Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi! Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen! Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit. Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen. stuur me een pm of comment! Bedankt! <3"
"Stonologie zei: In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel.. Wat is je leeftijd btw? Klik om te vergroten... Hoi! thx voor je reactie! ik woon in hilversum, ben 25 jaar. Ben beniewd waar jij woont? heb je zin om in contact te komen? hoe lang blow jij al? Vind zo moeilijk omdat ik weer dagelijks gebruik XD"
"Stonologie zei: Maar echt... Klik om te vergroten... Haha wejow wat vet . Zin om keertje te meeten?"
"heb je een pm gestuurd Stonologie zei: We houden het bij meth... nee idd dat is dan wel het plan haha Klik om te vergroten..."
"Stonologie zei: Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn... Die foto zal zeker niet helpen nee.. Klik om te vergroten... Ja was erg goeie meeting, ik ben inmiddels paardagen gestopt met blowen en ik voel me een stuk helderder! volhouden nu! en Stonologie ziet er echt zo uit als zn afbeelding, beetje scheef hoofd, maar wel leuk hoor. We zijn nu goeie matties en ook zonder blowen! als er meer mensen willen meeten in Hilversum, let me know!"
"Dag mensen, Regelgeving THC keuring CBR april 2022- april 2023 Ik heb net mijn bloedprikken voor de CBR psychiater gehad, (2 weken voor het wel bekende gesprekje) Het gesprek ga ik nog krijgen. Er staat echter in de CBR brief, dat de psychiater zou kunnen vragen om ook een urinetest te doen. Ik had vernomen dat dit niet wordt gedaan, en het enkel met de bloedtest wordt gedaan. Heeft iemand ervaring hiermee? Moet je alsnog in een potje plassen? bedankt!"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Zo ver ik weet werkt het testen bij het CBR altijd via urine en niet via bloed. Klik om te vergroten... Richtlijn is aangepast, naar alleen bloed, en sindskort krijg je geen test meer maar een cursus. https://www.cbr.nl/nl/over-het-cbr/...smisbruik-bij-rijgeschiktheids-keuringen-.htm"