#1
Ik ben benieuwd hoe mensen de omslag ervaren.
wanneer je er genoeg van hebt en zegt, dit moet anders.
het kantelpunt en dat je dan in 1 keer de knop om zet om (weer) volledig niet te gebruiken, niks meer.
hoe gaan jullie hiermee om?
wanneer je er genoeg van hebt en zegt, dit moet anders.
het kantelpunt en dat je dan in 1 keer de knop om zet om (weer) volledig niet te gebruiken, niks meer.
hoe gaan jullie hiermee om?