Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van GBL

Afkicken van GBL

21 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
n
napthaLid
01-01-2024, 00:00
#1
oke ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts voor pregabalin en evt een SSRI.Nou woon ik in een klein dorpje waar niet zoveel gebeurd op drugsgebied,en ik heb ook nog niet zoveel ervaring met pregabalin en verwante medicijnen.Hoe moet ik dat aankaarten en met welke argumenten?

Oh ja en je kunt bij azarius ook GABA dingen kopen,zijn die ook waardevol in een afkickproces?
M
MorthanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou dit juist ook voorleggen bij je dokter, wat vaak het probleem is als je de stempel 'Multiple Drug Abuse' op je naam krijg, verstrekken ze helemaal geen medicijnen meer.

Zoals ik al zei ben ik bekend bij het afbouwen dvm benzodiazeprines en 's avonds een borrel.
Hoofdzaak is dat hoe je het ook doet, je je GABA receptoren wel moet blijven stimuleren door langzame afbouw, je lichaam went hieraan... en hoe minder GBL/GHB in je bloed hoe beter.
Je GABA kun je dus regelen met een beetje GBL/GHB samen met alcohol.
Drink eerst wat, 2 uur voor je dosis uitwerkt en stap die avond langzaam over op alcohol.
En Benzo voor het slapen, zodat je lichaam langzaam de rust terug vindt.
Daarna kan je als je merkt minder moeite hebt met van de GBL afblijven je balans terug vinden en in jouw geval desnoods alleen de medicijnen tegen psychotica. Het lullige is dat afbouwen afkicken GHB psychoses kan veroorzaken, misschien bij jouw zelfs verdubbelen.

Al moet dit met een fles wijn en een paar Diazapam's die je GABA ook reserveerd. De fles wijn zal je dokter/arts afraden, maar ik heb dit in de wind geslagen en toch met succes, wordt alleen geen alcohol verslaagde, omdat je geestelijk toch nog gevoelig bent voor de 'high'.

Zowieso kijken voor de anti despressiva na afloop als je dit doorlopen hebt, en geen Benzo's meer nodig hebt. En alles door elkaar maakt het helemaal anti-depressiva dus pas op!

Probeer een fles GHB te kopen, dat maakt de afbouw gecontroleerder en is minder funest voor je maag en slokdarm. Kun je dit niet krijgen ga dan zelf expirimenteren met uitreageren van GHB.
Dan heb je altijd wat in huis voor de afouw, maar onderschat het niet, als je hebt staan, is het de makkelijkste weg er weer wat van te nemen, helemaal als je je stontziek begint tevoelen, maar hou het dan op een minmale dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."