#1
Had een kind van mij kunnen zijn. Haha welkom Guap.
Ik hoop dat het je lukt en dat je op je hoede kunt blijven. Je bent mij in ieder geval een stap voor door niet te denken "mij overkomt dat niet, ik ben daar te slim voor". En ergens wist ik ook wel dat het niet klopte maar ik ging wel door. Verslaving is een bitch, maar herstel is mooi! Maar blijf op je hoede want het sluipt erin zonder dat je 't merkt. En "ik weet zeker dat dit zo blijft" is al op het randje van gevaarlijk. Als je aanleg hebt voor verslaving houd je het maar zeer moeilijk tegen.Bij deze: vanaf nu gebruik ik expliciet verantwoordelijk✅️ Ik ben trots om dat te zeggen omdat zolang DF er is ik ook zeker weet dat dit zo gaat blijven.
Ik ben wel benieuwd hiernaar eigenlijk! Wat zijn dingen die je omgeving als normaal worden beschouwd die je bizar vindt? Kun je wat voorbeelden noemen?Ik hoop echt dat andere beginnende gebruikers DF vroegtijdig vinden even "awakend" raken als ik en niet met de stroming van deze generatie meegaan. Het is bizar wat om me heen allemaal als "normaal" word geschouwd.
Ik ben r3sh 18 jaar oud beginnend drugsgebruiker, ik gebruik nu denk ik 3 maanden en heb al ervaring met 3m, pep, keta, xtc, coke en 2cb.
Ik begon ook op mijn 18e. Had toen ook in het eerste half jaar al bovenstaande drugs geprobeerd. Je bent gewoon nieuwsgierig. Elk weekend feesten, grenzen worden steeds meer verlegd. Ik begon met een “no nose policy” want “snuiven is wel echt heftig hoor”. 2 maanden later snoof ik voor het eerst coke. Je zegt nou eenmaal snel ja fuck it als je onder invloed bent en in een bepaalde sfeer zit.Ik ben wel benieuwd hiernaar eigenlijk! Wat zijn dingen die je omgeving als normaal worden beschouwd die je bizar vindt? Kun je wat voorbeelden noemen?
Wat ik me ook afvraag... Kennelijk ben je op je 18e begonnen met drugs gebruiken. Maar hoe kwam het dat je ineens zoveel verschillende drugs ging proberen? Want kennelijk heb je gemiddeld elke maand twee nieuwe drugs geprobeerd. Werd dat allemaal aangeboden door je omgeving, en zei jij gewoon 'ja is goed!', of..?
Thanks voor het delen van jouw ervaring!Ik begon ook op mijn 18e. Had toen ook in het eerste half jaar al bovenstaande drugs geprobeerd. Je bent gewoon nieuwsgierig. Elk weekend feesten, grenzen worden steeds meer verlegd. Ik begon met een “no nose policy” want “snuiven is wel echt heftig hoor”. 2 maanden later snoof ik voor het eerst coke. Je zegt nou eenmaal snel ja fuck it als je onder invloed bent en in een bepaalde sfeer zit.
Ik las me er zeker over in, en vond drugslab ook zeer interessant toen. Het was ook niet in de trant van hey ik sta op een festival en een vreemde biedt het mij aan. Meer in een aftersfeer met goede vrienden die het al eens hebben gedaan. Maakt het niet per se goed maar heb er ook geen spijt van eigenlijk.Thanks voor het delen van jouw ervaring!
Dat verschilt echter van die van mij omdat ik zelf altijd vrij neurotisch ben geweest met het uitproberen van nieuwe middelen. Ik liet me daarbij niet zo leiden door wat gangbaar was in mijn omgeving, maar ik zocht middelen één voor één doelbewust uit. Dan ging ik eerst heel veel over dat middel lezen, en daarna zocht ik mensen die wisten hoe je het kon verkrijgen.
Een belangrijke stelregel voor mij was juist dat ik geen nieuwe middelen zou proberen als ik al onder invloed was. Misschien dat iemand mijn interesse wist te wekken tijdens een feestje, maar dan was mijn reactie altijd: 'oh, klinkt interessant! Ik zal er nog eens wat over gaan lezen binnenkort'![]()
Nog advies? Waar ging het bij jou de fout in?Welkom!! Toen ik drugs ontdekte was ik ook vrij snel actief op DF, deed veel research etc. Had graag gewild dat ik mij er ook aan kon houden.. If only..
Jazeker, klasgenoten van me vinden het normaal om doordeweeks op een schooldag 3m en/of pep te snuiven.Ik ben wel benieuwd hiernaar eigenlijk! Wat zijn dingen die je omgeving als normaal worden beschouwd die je bizar vindt? Kun je wat voorbeelden noemen?
Wat ik me ook afvraag... Kennelijk ben je op je 18e begonnen met drugs gebruiken. Maar hoe kwam het dat je ineens zoveel verschillende drugs ging proberen? Want kennelijk heb je gemiddeld elke maand twee nieuwe drugs geprobeerd. Werd dat allemaal aangeboden door je omgeving, en zei jij gewoon 'ja is goed!', of..?
Ja die "fuck it" sfeer wat je zegt herken ik uit duizenden😂. Eerste keer X stuikelde ik al magisch met mijn neus in de pep en ket oopsIk begon ook op mijn 18e. Had toen ook in het eerste half jaar al bovenstaande drugs geprobeerd. Je bent gewoon nieuwsgierig. Elk weekend feesten, grenzen worden steeds meer verlegd. Ik begon met een “no nose policy” want “snuiven is wel echt heftig hoor”. 2 maanden later snoof ik voor het eerst coke. Je zegt nou eenmaal snel ja fuck it als je onder invloed bent en in een bepaalde sfeer zit.
Toch een ervaring die je voor geen levenstijd zou willen missen. Persoonlijk vind ik als je alles goed en gezond doet, je eigenlijk niet "echt" geleefd heb.Ik las me er zeker over in, en vond drugslab ook zeer interessant toen. Het was ook niet in de trant van hey ik sta op een festival en een vreemde biedt het mij aan. Meer in een aftersfeer met goede vrienden die het al eens hebben gedaan. Maakt het niet per se goed maar heb er ook geen spijt van eigenlijk.
El guapo😎Had een kind van mij kunnen zijn. Haha welkom Guap
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."