#1
Hallo, (jongen)
ik neem jullie mee in mijn verhaal van het begin en waar ik nu ben. (Drugs 3-mmc).
Het begon rond carnaval ff keer proberen 3-mmc een vriend van mij had het mee en zei probeer eens, ik had nooit echt eerder drugs gehad dus dacht prima, beste avond van mijn leven. Nou toen weken daarop dacht ik hey dat is gaaf, wil zelf ook wel een gram dus gedaan en eerste maanden ging het goed af en toe keer 1 door de neus jagen, wat kan er nou fout gaan dacht ik. 2022 eindigde en ik was op standje: ik zou wel een hele gram in 1 avond op.
2023 begon heel slecht met een toxic relatie en een fucked up einde dr van. Alles werd voor me verboden en ik mocht niets. Dus eenmaal toen het uit ging. Dacht ik boeie en toen werden er op avonden achter elkaar bijna 2/3 gram opgesnoven. Ik dacht mwa boeie is toch vet?
De pace die ik vanaf toen had bleef zon beetje zo totdat in oktober ik een traumatische ervaring heb beleefd door een overlijden. Je kunt het denk ik wel raden. Het boeide me allemaal niet meer. Ik begon de maand daarop met 3 dagen achter elkaar en inpv bij iemand thuis, was het in mn eentje op de kamer. Intotaal 6/7 gram ging op in een week.
Dit verergerde zich flink en vanaf December tot aan nu ben ik er zo flink aan toe, heb zojuist 7 dagen achrer elkaar. Ik ben vrienden zojuist kwijt geraakt. Mijn baan staat echt oo het randje. Alles wat ik wil is die “vette” shit wat je echt kapot maakt.
3-mmc. Ik heb nog geen hulp of iets voor dit. Ik ben ook bang als ik nog even door ga zo dat het fout gaat.
ik wil graag hulp en meningen, van wat je hiervan vind. Bij mij dringt het niet door.
Groet,
<><>UPDATES<><>
(17/03)
Dit bericht is door veel mensen gelezen en geraakt. Ik heb massaal hulp gekregen van vrienden en familie. Ik sta onder toezicht op alles via mijn apple watch. Lichamelijk gezien is dit voor mij een laatste kans.
Ik ga morgen 18/03 een afspraak maken.
ik neem jullie mee in mijn verhaal van het begin en waar ik nu ben. (Drugs 3-mmc).
Het begon rond carnaval ff keer proberen 3-mmc een vriend van mij had het mee en zei probeer eens, ik had nooit echt eerder drugs gehad dus dacht prima, beste avond van mijn leven. Nou toen weken daarop dacht ik hey dat is gaaf, wil zelf ook wel een gram dus gedaan en eerste maanden ging het goed af en toe keer 1 door de neus jagen, wat kan er nou fout gaan dacht ik. 2022 eindigde en ik was op standje: ik zou wel een hele gram in 1 avond op.
2023 begon heel slecht met een toxic relatie en een fucked up einde dr van. Alles werd voor me verboden en ik mocht niets. Dus eenmaal toen het uit ging. Dacht ik boeie en toen werden er op avonden achter elkaar bijna 2/3 gram opgesnoven. Ik dacht mwa boeie is toch vet?
De pace die ik vanaf toen had bleef zon beetje zo totdat in oktober ik een traumatische ervaring heb beleefd door een overlijden. Je kunt het denk ik wel raden. Het boeide me allemaal niet meer. Ik begon de maand daarop met 3 dagen achter elkaar en inpv bij iemand thuis, was het in mn eentje op de kamer. Intotaal 6/7 gram ging op in een week.
Dit verergerde zich flink en vanaf December tot aan nu ben ik er zo flink aan toe, heb zojuist 7 dagen achrer elkaar. Ik ben vrienden zojuist kwijt geraakt. Mijn baan staat echt oo het randje. Alles wat ik wil is die “vette” shit wat je echt kapot maakt.
3-mmc. Ik heb nog geen hulp of iets voor dit. Ik ben ook bang als ik nog even door ga zo dat het fout gaat.
ik wil graag hulp en meningen, van wat je hiervan vind. Bij mij dringt het niet door.
Groet,
<><>UPDATES<><>
(17/03)
Dit bericht is door veel mensen gelezen en geraakt. Ik heb massaal hulp gekregen van vrienden en familie. Ik sta onder toezicht op alles via mijn apple watch. Lichamelijk gezien is dit voor mij een laatste kans.
Ik ga morgen 18/03 een afspraak maken.