Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowmaatje die wilt stoppen gezocht!

Blowmaatje die wilt stoppen gezocht!

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Space ๐Ÿ•‰ zei:
Ligt aan z'n foto denk ik ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Heeft er absoluut aan bijgedragen. :tilttearlaugh:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
8๏ธโƒฃ6๏ธโƒฃ zei:
:tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Ssshttttt..... Laat ons lekker verslaafd zijn aan gras. Nee grapje, we willen nogsteeds allebei erg graag stoppen. Ik haal al een tijdje niet zelf meer, maar vind t wel lastig als andere het doen om dan niet een paar poffen te nemen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Space ๐Ÿ•‰ zei:
Ik woon ook in Hilversum, kom laten we meeten en lekker jointjes roken samen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Laten we meeten:), jointjes liever niet..
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit eens gelezen en dus jullie hebben met elkaar afgesproken en geblowed.
@Stonologie ik dacht dat je toch wel slimmer was, gewoon met iemand random afspreken om te blowen. Nu goed je hebt een goeie tijd gehad.
Maar ik zou dit vermijden tenzij je de persoon in kwestie wel kan vertrouwen.
Let wel op want je weet nooit of je te maken hebt met een troll!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia zei:
Holy shit, ik stelde me bij jou iemand die veel ouder was voor. Dacht echt dat je 35 was of zo lmao.
Klik om te vergroten...
Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...

Die foto zal zeker niet helpen nee..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Ik heb dit eens gelezen en dus jullie hebben met elkaar afgesproken en geblowed.
@Stonologie ik dacht dat je toch wel slimmer was, gewoon met iemand random afspreken om te blowen. Nu goed je hebt een goeie tijd gehad.
Maar ik zou dit vermijden tenzij je de persoon in kwestie wel kan vertrouwen.
Let wel op want je weet nooit of je te maken hebt met een troll!
Klik om te vergroten...
I know, we hebben al een paar keer afgesproken en ook zonder wiet. Heel veel over onze passies gepraat en wat we zouden willen doen als we stoppen om die tijd dat we normaal zouden blowen op te vangen. Hij is super aardig en lijkt qua wat je we leuk vinden best op me.

Stoppen ga ik rustig mee verder hoor:), ik blow al minstens 50x minder dan ik deed, en heb afgelopen tijd echt bijna niet geblowed. Zoals ik zei, als mensen blowen bij me heb ik het daar moeilijker mee, en denk ik, tja die paar pofjes..

Het blijft toch veradelijk spul, nu schaam ik mezelf haha..

Heb een hele heftige paar dagen gehad met een van mijn vrienden, die heftige slaap/angst psychotische aanvallen had met zelfharm.. naast ons zoeken naar messen en denken dat hij van het gebouw af moest springen..

Een paar poffen van een jointje lijkt dan opeens zo klein.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...

Die foto zal zeker niet helpen nee..
Klik om te vergroten...
Mij lijkt het ook leuk om te gaan en ik ben niet veel ouder dan jij, dus misschien dat dat de drempel wat verlaagt!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia zei:
Mij lijkt het ook leuk om te gaan en ik ben niet veel ouder dan jij, dus misschien dat dat de drempel wat verlaagt!
Klik om te vergroten...
Haha zeker! Hoop dat alle oudere ons dan wel kunnen waarderen haha..
m
meferdiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...

Die foto zal zeker niet helpen nee..
Klik om te vergroten...

Ja was erg goeie meeting, ik ben inmiddels paardagen gestopt met blowen en ik voel me een stuk helderder! volhouden nu! en Stonologie ziet er echt zo uit als zn afbeelding, beetje scheef hoofd, maar wel leuk hoor. We zijn nu goeie matties en ook zonder blowen! als er meer mensen willen meeten in Hilversum, let me know! :)
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
meferdi zei:
Hoi allemaal!

Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!

Bedankt! <3
Klik om te vergroten...
Ik vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Ik vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!
Klik om te vergroten...
Supertof! Maar zijn jullie (nog?) gestopt met blowen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Ik vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!
Klik om te vergroten...
Faith in drugsforum restored.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Foxy Methoxy zei:
Supertof! Maar zijn jullie (nog?) gestopt met blowen?
Klik om te vergroten...
Ik ben helaas weer begonnen met blowen. Wel alleen delta 8 THC, wat nu eindelijk goed te krijgen is in Nederland (eindelijk live resin en dab roken whooppp).

Was een half jaar gestopt dus mag wel weer even hehe. Meferdi rookt ook nogsteeds oeps
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonologie zei:
Wel alleen delta 8 THC
Klik om te vergroten...
Bron: klik

Het enige verschil tussen Delta 8 en Delta 9 THC is dat de dubbele binding waarbij een specifiek koolstofatoom in de keten twee bindingen heeft, op verschillende plaatsen in de keten zit. In zijn chemische structuur heeft Delta 8 een achtste koolstofatoom met een dubbele binding; Delta 9 bevat een negende koolstofatoom met een dubbele binding.

Merk je verschil tussen delta 8 en delta 9?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Bron: klik

Het enige verschil tussen Delta 8 en Delta 9 THC is dat de dubbele binding waarbij een specifiek koolstofatoom in de keten twee bindingen heeft, op verschillende plaatsen in de keten zit. In zijn chemische structuur heeft Delta 8 een achtste koolstofatoom met een dubbele binding; Delta 9 bevat een negende koolstofatoom met een dubbele binding.

Merk je verschil tussen delta 8 en delta 9?
Klik om te vergroten...
Jaa ik merk zeer duidelijk verschil. Ik kan al jaren niet meer tegen wiet wegens de zeer heftige mentale en visuele effecten. Ik vind D9 heftiger dan LSD bijvoorbeeld mentaal. Visuals zijn lichter bij wiet dan LSD.

D8 THC heeft er voor gezorgd dat ik uberhaupt weer wiet ben gaan roken. Het voelt weer als normaal hoe wiet vroeger was. D8 is lichter, meer indica van zichzelf, zeer lichamelijk en ontspannend. Veel minder trippy.

Ook ben je minder beinvloed door D8. Je kan beter lopen en normale taken verichten. Het beinvloed minder je leven.

Wel is het naar mijn mening verslavender. Deze vape die ik heb blijf je roken. Vape met THC olie zegmaar. Heel sterk, en veel goedkoper dan normale wiet.

Ik wil nooit meer D9 roken, ik kan daar gewoon niet tegen. Maakt niet uit of het lemon haze is of og kush, elke soort laat mij denken dat ik een hartaanval krijg met dissociatieve aanvallen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Jaa ik merk zeer duidelijk verschil. Ik kan al jaren niet meer tegen wiet wegens de zeer heftige mentale en visuele effecten. Ik vind D9 heftiger dan LSD bijvoorbeeld mentaal. Visuals zijn lichter bij wiet dan LSD.

D8 THC heeft er voor gezorgd dat ik uberhaupt weer wiet ben gaan roken. Het voelt weer als normaal hoe wiet vroeger was. D8 is lichter, meer indica van zichzelf, zeer lichamelijk en ontspannend. Veel minder trippy.

Ook ben je minder beinvloed door D8. Je kan beter lopen en normale taken verichten. Het beinvloed minder je leven.

Wel is het naar mijn mening verslavender. Deze vape die ik heb blijf je roken. Vape met THC olie zegmaar. Heel sterk, en veel goedkoper dan normale wiet.

Ik wil nooit meer D9 roken, ik kan daar gewoon niet tegen. Maakt niet uit of het lemon haze is of og kush, elke soort laat mij denken dat ik een hartaanval krijg met dissociatieve aanvallen.
Klik om te vergroten...
Weet een coffee shop bediende รผberhaupt wat hij/zij verkoopt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stonologie zei:
Ik vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!
Klik om te vergroten...
Super cool dit :) ๐Ÿ‘
m
meferdiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi allemaal!

Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!

Bedankt! <3
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
meferdi zei:
Hoi allemaal!

Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!

Bedankt! <3
Klik om te vergroten...
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..

Wat is je leeftijd btw?
m
meferdiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..

Wat is je leeftijd btw?
Klik om te vergroten...

Hoi! thx voor je reactie! ik woon in hilversum, ben 25 jaar. Ben beniewd waar jij woont? heb je zin om in contact te komen? hoe lang blow jij al?
Vind zo moeilijk omdat ik weer dagelijks gebruik XD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."