#1
Tsja, er wordt wat afgerommeld met medicatie, zelfs door professionals. Wat je zegt dat ze hebben gedaan, klinkt mij ook onlogisch in de oren. Maak je ongenoegen kenbaar bij de vertrouwenspersoon van de kliniek.
Heb er duidelijk wat van gezegd, straks wordt ik nog afhankelijker van de GHB omdat ze elke dag opbouwen i.p.v. afbouwen 😓Tsja, er wordt wat afgerommeld met medicatie, zelfs door professionals. Wat je zegt dat ze hebben gedaan, klinkt mij ook onlogisch in de oren. Maak je ongenoegen kenbaar bij de vertrouwenspersoon van de kliniek.
kan zijn dat het eerst slechter wordt voordat het beter gaatHeb er duidelijk wat van gezegd, straks wordt ik nog afhankelijker van de GHB omdat ze elke dag opbouwen i.p.v. afbouwen 😓
wat erg ....In de kliniek gebeuren wel vaker rare dingen....zo werd ik van 30 mg temazepam in 1 x op 0 gezet.
Hetgeen tot zware ontwenningsverschijnselen leidde.
Toen bleek de vaste verslavings arts vervangen te zijn door een jong broekie die net van de arts opleiding af kwam en totaal geen ervaring had met verslavings zaken.
Daar was ik dus mooi door genaaid geworden!
Hoe gaat het nu met je, @Perenijsje ?
Dan zit je op de goede weg, @Perenijsje!
Gekeken naar wat je eerst nam, zit je nu op een hele goede verbetering!
Je gaat je straks zoooveel beter voelen, echt waar.
Nog even de tanden op elkaar!
Houd vol!
Alle sterkte toegewenst!
Wow. Wie schrijft er in vredesnaam zo veel Lorazepam voor dan?Veel beterschap, ik zat op 25mg Lorazepam per dag, de afkick was onmenselijk. Loop er nog steeds in behandeling van. GHB was er niets bij.
Dat is waar. Maar daar zit je in een veilige omgeving, en wordt de afbouw goed begeleid!Ik heb niet echt een keuze, ik moet het in een Detox gaan doen, daar gaan ze altijd redelijk snel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."