Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn verhaal - overgenomen door 3-mmc (UPDATES)

Mijn verhaal - overgenomen door 3-mmc (UPDATES)

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Rtyoppie4567Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, (jongen)

ik neem jullie mee in mijn verhaal van het begin en waar ik nu ben. (Drugs 3-mmc).

Het begon rond carnaval ff keer proberen 3-mmc een vriend van mij had het mee en zei probeer eens, ik had nooit echt eerder drugs gehad dus dacht prima, beste avond van mijn leven. Nou toen weken daarop dacht ik hey dat is gaaf, wil zelf ook wel een gram dus gedaan en eerste maanden ging het goed af en toe keer 1 door de neus jagen, wat kan er nou fout gaan dacht ik. 2022 eindigde en ik was op standje: ik zou wel een hele gram in 1 avond op.
2023 begon heel slecht met een toxic relatie en een fucked up einde dr van. Alles werd voor me verboden en ik mocht niets. Dus eenmaal toen het uit ging. Dacht ik boeie en toen werden er op avonden achter elkaar bijna 2/3 gram opgesnoven. Ik dacht mwa boeie is toch vet?

De pace die ik vanaf toen had bleef zon beetje zo totdat in oktober ik een traumatische ervaring heb beleefd door een overlijden. Je kunt het denk ik wel raden. Het boeide me allemaal niet meer. Ik begon de maand daarop met 3 dagen achter elkaar en inpv bij iemand thuis, was het in mn eentje op de kamer. Intotaal 6/7 gram ging op in een week.

Dit verergerde zich flink en vanaf December tot aan nu ben ik er zo flink aan toe, heb zojuist 7 dagen achrer elkaar. Ik ben vrienden zojuist kwijt geraakt. Mijn baan staat echt oo het randje. Alles wat ik wil is die “vette” shit wat je echt kapot maakt.

3-mmc. Ik heb nog geen hulp of iets voor dit. Ik ben ook bang als ik nog even door ga zo dat het fout gaat.

ik wil graag hulp en meningen, van wat je hiervan vind. Bij mij dringt het niet door.

Groet,

<><>UPDATES<><>

(17/03)
Dit bericht is door veel mensen gelezen en geraakt. Ik heb massaal hulp gekregen van vrienden en familie. Ik sta onder toezicht op alles via mijn apple watch. Lichamelijk gezien is dit voor mij een laatste kans.

Ik ga morgen 18/03 een afspraak maken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan de meningen die je gaat krijgen wel invullen en ook dat de enige hulp die je echt gaat helpen is dat je het beste naar de huisarts kan gaan richting een verslavings traject.

Al knap dat je hier er open over durft te zijn. Je laat daarmee zie dat het wel bij je doordringt. De volgende stap is de huisarts. Als je dat niet doet raak je je werk en structuur kwijt en straks je woning/onderdak. Je lichaam gaat kapot en met een beetje pech heb je je hele leven daar last van.

Succes
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rtyoppie4567 zei:
Hallo, (jongen)

ik neem jullie mee in mijn verhaal van het begin en waar ik nu ben. (Drugs 3-mmc).

Het begon rond carnaval ff keer proberen 3-mmc een vriend van mij had het mee en zei probeer eens, ik had nooit echt eerder drugs gehad dus dacht prima, beste avond van mijn leven. Nou toen weken daarop dacht ik hey dat is gaaf, wil zelf ook wel een gram dus gedaan en eerste maanden ging het goed af en toe keer 1 door de neus jagen, wat kan er nou fout gaan dacht ik. 2022 eindigde en ik was op standje: ik zou wel een hele gram in 1 avond op.
2023 begon heel slecht met een toxic relatie en een fucked up einde dr van. Alles werd voor me verboden en ik mocht niets. Dus eenmaal toen het uit ging. Dacht ik boeie en toen werden er op avonden achter elkaar bijna 2/3 gram opgesnoven. Ik dacht mwa boeie is toch vet?

De pace die ik vanaf toen had bleef zon beetje zo totdat in oktober ik een traumatische ervaring heb beleefd door een overlijden. Je kunt het denk ik wel raden. Het boeide me allemaal niet meer. Ik begon de maand daarop met 3 dagen achter elkaar en inpv bij iemand thuis, was het in mn eentje op de kamer. Intotaal 6/7 gram ging op in een week.

Dit verergerde zich flink en vanaf December tot aan nu ben ik er zo flink aan toe, heb zojuist 7 dagen achrer elkaar. Ik ben vrienden zojuist kwijt geraakt. Mijn baan staat echt oo het randje. Alles wat ik wil is die “vette” shit wat je echt kapot maakt.

3-mmc. Ik heb nog geen hulp of iets voor dit. Ik ben ook bang als ik nog even door ga zo dat het fout gaat.

ik wil graag hulp en meningen, van wat je hiervan vind. Bij mij dringt het niet door.

Groet,
Klik om te vergroten...
Ga naar de huisarts, wees eerlijk over hoe veel en hoe vaak, en vraag om hulp.

Stop met Alcohol drinken als je dat doet.

Ga naar een meeting.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rtyoppie4567 zei:
Hallo, (jongen)

ik neem jullie mee in mijn verhaal van het begin en waar ik nu ben. (Drugs 3-mmc).

Het begon rond carnaval ff keer proberen 3-mmc een vriend van mij had het mee en zei probeer eens, ik had nooit echt eerder drugs gehad dus dacht prima, beste avond van mijn leven. Nou toen weken daarop dacht ik hey dat is gaaf, wil zelf ook wel een gram dus gedaan en eerste maanden ging het goed af en toe keer 1 door de neus jagen, wat kan er nou fout gaan dacht ik. 2022 eindigde en ik was op standje: ik zou wel een hele gram in 1 avond op.
2023 begon heel slecht met een toxic relatie en een fucked up einde dr van. Alles werd voor me verboden en ik mocht niets. Dus eenmaal toen het uit ging. Dacht ik boeie en toen werden er op avonden achter elkaar bijna 2/3 gram opgesnoven. Ik dacht mwa boeie is toch vet?

De pace die ik vanaf toen had bleef zon beetje zo totdat in oktober ik een traumatische ervaring heb beleefd door een overlijden. Je kunt het denk ik wel raden. Het boeide me allemaal niet meer. Ik begon de maand daarop met 3 dagen achter elkaar en inpv bij iemand thuis, was het in mn eentje op de kamer. Intotaal 6/7 gram ging op in een week.

Dit verergerde zich flink en vanaf December tot aan nu ben ik er zo flink aan toe, heb zojuist 7 dagen achrer elkaar. Ik ben vrienden zojuist kwijt geraakt. Mijn baan staat echt oo het randje. Alles wat ik wil is die “vette” shit wat je echt kapot maakt.

3-mmc. Ik heb nog geen hulp of iets voor dit. Ik ben ook bang als ik nog even door ga zo dat het fout gaat.

ik wil graag hulp en meningen, van wat je hiervan vind. Bij mij dringt het niet door.

Groet,
Klik om te vergroten...
Hey, balen dat je je zo hebt laten afglijden. Voor vele verslaafden ongetwijfeld herkenbaar. Je zegt dat het niet tot je doordringt en tegelijkertijd schrijf je dit nu niet voor niets op. Dat doe je omdat je in ziet dat het anders moet. Ben je meerderjarig? En woon je op jezelf of thuis?

Het is nu zaak om hulp te vragen. Je kunt uit deze vicieuze cirkel geraken, maar probeer dat niet alleen. Het begint met het accepteren van je probleem en het accepteren van hulp. Bel morgenochtendvroeg direct de huisartsenpost. Je zult zien dat het oplucht.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#5
als het je leven zo gaat beheersen is t gewoon tijd om te stoppen, bel de huisarts, je bent de eerste niet die met dit soort problemen bij hem komt, ze zitten daar niet om te oordelen, maar om je te helpen, en dat doen ze ook, morgenochtend gelijk bellen
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dingen gaan waarschijnlijk pas weer echt tot je doordringen als je een tijdje nuchter bent. Als je de hele tijd van de kaart bent, is er geen ruimte voor gevoel. Zo kom je ook niet toe aan het verwerken van je traumatische ervaring.

Dus stap 1 is stoppen met gebruiken en dat begint met naar je huisarts gaan om je problemen te bespreken. Je huisarts kan je doorverwijzen naar de hulp die je waarschijnlijk nodig hebt. Je kan het heel ingewikkeld maken, maar het is eigenlijk zo simpel. Er zit gewoon iemand klaar om je te helpen, dus maak daar gebruik van.
R
Rtyoppie4567Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Damius zei:
Hey, balen dat je je zo hebt laten afglijden. Voor vele verslaafden ongetwijfeld herkenbaar. Je zegt dat het niet tot je doordringt en tegelijkertijd schrijf je dit nu niet voor niets op. Dat doe je omdat je in ziet dat het anders moet. Ben je meerderjarig? En woon je op jezelf of thuis?

Het is nu zaak om hulp te vragen. Je kunt uit deze vicieuze cirkel geraken, maar probeer dat niet alleen. Het begint met het accepteren van je probleem en het accepteren van hulp. Bel morgenochtendvroeg direct de huisartsenpost. Je zult zien dat het oplucht.
Klik om te vergroten...

Ik ben meederjarig en woon thuis.
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat doet het met je om bovenstaande reacties te lezen?
Ik zie dat je morgen een afspraak gaat maken, super goed! Succes en hou ons op de hoogte.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel sterkte zeg! Ik gebruik(te) ook 3mmc sinds een half jaartje of zo. Niet zo veel als jij, maar ik voelde de cravings wel enorm snel toenemen en gebruikte de laatste weken ook steeds regelmatiger en ook alleen. Ik begrijp dus goed hoe snel je kunt 'afglijden' door deze drugs. Ik heb dinsdag voor het laatst gebruikt en mezelf nu voorgenomen om te stoppen, óók met alcohol inderdaad. Nu dus bijna een week 'clean'.

Je hebt hier absoluut professionele hulp bij nodig, maar ik lees dat ie die al hebt inmiddels. Goed dat je dit deelt en goed dat je hulp zoekt. Dit is de eerste, moeilijke stap.

Veel sterkte met je herstel en houd ons inderdaad op de hoogte! ✨

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."