#1
Voor de volgende keer een pro-tip: het is dus beter om stiekem een tijdje 2 milligram per dag minder te slikken zodat je na 10 weken een extra stash hebt van 20 milligram.
Ik bedoel, het is natuurlijk beter om helemaal niet ineens veel diazepam te nemen, want bij schommelende doseringen krijg je heel snel last van vervelende bijwerkingen. Zeker in jouw geval is dat risicovol omdat je dan kunt terugvallen in je alcoholverslaving. En dan ben je nog verder van huis.
Maar als je toch je medicijnen gaat misbruiken, dan liever slim![:wink:]()
Ik bedoel, het is natuurlijk beter om helemaal niet ineens veel diazepam te nemen, want bij schommelende doseringen krijg je heel snel last van vervelende bijwerkingen. Zeker in jouw geval is dat risicovol omdat je dan kunt terugvallen in je alcoholverslaving. En dan ben je nog verder van huis.
Maar als je toch je medicijnen gaat misbruiken, dan liever slim