#1
Hij heeft gelijk, ik weet niet eens hoe je ik hou van jou schrijft. Oops just did it.
na elke verslaving kan dat gebeuren ja. Je lichaam is er zo aan gewend en gaat dan schreeuwen om het niveau aan stofjes die je voorheen je lichaam in stopte.Hoi!
Ik ben vandaag precies 2 weken gestopt met blowen en roken (in 1 keer). Paar dagen voordat ik gepland had te stoppen bleek ik Corona te hebben. Dus de afkick heb ik in quarantaine doorgebracht. Vreselijk was het! Zweten, nachtmerries, ieder uur wakker. Na een week was dat gelukkig over. Maar nu voel ik me sinds een paar dagen echt vet depressief. Is dat herkenbaar voor de stoppers? Ik heb ruim 3 jaar iedere dag geblowd en dit is de eerste keer dat ik ben gestopt.
Ik heb het weer geprobeerd, dag later stond ik weer ik die kutshop, omdat ik zo aan het ijsberen ben omdat het op is , krijg ik allemaal 100 gedachtes, en kan ze dan niet weg werken wel raar dat dat bij mij al meteen de avond zelf is. Probeer dan niet naar buiten te gaan etc , maar toch is het weer mislukt. Heb online hulp gevraagd voor toch er aan te werken met iemand die gespecialiseerd is. Ik baal er zo van waarom vind ik de kracht nu niet. Voel me gelijk een baby dat huilt naar zijn melkSoms gaat herstellen met vallen en opstaan. Je hebt al aan jezelf bewezen dat je het dus kan!
Ik wil je veel succes en kracht toewensen. Je bent sterker dan je denkt. Good luck! Ik lees graag mee hier om te kijken hoe het gaat.
Go for it!
Hoe is het nu ?Ik heb het weer geprobeerd, dag later stond ik weer ik die kutshop, omdat ik zo aan het ijsberen ben omdat het op is , krijg ik allemaal 100 gedachtes, en kan ze dan niet weg werken wel raar dat dat bij mij al meteen de avond zelf is. Probeer dan niet naar buiten te gaan etc , maar toch is het weer mislukt. Heb online hulp gevraagd voor toch er aan te werken met iemand die gespecialiseerd is. Ik baal er zo van waarom vind ik de kracht nu niet. Voel me gelijk een baby dat huilt naar zijn melk(
Er is geen schade door niet te blowen. Dat zijn hersenspinsels die je jezelf aanpraat door het gebruik/de verslaving.Ik probeer hulp te vragen online maar wachttijd is 8 weken. Dus ik probeer zelf rustig af te bouwen. Maar merk dat ik savonds weer iets meer blow. Gelijk alsof je je schade in moet halen
Thx, ik weet alleen niet wat het verstandigste is. Het rookwaar volledig uit huis bannen, of gwn in huis laten voor als je toch een moment hebt dat het moeilijk is zodat je toch nog 1tje kan doen. Ik heb speciaal gewone sig gekocht voor als ik zin heb in 1, dan rook ik gwn een sig. Ik heb ook nog een e sigaret. Dat helpt ook wel wat. Maar zin zit er nog steeds erg in. Wil erna ook weer stoppen met het roken maar zoek even wat het beste is waar je op een moeilijk moment even kan ademhalen dat de creving weg neemtEr is geen schade door niet te blowen. Dat zijn hersenspinsels die je jezelf aanpraat door het gebruik/de verslaving.
Stoppen is een (dagelijkse) strijd die je moet willen aangaan. Wees eerlijk tegen jezelf. En lief. Fouten/vallen horen erbij. Dat zijn juist de momenten waar je lessen voor jezelf uit kan halen voor het vervolg.
Niet proberen, niet hopen. Doen/handelen en geloven (in jezelf). Je kan het.
Weg doen. Het in huis houden blijft een opening. Ik snap het, helemaal, maar die cravings, de rusteloosheid, het kutgevoel, daar moet je doorheen en dat lukt niet op deze manier.Thx, ik weet alleen niet wat het verstandigste is. Het rookwaar volledig uit huis bannen, of gwn in huis laten voor als je toch een moment hebt dat het moeilijk is zodat je toch nog 1tje kan doen. Ik heb speciaal gewone sig gekocht voor als ik zin heb in 1, dan rook ik gwn een sig. Ik heb ook nog een e sigaret. Dat helpt ook wel wat. Maar zin zit er nog steeds erg in. Wil erna ook weer stoppen met het roken maar zoek even wat het beste is waar je op een moeilijk moment even kan ademhalen dat de creving weg neemt
Ik ben zelf met cold turkey gestopt, met hasj en sigaretten zelfde dag, het is te doen, veel fruit eten. De eerste 2 weken heb ik gebruikt gemaakt van valdispert slaappillen, en het heeft me geholpen om in slaap te vallen, ik ga tegen jou liegen als ik zeg dat het makkelijk is, ik ben 2 maanden gestopt en heb nog steeds mentale last van. Maar voordelen zijn zeker het moeite waard om het te doen. Ik hoor van mensen na paar maanden ga je beter voelen. Ik hou je op de hoogste hoe het gaat met de tijdGoeieavond iedereen,
Ik ben nieuw hier op deze forum en heb hulp nodig om te stoppen met blowen. Ik heb al aantal keer geprobeerd, de eerste keer was ik 6j clean , maar dan kwam er weer serieuze shit op me af waardoor ik terug jammer genoeg greep naar het blowen. Ik wil nu graag cold Turkey doen heb ik al paar keer geprobeerd maar zonder bijkomende hulp is het lastig. Heb niet veel mensen die over hetzelfde kunnen praten omdat niet iedereen het weet. Ik zoek contact met mensen, die nu ook hetzelfde door maken en mij er in kan steunen. Ik weet dat ik het kan maar als het avond uren word is het moeilijk en krijg ik er zin in. Als ik alleen ben doe ik het ook , niet omdat ik het nodig heb maar omdat het een gewoonte is. De tijd van corona heeft het alleen maar erger gemaakt. Ik wil graag stoppen na oudejaar, is een afspraak dat ik met mezelf gemaakt heb. Klinkt misschien belachelijk , maar dan erna is het wel gwn klaar. Ik heb ook een persoon gezien dat er aan hangt, en die heeft het zwaarder dan mij. Maar zo wil ik echt niet zijn.
Hey, ja ik heb het erg lastig omdat bij mij de afkick heel snel begint en door dat herbal ik nu steeds. Probeer al lang te stoppenIk ben zelf met cold turkey gestopt, met hasj en sigaretten zelfde dag, het is te doen, veel fruit eten. De eerste 2 weken heb ik gebruikt gemaakt van valdispert slaappillen, en het heeft me geholpen om in slaap te vallen, ik ga tegen jou liegen als ik zeg dat het makkelijk is, ik ben 2 maanden gestopt en heb nog steeds mentale last van. Maar voordelen zijn zeker het moeite waard om het te doen. Ik hoor van mensen na paar maanden ga je beter voelen. Ik hou je op de hoogste hoe het gaat met de tijd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."