#1
Ik heb dat nooit zo begrepen. Doorhalen op 3mmc. Ik vind het helemaal niet iets waar ik wakker van blijf. Na 2 uurtjes kan ik prima slapen.
Sowieso ben ik gehecht aan mijn slaap.
Behalve als er pyro's in het spel zijn. Dan ineens is 4 dagen wakker, 3 uur slaap, 2 dagen wakker, 2 uur slaap, etc. heel normaal. Maar op andere middelen werkt het op een gegeven moment gewoon niet meer en slaap ik vanzelf.
Sowieso ben ik gehecht aan mijn slaap.
Behalve als er pyro's in het spel zijn. Dan ineens is 4 dagen wakker, 3 uur slaap, 2 dagen wakker, 2 uur slaap, etc. heel normaal. Maar op andere middelen werkt het op een gegeven moment gewoon niet meer en slaap ik vanzelf.
