Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van GHB met diazepam

Afkicken van GHB met diazepam

124 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Keep us updated zover je kan…
Klik om te vergroten...
Ja zal ik doen, indd voor zover ik kan.. Ik vind het ook echt bizar dat ik eerder dit jaar cold turkey ben gestopt na maandenlang 24/7 gebruik en 2 jaar daarvoor met 10% bier naast mn bed..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken je struggle. Cold Turkey vergeet ik echt nooit meer. Afschuwelijk

Ik steek een kaarsje voor je aan en hoop dat het allemaal meevalt… šŸ’™
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waardeer in iig jullie hulp ontzettend. Bedankt daarvoor.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toontje11 zei:
Supervaag ook dat er drie plakjes ham in de bak van mn kat liggen waar ik totaal geen herinnering van heb haha
Klik om te vergroten...
Oei… šŸ™ˆ Gelukkig ben je nu weer bij zinnen… Is toch niet helemaal vlekkeloos gegaan dus
Toontje11 zei:
Pff anders ik wel , dankā¤ļø
Klik om te vergroten...
Keep us updated!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb de indruk, dat het redelijk goed gaat?
Doorzetten nu zou ik zeggen!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja met 11 dagen valt het vaak nog mee he. Enja het gebeugen tijdens een cold turkey is helemaal ruk
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
???? Ennehhh... Gebeugen....wat is dat?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het geheugen is gebeugen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah. Nu wordt het iets duidelijker...iig wens ik de @Toontje11 alle sterkte met het doorworstelen van zijn afkick...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Ah. Nu wordt het iets duidelijker...iig wens ik de TS alle sterkte met het doorworstelen van zijn afkick...
Klik om te vergroten...
Ja en dat ie eens wat backup regelt voor als het nog eens voorvalt
M
MarcoronaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
GHB afkick is dood en dood eng.
Klik om te vergroten...



Dat kun je wel zeggen.

Nooit zo'n diepe angst gevoeld als tijdens G afkick, en zulk een zwaar deprimerende 'dreiging'
T
TInkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Jongens, hij is eerder dit jaar al cold turkey gegaan. Zijn lijf herkent de G direct. Daarom zal zijn afkick ook pittiger worden dan bij iemand die alleen ā€œmaarā€ 11 dagen gebruikt heeft…
Klik om te vergroten...
Hiermee moet ik helaas als ex-ghbverslaafde 200% mee akkoord gaan.
T
TInkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toontje11 zei:
Waardeer in iig jullie hulp ontzettend. Bedankt daarvoor.
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu met je?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Sorry voor de superlate reactie iedereen!! Het ging in eerste instantie vrij redelijk maar ik werd steeds zieker..
Ik was op dat moment ook verslaafd aan alcohol en voelde me hele dagen misselijk op een gegeven moment, gaf elke 20 minuten over, kon niet meer eten en voelde me zo ontzettend slecht, dat gevoel is bijna onbeschrijfelijk.

Het probleem met elke 10/20 min overgeven is dat je lichaam de alcohol die het ā€˜nodig’ heeft als alcoholist zijnde niet kan opnemen dus ik kreeg ook te maken met ontwenningsverschijnselen en heb uiteindelijk 9 dagen geleden besloten een ambulance te bellen, ik werd in het ziekenhuis opgenomen waar mn bloed werd getest en dat zag er niet goed uit: tekort aan kalium, natriumchloride etc en daarnaast waren mijn zuurstofwaarden heel slecht.. Ze zeiden dat het de waarden waren van een 70-jarige man met longproblemen..

Ik legde ook meteen uit dat ik diazepam nodig had als alcoholist zijnde en ik kreeg 4x per dag 10 mg wat goed viel naast het feit dat ik de eerste twee dagen elk uur badend in het zweet wakker werd.

Na 2 dagen ben ik opgenomen in een verslavingskliniek waar ik sindsdien zit, ik ben nu 1 dag van de diazepam af die ik rustig heb afgebouwd. Ik voel me goed en ben dankbaar dat het gelukkig goed is afgelopen.

Het is nu aan mij om echt de volgende stap te zetten, ik blijf hier nog wel een tijdje want ik wil ook echt een dagbesteding vinden terwijl ik hier zit, fitter worden, weer gaan sporten en echt een serieus plan maken zodat ik niet weer voor de zoveelste keer terugval want na een tijdje nuchter zijn vergeet je de ellende die je hebt doorgemaakt en wil je het liefst niet dealen met de vaak grote problemen die je hebt opgebouwd in je dagelijkse leven die niet 1,2,3 opgelost zijn..

Veel dank voor jullie support en goede adviezen!
P
Positive vibeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hi ik zie dat deze topic van een paar maanden geleden is.
Maar ik wou toch nog even een opmerking maken.
Aangezien je al sinds 2018 al bezig bent met ghb lijkt het mij verstandig om nu maatregelen te treffen zodat dit niet meer gebeurd.

Voor dat je überhaupt aan de ghb begint bestel je een zak phenibut op het internet.
Dan heb je altijd een sterke gabab suplement achter de hand.

Succes!
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Ah. Nu wordt het iets duidelijker...iig wens ik de @Toontje11 alle sterkte met het doorworstelen van zijn afkick...
Klik om te vergroten...
Ik heb een update geplaatst
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Oei… šŸ™ˆ Gelukkig ben je nu weer bij zinnen… Is toch niet helemaal vlekkeloos gegaan dus

Keep us updated!
Klik om te vergroten...
Ik heb een update geplaatst :wink:
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heel veel succes! En fijn dat het nu beter gaat. Ff doorzetten je kan het.
G
GeHaktBalletjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een verhaal man.. heb veel respect voor je!
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Toontje11 zei:
Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.
Klik om te vergroten...

ik heb nog lang niet alles gelezen. Maar als je bij je huisarts eerlijk je verhaal doet en erbij verteld dat je buiten diazepam wilt kopen en hiernaast alcohol wilt gebruiken (waar je juist van bent afgekickt) om hier vanaf te komen kan ik me niet voorstellen dat ze je niets voorschrijven! Al is het tijdelijk en direct met afbouwschema!! Geen arts wil en mag de verantwoordelijkheid nemen je een nieuwe verslaving aan te wennen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."