#1
Heeft er absoluut aan bijgedragen.Ligt aan z'n foto denk ik ๐๐
Heeft er absoluut aan bijgedragen.Ligt aan z'n foto denk ik ๐๐
Ssshttttt..... Laat ons lekker verslaafd zijn aan gras. Nee grapje, we willen nogsteeds allebei erg graag stoppen. Ik haal al een tijdje niet zelf meer, maar vind t wel lastig als andere het doen om dan niet een paar poffen te nemen.
Laten we meetenIk woon ook in Hilversum, kom laten we meeten en lekker jointjes roken samen ๐๐
Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...Holy shit, ik stelde me bij jou iemand die veel ouder was voor. Dacht echt dat je 35 was of zo lmao.
I know, we hebben al een paar keer afgesproken en ook zonder wiet. Heel veel over onze passies gepraat en wat we zouden willen doen als we stoppen om die tijd dat we normaal zouden blowen op te vangen. Hij is super aardig en lijkt qua wat je we leuk vinden best op me.Ik heb dit eens gelezen en dus jullie hebben met elkaar afgesproken en geblowed.
@Stonologie ik dacht dat je toch wel slimmer was, gewoon met iemand random afspreken om te blowen. Nu goed je hebt een goeie tijd gehad.
Maar ik zou dit vermijden tenzij je de persoon in kwestie wel kan vertrouwen.
Let wel op want je weet nooit of je te maken hebt met een troll!
Mij lijkt het ook leuk om te gaan en ik ben niet veel ouder dan jij, dus misschien dat dat de drempel wat verlaagt!Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...
Die foto zal zeker niet helpen nee..
Haha zeker! Hoop dat alle oudere ons dan wel kunnen waarderen haha..Mij lijkt het ook leuk om te gaan en ik ben niet veel ouder dan jij, dus misschien dat dat de drempel wat verlaagt!
Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...
Die foto zal zeker niet helpen nee..
Ik vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!Hoi allemaal!
Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!
Bedankt! <3
Supertof! Maar zijn jullie (nog?) gestopt met blowen?Ik vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!
Faith in drugsforum restored.Ik vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!
Ik ben helaas weer begonnen met blowen. Wel alleen delta 8 THC, wat nu eindelijk goed te krijgen is in Nederland (eindelijk live resin en dab roken whooppp).Supertof! Maar zijn jullie (nog?) gestopt met blowen?
Bron: klikWel alleen delta 8 THC
Jaa ik merk zeer duidelijk verschil. Ik kan al jaren niet meer tegen wiet wegens de zeer heftige mentale en visuele effecten. Ik vind D9 heftiger dan LSD bijvoorbeeld mentaal. Visuals zijn lichter bij wiet dan LSD.Bron: klik
Het enige verschil tussen Delta 8 en Delta 9 THC is dat de dubbele binding waarbij een specifiek koolstofatoom in de keten twee bindingen heeft, op verschillende plaatsen in de keten zit. In zijn chemische structuur heeft Delta 8 een achtste koolstofatoom met een dubbele binding; Delta 9 bevat een negende koolstofatoom met een dubbele binding.
Merk je verschil tussen delta 8 en delta 9?
Weet een coffee shop bediende รผberhaupt wat hij/zij verkoopt?Jaa ik merk zeer duidelijk verschil. Ik kan al jaren niet meer tegen wiet wegens de zeer heftige mentale en visuele effecten. Ik vind D9 heftiger dan LSD bijvoorbeeld mentaal. Visuals zijn lichter bij wiet dan LSD.
D8 THC heeft er voor gezorgd dat ik uberhaupt weer wiet ben gaan roken. Het voelt weer als normaal hoe wiet vroeger was. D8 is lichter, meer indica van zichzelf, zeer lichamelijk en ontspannend. Veel minder trippy.
Ook ben je minder beinvloed door D8. Je kan beter lopen en normale taken verichten. Het beinvloed minder je leven.
Wel is het naar mijn mening verslavender. Deze vape die ik heb blijf je roken. Vape met THC olie zegmaar. Heel sterk, en veel goedkoper dan normale wiet.
Ik wil nooit meer D9 roken, ik kan daar gewoon niet tegen. Maakt niet uit of het lemon haze is of og kush, elke soort laat mij denken dat ik een hartaanval krijg met dissociatieve aanvallen.
Super cool ditIk vond het even leuk om mee te delen dat @meferdi en ik nog altijd goede vrienden zijn en elkaar wekelijks zien!
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..Hoi allemaal!
Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!
Bedankt! <3
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..
Wat is je leeftijd btw?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."