#1
Ja zal ik doen, indd voor zover ik kan.. Ik vind het ook echt bizar dat ik eerder dit jaar cold turkey ben gestopt na maandenlang 24/7 gebruik en 2 jaar daarvoor met 10% bier naast mn bed..Keep us updated zover je kanā¦
Ja zal ik doen, indd voor zover ik kan.. Ik vind het ook echt bizar dat ik eerder dit jaar cold turkey ben gestopt na maandenlang 24/7 gebruik en 2 jaar daarvoor met 10% bier naast mn bed..Keep us updated zover je kanā¦
Oei⦠š Gelukkig ben je nu weer bij zinnen⦠Is toch niet helemaal vlekkeloos gegaan dusSupervaag ook dat er drie plakjes ham in de bak van mn kat liggen waar ik totaal geen herinnering van heb haha
Keep us updated!Pff anders ik wel , dankā¤ļø
Ja en dat ie eens wat backup regelt voor als het nog eens voorvaltAh. Nu wordt het iets duidelijker...iig wens ik de TS alle sterkte met het doorworstelen van zijn afkick...
GHB afkick is dood en dood eng.
Hiermee moet ik helaas als ex-ghbverslaafde 200% mee akkoord gaan.Jongens, hij is eerder dit jaar al cold turkey gegaan. Zijn lijf herkent de G direct. Daarom zal zijn afkick ook pittiger worden dan bij iemand die alleen āmaarā 11 dagen gebruikt heeftā¦
Hoe gaat het nu met je?Waardeer in iig jullie hulp ontzettend. Bedankt daarvoor.
Ik heb een update geplaatstAh. Nu wordt het iets duidelijker...iig wens ik de @Toontje11 alle sterkte met het doorworstelen van zijn afkick...
Ik heb een update geplaatstOei⦠š Gelukkig ben je nu weer bij zinnen⦠Is toch niet helemaal vlekkeloos gegaan dus
Keep us updated!
Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."