#1
Ja @Miems als je blijft verdoven en vluchten wordt het alleen maar erger. Ga je verdriet verwerken en je hebt geen middelen meer nodig om je goed te voelen.
Ik zie dat je dat vooral thuis moet bestellen. Ik woon niet alleen dus andere kunnen ook bij mijn post. Dus dat valt af.Je kunt kratom een kans geven, maar dit is ook verslavend. Zorg dat je het van een goede plek haalt, er zijn namelijk een hoop aanbieders die super zwak spul aanbieden.
Verdoven gaat van kwaad tot erger worden. Als je wilt ontspannen in de avond zou ik eerder denken aan meditatie, yoga, boswandeling, sport, vrienden opzoeken, dagboek schrijven, een hobby die je leukt vindt, filmpje kijken, vrijwilligerswerk waarbij je anderen kunt helpen.Ik ben uitbehandeld bij gzz. Er is geen behandeling meer voor mij. Alles al geprobeerd. Na 15 jr zeiden ze dat het chronische is en dat ze niks meer kunnen doen. De trauma's zitten zo diep. Heb alles gehad. Emdr en zoveel andere dingen en ben geen stap vooruit. Mezelf verdoven al is het maar een half uur is voor mij beter dan zo leven. Dit is geen kwaliteit van leven.
Als je oxycodon en oxazepam gewend bent dan zijn er denk ik niet zoveel (relatief onschuldige) middellen waar je ontspanning uit kunt halen. Je zou cannabis misschien nog kunnen proberen.Ik vraag hier echt niet om iets maar wel advies voor een middel waar ik gewoon in de avond even ontspannen van raak zoals ik dat had met opiaten/oxycodon.
En bijvoorbeeld traumaverwerking of andere ondersteuning binnen de alternatieve geneeswijze?Ik ben uitbehandeld bij gzz.
Verdoven gaat van kwaad tot erger worden. Als je wilt ontspannen in de avond zou ik eerder denken aan meditatie, yoga, boswandeling, sport, vrienden opzoeken, dagboek schrijven, een hobby die je leukt vindt, filmpje kijken, vrijwilligerswerk waarbij je anderen kunt helpen.
Als je al Oxazepam neemt zal er niet zo veel onschuldigs zijn waar je echt ontspanning mee zult vinden maar misschien een ontspannend kruidentheetje ofzo of wat supplementen van de drogist. Die zijn over het algemeen niet verslavend. Van de Oxazepam zul je op een gegeven moment steeds meer nodig hebben, en stoppen is lastig.
edit: passiebloemthee noemde iemand hier onlangs. @Vinidi84 geloof ik.
Oxazepam krijg ik elke maand maar het haalt enkel de scherpe kantjes van mijn angststoornis weg. Ik ontspan er apsoluut van mij.Als je oxycodon en oxazepam gewend bent dan zijn er denk ik niet zoveel (relatief onschuldige) middellen waar je ontspanning uit kunt halen. Je zou cannabis misschien nog kunnen proberen.
Microdoseren met psychedelica zou ik persoonlijk niet doen gezien je trauma’s.
Nee, dat begrijp ik. Dus je hebt iets sterkers nodig dan oxazepam om je te ontspannen. Het probleem is dat je dan al snel uitkomt bij schadelijke harddrugs zoals sterke opiaten. Die gaat niemand je hier aanraden, want dat is gewoon niet gezond.Oxazepam krijg ik elke maand maar het haalt enkel de scherpe kantjes van mijn angststoornis weg. Ik ontspan er apsoluut van mij.
Nee, dat begrijp ik. Dus je hebt iets sterkers nodig dan oxazepam om je te ontspannen. Het probleem is dat je dan al snel uitkomt bij schadelijke harddrugs zoals sterke opiaten. Die gaat niemand je hier aanraden, want dat is gewoon niet gezond.
Waar denk je zelf aan als vervanger voor oxycodon?
Oxycodon is een zware opiaat en is in vergelijking net zo sterk als heroine dus er zal niks vergelijkbaars zijn. Dus afblijven van die rotzooi!!!Oxycodon is zoizo een no go. Dat wil ik niet meer. Ik heb geen ervaring met drugs. Naast Oxycodon heb ik nooit andere drug gebruikt. Nu heb ik vandaag omdat ik al 5 weken niet slaap bromazolam als ik het goed typ gehad dat ga ik straks proberen maar dat is een benzo en daar ontspan ik niet van. Ik verlang gewoon zo vreselijk erg naar een roes en ik weet niet wat een alternatief is iets wat in elke geval GEEN Oxycodon is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."