Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowmaatje die wilt stoppen gezocht!

Blowmaatje die wilt stoppen gezocht!

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
meferdiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!

Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!

Bedankt! <3
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
meferdi zei:
Hoi allemaal!

Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!

Bedankt! <3
Klik om te vergroten...
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..

Wat is je leeftijd btw?
m
meferdiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..

Wat is je leeftijd btw?
Klik om te vergroten...

Hoi! thx voor je reactie! ik woon in hilversum, ben 25 jaar. Ben beniewd waar jij woont? heb je zin om in contact te komen? hoe lang blow jij al?
Vind zo moeilijk omdat ik weer dagelijks gebruik XD
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
meferdi zei:
Hoi! thx voor je reactie! ik woon in hilversum, ben 25 jaar. Ben beniewd waar jij woont? heb je zin om in contact te komen? hoe lang blow jij al?
Vind zo moeilijk omdat ik weer dagelijks gebruik XD
Klik om te vergroten...
Ik woon bij de oude haven in hilversum LOL. ben 18. Was vandaag nog oude haven. Ik blow 4 jaar waarvan eigenlijk 4 jaar dagelijks.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
best wel toevallig haha
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
So kans van 1 op hoeveel..??🤣
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aniet_Speed zei:
So kans van 1 op hoeveel..??🤣
Klik om te vergroten...
Maar echt...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Maar echt...
Klik om te vergroten...

Bijna eng
m
meferdiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Maar echt...
Klik om te vergroten...
Haha wejow wat vet . Zin om keertje te meeten? :tearsofjoy:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet gaan blowen dan hè!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
meferdi zei:
Haha wejow wat vet . Zin om keertje te meeten? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Jaman! PB me :grin:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Laten we anders een meet organiseren in Hilversum en met z'n alleen gaan blowen.
Klik om te vergroten...
Hahaha
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Niet gaan blowen dan hè!
Klik om te vergroten...
We houden het bij meth... nee idd dat is dan wel het plan haha
m
meferdiLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb je een pm gestuurd :grin:
Stonologie zei:
We houden het bij meth... nee idd dat is dan wel het plan haha
Klik om te vergroten...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Niet gaan blowen dan hè!
Klik om te vergroten...

Net met @meferdi afgesproken en wat jointjes gerookt
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Ik woon bij de oude haven in hilversum LOL. ben 18. Was vandaag nog oude haven. Ik blow 4 jaar waarvan eigenlijk 4 jaar dagelijks.
Klik om te vergroten...
Ik woon ook in Hilversum, kom laten we meeten en lekker jointjes roken samen 😂😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laten we anders een meet organiseren in Hilversum en met z'n alleen gaan blowen.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Laten we anders een meet organiseren in Hilversum en met z'n alleen gaan blowen.
Klik om te vergroten...
Dat blowen was 'n geintje, maar een meet lijkt me leuk!

Blowen in gezelschap heeft sowieso niet mijn voorkeur.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stonologie zei:
Ik woon bij de oude haven in hilversum LOL. ben 18. Was vandaag nog oude haven. Ik blow 4 jaar waarvan eigenlijk 4 jaar dagelijks.
Klik om te vergroten...
Holy shit, ik stelde me bij jou iemand die veel ouder was voor. Dacht echt dat je 35 was of zo lmao.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Salvia zei:
Holy shit, ik stelde me bij jou iemand die veel ouder was voor. Dacht echt dat je 35 was of zo lmao.
Klik om te vergroten...
Ligt aan z'n foto denk ik 😂😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."