#1
Ah ik begrijp je denk ik, er is maar 1 polariteit: duisternis is de afwezigheid van licht, kou is de afwezigheid van warmte is 1 van de punten die ik door zie schemeren(?)
En als je licht laat schijnen in jezelf, door ook oude aannames te laten vallen, zal de echte waarheid zich manifesteren vanuit jou en zal de energie over springen naar anderen. Dit duurt alleen super lang als je het alleen op deze manier doet, daarom vind ik de directe aanpak van Mark Passio persoonlijk een hele goede(maar alleen voor de already geïnteresseerden in bewustzijn
)
Mark passio brengt het inderdaad wat dringender dan wat ik verder heb gezien qua 'teachers'. Ik keek eerst wel eens filmpjes van Eckhart Tolle, en ik begreep het wel een beetje, ging mediteren, werd wat bewuster van dingen. Maar ik voelde geen echte switch in mezelf. Nu ik the natural law van Mark Passio heb gekeken, voelde ik ook echt ineens een switch in me zeg maar, na de eerste 10-30 minuten ofzo al. Zo van BAM dat is de waarheid. Alsof je ineens all seeing, all knowing bent. Recht voor de raap. zonder zo'n half slaperige afwachtende instelling.
Ik denk dat het ook ligt aan de mate dat je je er al bewust van bent, welke manier het beste voor je uitpakt. Iemand die nog volledig vast geroest zit in het ego, kan beter niet naar Mark Passio kijken, dat zou inderdaad averechts kunnen werken. Doordat die persoon het dat allemaal gaat verdedigen om het ego in stand te houden. Het doek waarop de illusie zich afspeelt zal dan misschien niet kunnen zakken.
En als je licht laat schijnen in jezelf, door ook oude aannames te laten vallen, zal de echte waarheid zich manifesteren vanuit jou en zal de energie over springen naar anderen. Dit duurt alleen super lang als je het alleen op deze manier doet, daarom vind ik de directe aanpak van Mark Passio persoonlijk een hele goede(maar alleen voor de already geïnteresseerden in bewustzijn
Mark passio brengt het inderdaad wat dringender dan wat ik verder heb gezien qua 'teachers'. Ik keek eerst wel eens filmpjes van Eckhart Tolle, en ik begreep het wel een beetje, ging mediteren, werd wat bewuster van dingen. Maar ik voelde geen echte switch in mezelf. Nu ik the natural law van Mark Passio heb gekeken, voelde ik ook echt ineens een switch in me zeg maar, na de eerste 10-30 minuten ofzo al. Zo van BAM dat is de waarheid. Alsof je ineens all seeing, all knowing bent. Recht voor de raap. zonder zo'n half slaperige afwachtende instelling.
Ik denk dat het ook ligt aan de mate dat je je er al bewust van bent, welke manier het beste voor je uitpakt. Iemand die nog volledig vast geroest zit in het ego, kan beter niet naar Mark Passio kijken, dat zou inderdaad averechts kunnen werken. Doordat die persoon het dat allemaal gaat verdedigen om het ego in stand te houden. Het doek waarop de illusie zich afspeelt zal dan misschien niet kunnen zakken.


