#1
Jij hebt hulp nodig, manIk zal niet mijn hele verhaal hier neerzetten want dan ben ik echt uren aan het typen, maar als er iemand een vraag heeft mag dat altijd. En dan is het aan mij om er antwoord op te geven. Als het te persoonlijk of te pijnlijk wordt, zal ik dat aangeven en het dus niet beantwoorden. Als ik je vraag wel beantwoord kan ik je verzekeren dat het een eerlijk antwoord is, ik heb een hekel aan liegen. Maar ik ben al 9 jaar verslaafd aan ghb (mijn grootste probleem), en ik heb ook al evenveel detoxen achter de rug waarvan 8 bij de brijder (wat een ongelooflijke kut instelling). Verder ben ik ook nog verslaafd aan diazepam. Beide middelen dus ook lichamelijk, eigenlijk voor m'n enkel lichamelijk want er wat van merken doe ik niet. Van alcohol merk ik ook niets trouwens. Vorig jaar met oud&nieuw zaten we met wat buurtjes bij ons thuis, en ik had voor mezelf een liter wodka in huis gehaald (wodka/cassis is iets wat ik altijd al erg lekker heb gevonden). We waren rond 21:00 begonnen en voor twaalven was mijn fles al leeg, en van alle stelletjes was ik degene die nog recht op zijn benen kon staan.
Maar even wat ik momenteel gebruik:
-10ml ghb om de 2 uur
-120mg diazepam p/d
-120mg baclofen p/d
-een fles likeur in de avond (12%)
-2 × p/d speed (ik maak het puntje van mijn wijsvinger met een beetje speeksel vochtig en doop het dan in mijn potje speed.) Ik heb geen idee hoeveel dat precies is maar een vriend van me die een enkele keer naar een festival gaat en dan ook een bommetje neemt verbaasde zich erover. Maar het is voor mij voldoende om rust in mijn hoofd te krijgen.
Maar bij dit alles voel ik geen enkel euforisch gevoel, ook niet als ik meer zou nemen. Dus als we een keertje een feestje/verjaardag of wat dan ook hebben dan neem ik cocaïne, dat is het enige waar ik wat van heb. Afhankelijk van het tijdsbestek van de gelegenheid neem ik dan toch zo'n 2 tot 3 echte grammen. Ik heb een kennis die het vooral in het groot verkoopt, en ook aan enkele bn'ers levert, en hij haalt het voor mij dan van een blok af. Neem altijd Boliviaanse (dat vind ik de meest chille, en wordt je niet zo onrustig van). Het is dus niet verder versneden als dat het in Nederland aankomt.
Nu nog 2 weken wachten tot ik weer de detox in kan, en deze keer (eindelijk) met een aansluitend natraject inclusief dubbel diagnostiek. En hopelijk daarna de rest van mijn leven geen terugvallen meer.
