Ja @Miems als je blijft verdoven en vluchten wordt het alleen maar erger. Ga je verdriet verwerken en je hebt geen middelen meer nodig om je goed te voelen.
Sjongejonge wat heb je een zwaar leven, @Miems , dit valt allemaal niet mee, dat begrijp ik na het lezen van dit topic....
Je zoekt dus een roes. Methadon gaat je die roes niet geven, naast oxycodon zou ik niet weten wat je om die roes te kunnen krijgen, zou kunnen nemen.
Soms gaat het leven niet zonder medicijnen, wat zegt de HA hierover?
Heel veel sterkte! Wat noem jij een roes en wat gebeurt er als je geen roes krijgt?Ik weet dat het niet de oplossing is maar voor nu om te overleven heb ik die roes gewoon nodig.
Ik voel me dan heel ontspannen, alsof ik zweef. Ik denk nergens aan. Alleen al het idee dat ik het in huis heb geeft me al een goed gevoel. Maar het is helaas nier te betalen dus zoek ik een alternatief waarbij je geen naald nodig hebt. Ik heb naalden angst. Dagboek, mediteren, therapie 15 jr lang alles gehad. Niks helpt mijHeel veel sterkte! Wat noem jij een roes en wat gebeurt er als je geen roes krijgt?
Mediteren heb je zeker al geprobeerd en dagboek om dagelijks op te schrijven hoe je je voelt om te kunnen vergelijken of je je steeds beter begint te voelen na een aantal weken?
Hierboven werd methadon als alternatief genoemd voor suboxone. Dat zou dichter in de buurt komen van oxy. Heb je daar naar gekeken?Oxy is de enige die me dat tot nu toe geeft maar het is onbetaalbaar. Dus is er voor mij geen andere opties.
Volgens mij zijn de meningen hierover verdeelt. Methadon geef in ieder geval een sterkere roes dan suboxone en dat is wat @Miems nu krijgt. Of het in de buurt komt van oxy weet ik niet.Methadon geeft geen echte roes en juist dit is hetgeen @Miems zoekt
Hetzelfde geldt in principe voor suboxone.ik zou oppassen met Methadon omdat je er niet zomaar eventjes mee kunt stoppen als je dit medicijn een tijdje gebruikt hebt. Afbouwen van methadon is niet bepaald een kleinigheid!
Van suboxone krijg ik geen roes en dat is volgens mij ook de bedoeling van dat medicijn. Die krijg ik elke maand van de huisarts. Maar ik heb er niet veel aan. Helpt tegen ontwenning maar haalt bij mij niet de trek van opiaten weg zoals ze beweren.Volgens mij zijn de meningen hierover verdeelt. Methadon geef in ieder geval een sterkere roes dan suboxone en dat is wat @Miems nu krijgt. Of het in de buurt komt van oxy weet ik niet.
Hetzelfde geldt in principe voor suboxone.
Ik zou methadon denk ik toch een kans geven, want anders kom je uit bij heroïne en dat lijkt me nog verwoestender.
Okay, dus is methadon dan geen betere optie?Van suboxone krijg ik geen roes en dat is volgens mij ook de bedoeling van dat medicijn. Die krijg ik elke maand van de huisarts. Maar ik heb er niet veel aan. Helpt tegen ontwenning maar haalt bij mij niet de trek van opiaten weg zoals ze beweren.
Ze doen heel moeilijk. Als je eenmaal bekend staat als verslaafde dan krijg je niks meer.Okay, dus is methadon dan geen betere optie?
Methadon krijg je geen roes van. Als men dat TS hier gaat wijsmaken icm haar benzo gebruik ligt ze zo op de IC of in een kist.Volgens mij zijn de meningen hierover verdeelt. Methadon geef in ieder geval een sterkere roes dan suboxone en dat is wat @Miems nu krijgt. Of het in de buurt komt van oxy weet ik niet.
Hetzelfde geldt in principe voor suboxone.
Ik zou methadon denk ik toch een kans geven, want anders kom je uit bij heroïne en dat lijkt me nog verwoestender.
Ik lees dat ze een roes zoekt die vindt je niet bij methadon, zeker niet die van oxy. Kom je eerder bij rode kratom uit, dat lijkt er dan meer op en een stuk veiliger.De TS gebruikt nu suboxone afgewisseld met oxy (+ benzos) omdat de suboxone niet goed werkt. Methadon is in principe een goed alternatief voor suboxone en zou kunnen helpen met de cravings naar oxy. Vandaar mijn advies.
Let wel even op hè: de TS zit al in actief gebruik. Het gebruik is niet iets van het verleden
De TS gebruikt nu suboxone afgewisseld met oxy (+ benzos) omdat de suboxone niet goed werkt. Methadon is in principe een goed alternatief voor suboxone en zou kunnen helpen met de cravings naar oxy. Vandaar mijn advies.Methadon krijg je geen roes van. Als men dat TS hier gaat wijsmaken icm haar benzo gebruik ligt ze zo op de IC of in een kist.
Als je al een verleden met opiaten hebt lekker van wegblijven. Je kinderen worden niet beter van een moeder onder invloed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."