed en zonder tolerantie onmogelijk en levensgevaarlijk. (Geen grapje!)

Dus je hebt erge tolerantie, slechte kut pep, én je bloedspiegel zit sky high qua benzo’s…

Als je dit leest, begrijp je het vast wel. Zo niet, kap dan helemaal met drugs aub!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuufduuf zei:
Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram
Klik om te vergroten...
Verder heb ik, en denk velen anderen hier, ook wel zulke onverantwoorde acties uitgehaald. De reacties zijn goed bedoeld en uit eigen ervaring in ik zeggen dat je speelt met je leven net zulke hoeveelheden
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brakka Mang zei:
Verder heb ik, en denk velen anderen hier, ook wel zulke onverantwoorde acties uitgehaald. De reacties zijn goed bedoeld en uit eigen ervaring in ik zeggen dat je speelt met je leven net zulke hoeveelheden
Klik om te vergroten...
helemaal mee eens, maar ik ga straks toch ff marathon slapen na dagen rondgespookt te hebben bij tijden ongeneselijk geil zijn en dit forum ontdekt te hebben....ik zal tot aan mijn dood wel wat nodig hebben, ik hoef niet elke dag of elke week....vroeger toen je met lange oe schreef en de pep ook anders was gekke avonden gehad hoor in rotterdam van god los
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Delgado zei:
helemaal mee eens, maar ik ga straks toch ff marathon slapen na dagen rondgespookt te hebben bij tijden ongeneselijk geil zijn en dit forum ontdekt te hebben....ik zal tot aan mijn dood wel wat nodig hebben, ik hoef niet elke dag of elke week....vroeger toen je met lange oe schreef en de pep ook anders was gekke avonden gehad hoor in rotterdam van god los
Klik om te vergroten...
De pep was niet anders, jij had gewoon minder tolerantie.
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
De pep was niet anders, jij had gewoon minder tolerantie.
Klik om te vergroten...
dat is ook goed mogelijk, in ieder geval ff pauze even weer in de realiteit en op andere aard chillen...tot volgende episode
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delgado zei:
maar ik ga straks toch ff marathon slapen na dagen rondgespookt te hebben bij tijden ongeneselijk geil zijn en dit forum ontdekt te hebben....
Klik om te vergroten...
Waarom moet je hier vertellen hoe geil je bent? Totaal niet topic-gerelateerd en niemand vroeg er om.

OT: @Snuufduuf Misschien kun je verslavingshulp inschakelen, want zoveel speed met regelmaat eindigt vaak wel in ernstige gezondheidsproblemen en vroegtijdig overlijden. Zou je een leven zonder speed niet fijner vinden?
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geneesmiddel zei:
Waarom moet je hier vertellen hoe geil je bent? Totaal niet topic-gerelateerd en niemand vroeg er om.

OT: @Snuufduuf Misschien kun je verslavingshulp inschakelen, want zoveel speed met regelmaat eindigt vaak wel in ernstige gezondheidsproblemen en vroegtijdig overlijden. Zou je een leven zonder speed niet fijner vinden?
Klik om te vergroten...
lees ik hier wat van een moralist???
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op het moment dat je het moet vragen, weet je het antwoord eigenlijk al.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Waarom moet je hier vertellen hoe geil je bent? Totaal niet topic-gerelateerd en niemand vroeg er om.

OT: @Snuufduuf Misschien kun je verslavingshulp inschakelen, want zoveel speed met regelmaat eindigt vaak wel in ernstige gezondheidsproblemen en vroegtijdig overlijden. Zou je een leven zonder speed niet fijner vinden?
Klik om te vergroten...
Hij zal het later vertellen in de topic “wat is je meest trieste / beschamende junk moment “
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#17
JavelinBayraktar zei:
Hij zal het later vertellen in de “ wat is je meest trieste / beschamende junk moment “ topic.
Klik om te vergroten...
Vraag maar welke ??? Heb er genoeg momenten...en ja op het moment dat ik de les kan gaan lezen..whahahahaaaaaa
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor jou is het normaal! ik vind het veel maar misschien beleef jij dit heel anders joh ik doe 2 dagen met 5 gram! Geen zorgen je doet het al nou maakt het ook niet meer uit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."