#1
Kwaad zijn en dat uiten op een bij de situatie behorende manier keur ik goed
Let wel gepaste kwaadheid
Het is een emotie en die moet eruit
Ik heb helaas een andere kwaadheid ervaren
Ik durf het eigenlijk niet te delen maar ga wil er graag vanuit gaan mocht je je negatief willen uiten ja stom van me maar vragen dit alsjeblieft niet te doen
Ik wil enkel inzicht geven waarom ik nogal eens een klootzak ben
Ik heb in me jongere jaren 10- last gehad van een oudere kennis
Na die gebeurtenis veranderde ik al
Veel schelden tegen muren deuren trappen grote bek tegen ouders
Eigenlijk wie me dwars zat ramde ik meteen in elkaar
Nou meteen jeugdzorg emdr medicijnen enzovoort
Maar het werkelijke gebeurde feit kon ikniet plaatsen op die leeftijd
Ja het zat me dwars ja ik zat er mee
Maar kon het geen naampje geven
Jaren gesprekken altijd hoofdpijn nooit kunnen slapen
Op een gegeven moment 12 jaar meen ik mij te herrinen leeftijd weet ik niet gebeurtenis wel
Vroeg ik aan me moeder kan de dokter me geen pil geven
Wat voor pil?
Eentje dat ik niet meer wakker word
Totale paniek uiteraard
3x per week jeugdzorg
Huisbezoeken
3 weken observatie (ots meen ik )
Shitload pillen draaide ik een beetje om nou ja was gewoon verdoofd
Middelbare school:
Met medicatie ging het niet
Afbouwen en doorbijten
Nou daar ging het fout raakte in veel vechtpartijen en ruzies verstrikt
Ging stelen eerst snoep toen breezers
Nou dat werd de moedersleutel van de kluisjes
Haalde computers leeg tijdens de les
Regelmatig ff in het stalen hotel vertoeft
Ging weer een tijdje goed maar zocht wel altijd de verkeerde mensen uit
Begon met fietsen jatten draaide uiteindelijk uit tot valsgeld drukken en uitgeven
Ging tijdje goed maar werd uiteraard gepakt
Toen ik vrij was kreeg ik er lucht van dat ze een goede vriendin van mij
Bij de ns wouden laten uitgeven die scande altijd
Ik heb haar gewaarschuwd daar kwamen ze dus achter
We stonden op de plek te chillen waar we altijd waren
Er kwam een zwarte golf aangescheurd
Reed over de stoep door het gras recht op ons af
Sprongen 4 gasten uit de auto kofferbak ging open
Voor ik het wist lag ik erin
Tijd weet ik niet maar leek uren te duren
Uiteindelijk bij een flat
De kofferbak ging open
Werd meteen beet gepakt en naar een kelderbox geduwd gesleept weet ik niet meer precies
In die kelderbox werd ik totaal van top tot teen helemaal de tyfus in geslagen
Schijnbaar was het genoeg vermoed dat het ook donker was geworden
Werd weer in de auto gegooit en wat ik later hoorde naar het kralingse bos gereden
Daar werd ik eruit gehaald op me knieen gezet
Kwam een pistool tevoor schijn
Werd op mijn hoofd gezet met de woorden je familie zie je nooit meer
Ik ging keihard janken smeekte om me leven
Haalde de trekker over *klik*
Ik storte in elkaar ze lachtenme keihard uit
Stapten in en reden weg
Ik ben door een wandelaar gevonden
En heb vervolgens 3 maanden in het ziekenhuis gelegen
Daarna nog een hele tijd thuis gelegen
Ik was totaal verknipt
Ik was echt helemaal kapot
Oude vrienden waar ik mee omging rond me 12e/13e
Kregen er lucht van en zochten me vaak op
Kwamen met veel mensen zodat ik naar buiten durfde
Toen waren daar de speedpillen en pep
Helemaal geweldig
Ik had moed was niet bang
Voelde 'ok' niet echt draaide regelmatig door onder invloed
Op een gegeven moment was het standaard vrijdag 12:00 tot maandag morgen door halen
Toen werd het al wat grimmiger in me hoofd
Waanideen woede uitbarstingen
Heel veel verkeerde dingen gedaan regelmatig gepakt uiteraard
Ik en een oude maat waren evenlang kisten strakke spijkerbroeken bomber jack en kaal
Nou hij had dus heel laf een 13 jarige in elkaar gebeukt
En verdwenen ik stond voor de kroeg kwam een auto aan
En ja hoor de grote broer kwam eruit dat was er 1 met regelmatig terugkerende psychoses
Daar was iedereen terecht bang voor
Die kwam ineens op me afgestormd met een zwaard
Nou heb ik echt geluk gehad ik stond daar stom toevallig met 2 vrienden van me vader te praten
Reden ook weleens op een motor....
Die sprongen er gelijk op af en het was snel klaar
Wat er hierna gebeurde is geen toegevoegde waarde voor dit verhaal
Maar de angst was weer terug ik ging nog meer gebruiken
Iedereen ging naar ze werk en ging eigenlijk altijd 5 dagen door dinsdag laat woensdag vroeg
Slapen tot vrijdag en was weer bezig voor 5 af en toe 6 dagen
Toen werd ik psychotisch
Reclame borden verandere in marokanen die me wouden pakken
Die eerdere 4 waren ook marokanen btw
Heb tientallen kilometers gerend omdat er een gang met blauwe petjes me achtervolgde
Onder een auto gekropen en gebeld en daar kwamen dan 2 gevulde auto's
Maarja er was helemaal niks..
Vele malen na uren uit me raam te hebben gekeken zag ik ze weer gilde iedere x iedereen wakker
Ik snap nog steeds niet dat ik meerdere malen na opgepakt te zijn met bvb wapenbezit
Geen pistool maar boksbeugels messen dan wel geen wapen maar ook met hamers totaal geflipt door de politie vanuit de cel of huis naar de huisarts ben gebracht
en ik werd elke x naar huis gestuurd met het advies goed te slapen
Werd steeds gekker beestjes in me navel ogen uit sleutel gat een enorme rat die elke x even onder me kast verscheen en weet weg was lag ik dan uren te zoeken
Weer een vechtpartij geweest kwamen weer alle grote broers neven etc
Ik was zo ver ik had het niet eens door maar kreeg een volle mep met een auto krik op me hoofd
Schedel verrot heb nu nog een breuklijn van voor tot achter
Hersteld en ja je raad het al lekker doorgaan met de pep
Ik trok het niet meer was eigenlijk al tegen het gestoorde aan
Maar toch voelde het lekker het was allemaal zo eng maar beter dan de pijn voelen (emotie)
Paar keer uit het niets voor een aankomende auto gesprongen
Nog wat gebeurtenissen
3/4 weken gesloten ots is dat volgens mij
Keurig gedragen uiteraard mocht weer weg
En ging meteen een weekend met vrienden een huisje in
Ze zouden me niks geven maar ik maakte ze zo gek
Dat ze me gaven ik was rustig maar meteen weer vol aan de bak
Toen zei er een jonger marokaantje he sagbe of hoe je het dan schrijft
Zo noemden hun de personen die ze afperste en 100€ per week moest geven
En anders pakte ze je kleding scooter belde bij je familie aan of ze even met dat nummer mochten bellen
Toen kreeg ik kortsluiting ik denk het is hun of ik
Trefde voorzorgsmaatregelen en ging aktief op zoek
Ik wist niet dat hun allemaal in den haag woonden
De vader van 1 was gestorven en hij had nu een pizzaria daar
Waar ze allemaal vertoefden
Allemaal later pas gehoord
Ik zag me vrienden vrijdag van 12-14.00 de rest van dedagen zocht ik overal
Iedereen waarvan ik ook maar enigsinds het vermoeden had dat ze me informatie konden geven
Maakte ik een praatje mee soms met wat wat ik vond gepaste druk
Ik zag ze overal op alle tijden allemaal illusie
Ik wist het echt niet meer zat helemaal kapot
Ben naar de begraafplaats gelopen het achterste veld was leeg met een bult
Ik ging in kleermakers zit zitten vraag me niet hoelang geen idee
De blaadjes sprongen van tak naar tak er was een bries er werd tegen me gepraat
Leek af en toe wel of ik een knuffel kreeg maarja drugs op
Moest toch naar huis toen ik binnen kwam BOEM sloeg het in alle boompjes in de tuin waren draken
Ik flipte zo dat me vader alle bomen heeft omgezaagd
Toen ging ik douchen en ik zag over heelme lichaam diepe sneden ik bloedde zag ik dan he
Gilde alles bij elkaar deur eruit getrapt
Yo wat is er
Ja kijk dan gvd die heksen op de begraafplaats hebben me helemaal open gesneden
ER ZIT NIKS
Ben je gvd blind moet ik door ofze bel 112
Nouja werd geen 112 maar weer onder begeleiding politie huisarts
Moest thuis blijven kwamen 3 psychiaters voor me zitten en gaan je uithoren
Nouja ze doen alsof ze een gezellig praatje hielden
Ik had aardig me kop erbij ookal zag ik door mijn raam achter hun drie apen met een bal
Overgooien in de bomen die er stonden geen eigen bomen dus niet omgezaagd
wonder boven wonder hoefde ik niet mee
het zat er wel tegenaan maar echt een lading medicijnen
en volgens mij 4x per week psychiater en 1x psycholoog of andersom praten per week
Jeugdzorg
Nou die lul je zo omver
Het begon dus weer er zijn een aantal heftige incidenten gebeurd
waar ik niet trots op ben en voor jullie niet belangrijk
Moest dus na 3 gemisste afspraken echt komen anders werd ik meteen opgehaald
Helemaal knetter door geflipt met wat op zak kwam ik binnen
Toen was het ja we moeten je echt wegen dit gaat niet goed
Ja shirt uit ik doe dat gewoon
ja bingo
Ze zag wat ik bij me had
Nou zwaar onder gewicht
Heb met me knettere kop een paar dingen teveel verteld
Ik heb in deze uitleg wel meer weggelaten maar is genoeg zo
Ze ging even bellen ik moest blijven zitten ja dat hield ik 10 minuten vol
En totale paniek heb een stoel door het raam gegooid en weggegaan
Was dus knetter was al tijdje psychotisch en nu zaten er niet alleen
marokanen en gangs blauwe petjes achter me aan
maar werd ook gezocht met het label laten we het gevaalijk noemen
Zes dagen van steegje naar steegje brandgangen enzo gerend
Toen knapte het
ik ben naar me opa en oma gegaan
ik kwam binnen enme oma zei gelijk
Wat is er je bent heel eng
Even op de bank gezeten frisje gedronken
me oma had me vader gebeld en ik zei ik ga even op het balkon een peukie roken
De woede naar andere was nu totaal op mezelf gericht
Eigenlijk stond me vader binnen een minuut naast me ik heb nooit iets verteld wat er precies allemaal is gebeurd
hij zegt jongen wat is er allemaal ik antwoorde word zo afgehandeld
Nou hij vermoedde denk ik dat andere het voor me op zouden lossen
Probeerde hem naar binnen te praten lukte niet
ja dan moet het maar zo
Stapte via een stoel over de reling 7 hoog was het en ging
me vader heeft nog net me polsen of enkel vast kunnen pakken
waarna die me in zoon houdgreep vast hield tot de medische dienst
het overnam en ik vast gebonden afgevoerd werd ik dacht ja hier lul ik me wel uit
Nou mocht geen jeugd instelling in kwam in gouda op de zwaardere gesloten afdeling na 1 week sepereer met zeer veel 50mg oxa en hoge dosis thema en zhyprexa en nog iets
ik kan er ook niet veel van herrineren ik was echt een zombie
kwam uit bed at wat
zat op een stoel heel de dag te roken
Nu kwam het gezeur pas echt geen enkele jeugd instelling die me wou hebben
waar ik uiteindelijk terecht zou komen duurde minimaal nog anderhalf jaar
werd van instelling naar instelling gestuurd veelal eerst sepereer
dan steeds wat langer op de groep maar ik schijn een hele duidelijke of voor andere angstige blik te krijgen als ik me opfok
dus zodra iemand ookmaar een tekentje zag kreeg ik weer een time out spereer
nou niemand durfde het aan en werd in scheveningen geplaatst tot de instelling
Ow ik vergeet helemaal dat ik tijdens gouda dus een rechtzaak had mijn kant dachten allemaal een ots misschien 3 x verlengt thats it maarja de vele nachtjes cel de verklaring psychiater het vuurwapen bezit en daarna me poging en nog wat dingen ja toen ze eindelijk klaar waren
ja wist ik het al foute boel
verplichte behandeling tot ze beslissen dat je 'genezen' bent
Nou eindelijk op me plek behandeling kon beginnen
nou dat was gezellig zeg allemaal dezelfde types op 1 groep
gebeurde dus regelmatig dingen
Persoonlijkheids onderzoek viel heel zwaar tegen
Dus maakte me borst nat heeft in totaal ongeveer 6 1/2 jaar geduurd
Daarna helaas nog wat foutjes begaan
Ook wat klinieken gehad en we houden ons aardig staande momenteel
Maar het knaagd aan me dat die vier nog rond lopen
Nooit meer hier in de omgeving te vinden zijn
Geen vaste adrssen hebben dit heeft ook een reden
Let wel gepaste kwaadheid
Het is een emotie en die moet eruit
Ik heb helaas een andere kwaadheid ervaren
Ik durf het eigenlijk niet te delen maar ga wil er graag vanuit gaan mocht je je negatief willen uiten ja stom van me maar vragen dit alsjeblieft niet te doen
Ik wil enkel inzicht geven waarom ik nogal eens een klootzak ben
Ik heb in me jongere jaren 10- last gehad van een oudere kennis
Na die gebeurtenis veranderde ik al
Veel schelden tegen muren deuren trappen grote bek tegen ouders
Eigenlijk wie me dwars zat ramde ik meteen in elkaar
Nou meteen jeugdzorg emdr medicijnen enzovoort
Maar het werkelijke gebeurde feit kon ikniet plaatsen op die leeftijd
Ja het zat me dwars ja ik zat er mee
Maar kon het geen naampje geven
Jaren gesprekken altijd hoofdpijn nooit kunnen slapen
Op een gegeven moment 12 jaar meen ik mij te herrinen leeftijd weet ik niet gebeurtenis wel
Vroeg ik aan me moeder kan de dokter me geen pil geven
Wat voor pil?
Eentje dat ik niet meer wakker word
Totale paniek uiteraard
3x per week jeugdzorg
Huisbezoeken
3 weken observatie (ots meen ik )
Shitload pillen draaide ik een beetje om nou ja was gewoon verdoofd
Middelbare school:
Met medicatie ging het niet
Afbouwen en doorbijten
Nou daar ging het fout raakte in veel vechtpartijen en ruzies verstrikt
Ging stelen eerst snoep toen breezers
Nou dat werd de moedersleutel van de kluisjes
Haalde computers leeg tijdens de les
Regelmatig ff in het stalen hotel vertoeft
Ging weer een tijdje goed maar zocht wel altijd de verkeerde mensen uit
Begon met fietsen jatten draaide uiteindelijk uit tot valsgeld drukken en uitgeven
Ging tijdje goed maar werd uiteraard gepakt
Toen ik vrij was kreeg ik er lucht van dat ze een goede vriendin van mij
Bij de ns wouden laten uitgeven die scande altijd
Ik heb haar gewaarschuwd daar kwamen ze dus achter
We stonden op de plek te chillen waar we altijd waren
Er kwam een zwarte golf aangescheurd
Reed over de stoep door het gras recht op ons af
Sprongen 4 gasten uit de auto kofferbak ging open
Voor ik het wist lag ik erin
Tijd weet ik niet maar leek uren te duren
Uiteindelijk bij een flat
De kofferbak ging open
Werd meteen beet gepakt en naar een kelderbox geduwd gesleept weet ik niet meer precies
In die kelderbox werd ik totaal van top tot teen helemaal de tyfus in geslagen
Schijnbaar was het genoeg vermoed dat het ook donker was geworden
Werd weer in de auto gegooit en wat ik later hoorde naar het kralingse bos gereden
Daar werd ik eruit gehaald op me knieen gezet
Kwam een pistool tevoor schijn
Werd op mijn hoofd gezet met de woorden je familie zie je nooit meer
Ik ging keihard janken smeekte om me leven
Haalde de trekker over *klik*
Ik storte in elkaar ze lachtenme keihard uit
Stapten in en reden weg
Ik ben door een wandelaar gevonden
En heb vervolgens 3 maanden in het ziekenhuis gelegen
Daarna nog een hele tijd thuis gelegen
Ik was totaal verknipt
Ik was echt helemaal kapot
Oude vrienden waar ik mee omging rond me 12e/13e
Kregen er lucht van en zochten me vaak op
Kwamen met veel mensen zodat ik naar buiten durfde
Toen waren daar de speedpillen en pep
Helemaal geweldig
Ik had moed was niet bang
Voelde 'ok' niet echt draaide regelmatig door onder invloed
Op een gegeven moment was het standaard vrijdag 12:00 tot maandag morgen door halen
Toen werd het al wat grimmiger in me hoofd
Waanideen woede uitbarstingen
Heel veel verkeerde dingen gedaan regelmatig gepakt uiteraard
Ik en een oude maat waren evenlang kisten strakke spijkerbroeken bomber jack en kaal
Nou hij had dus heel laf een 13 jarige in elkaar gebeukt
En verdwenen ik stond voor de kroeg kwam een auto aan
En ja hoor de grote broer kwam eruit dat was er 1 met regelmatig terugkerende psychoses
Daar was iedereen terecht bang voor
Die kwam ineens op me afgestormd met een zwaard
Nou heb ik echt geluk gehad ik stond daar stom toevallig met 2 vrienden van me vader te praten
Reden ook weleens op een motor....
Die sprongen er gelijk op af en het was snel klaar
Wat er hierna gebeurde is geen toegevoegde waarde voor dit verhaal
Maar de angst was weer terug ik ging nog meer gebruiken
Iedereen ging naar ze werk en ging eigenlijk altijd 5 dagen door dinsdag laat woensdag vroeg
Slapen tot vrijdag en was weer bezig voor 5 af en toe 6 dagen
Toen werd ik psychotisch
Reclame borden verandere in marokanen die me wouden pakken
Die eerdere 4 waren ook marokanen btw
Heb tientallen kilometers gerend omdat er een gang met blauwe petjes me achtervolgde
Onder een auto gekropen en gebeld en daar kwamen dan 2 gevulde auto's
Maarja er was helemaal niks..
Vele malen na uren uit me raam te hebben gekeken zag ik ze weer gilde iedere x iedereen wakker
Ik snap nog steeds niet dat ik meerdere malen na opgepakt te zijn met bvb wapenbezit
Geen pistool maar boksbeugels messen dan wel geen wapen maar ook met hamers totaal geflipt door de politie vanuit de cel of huis naar de huisarts ben gebracht
en ik werd elke x naar huis gestuurd met het advies goed te slapen
Werd steeds gekker beestjes in me navel ogen uit sleutel gat een enorme rat die elke x even onder me kast verscheen en weet weg was lag ik dan uren te zoeken
Weer een vechtpartij geweest kwamen weer alle grote broers neven etc
Ik was zo ver ik had het niet eens door maar kreeg een volle mep met een auto krik op me hoofd
Schedel verrot heb nu nog een breuklijn van voor tot achter
Hersteld en ja je raad het al lekker doorgaan met de pep
Ik trok het niet meer was eigenlijk al tegen het gestoorde aan
Maar toch voelde het lekker het was allemaal zo eng maar beter dan de pijn voelen (emotie)
Paar keer uit het niets voor een aankomende auto gesprongen
Nog wat gebeurtenissen
3/4 weken gesloten ots is dat volgens mij
Keurig gedragen uiteraard mocht weer weg
En ging meteen een weekend met vrienden een huisje in
Ze zouden me niks geven maar ik maakte ze zo gek
Dat ze me gaven ik was rustig maar meteen weer vol aan de bak
Toen zei er een jonger marokaantje he sagbe of hoe je het dan schrijft
Zo noemden hun de personen die ze afperste en 100€ per week moest geven
En anders pakte ze je kleding scooter belde bij je familie aan of ze even met dat nummer mochten bellen
Toen kreeg ik kortsluiting ik denk het is hun of ik
Trefde voorzorgsmaatregelen en ging aktief op zoek
Ik wist niet dat hun allemaal in den haag woonden
De vader van 1 was gestorven en hij had nu een pizzaria daar
Waar ze allemaal vertoefden
Allemaal later pas gehoord
Ik zag me vrienden vrijdag van 12-14.00 de rest van dedagen zocht ik overal
Iedereen waarvan ik ook maar enigsinds het vermoeden had dat ze me informatie konden geven
Maakte ik een praatje mee soms met wat wat ik vond gepaste druk
Ik zag ze overal op alle tijden allemaal illusie
Ik wist het echt niet meer zat helemaal kapot
Ben naar de begraafplaats gelopen het achterste veld was leeg met een bult
Ik ging in kleermakers zit zitten vraag me niet hoelang geen idee
De blaadjes sprongen van tak naar tak er was een bries er werd tegen me gepraat
Leek af en toe wel of ik een knuffel kreeg maarja drugs op
Moest toch naar huis toen ik binnen kwam BOEM sloeg het in alle boompjes in de tuin waren draken
Ik flipte zo dat me vader alle bomen heeft omgezaagd
Toen ging ik douchen en ik zag over heelme lichaam diepe sneden ik bloedde zag ik dan he
Gilde alles bij elkaar deur eruit getrapt
Yo wat is er
Ja kijk dan gvd die heksen op de begraafplaats hebben me helemaal open gesneden
ER ZIT NIKS
Ben je gvd blind moet ik door ofze bel 112
Nouja werd geen 112 maar weer onder begeleiding politie huisarts
Moest thuis blijven kwamen 3 psychiaters voor me zitten en gaan je uithoren
Nouja ze doen alsof ze een gezellig praatje hielden
Ik had aardig me kop erbij ookal zag ik door mijn raam achter hun drie apen met een bal
Overgooien in de bomen die er stonden geen eigen bomen dus niet omgezaagd
wonder boven wonder hoefde ik niet mee
het zat er wel tegenaan maar echt een lading medicijnen
en volgens mij 4x per week psychiater en 1x psycholoog of andersom praten per week
Jeugdzorg
Nou die lul je zo omver
Het begon dus weer er zijn een aantal heftige incidenten gebeurd
waar ik niet trots op ben en voor jullie niet belangrijk
Moest dus na 3 gemisste afspraken echt komen anders werd ik meteen opgehaald
Helemaal knetter door geflipt met wat op zak kwam ik binnen
Toen was het ja we moeten je echt wegen dit gaat niet goed
Ja shirt uit ik doe dat gewoon
Ze zag wat ik bij me had
Nou zwaar onder gewicht
Heb met me knettere kop een paar dingen teveel verteld
Ik heb in deze uitleg wel meer weggelaten maar is genoeg zo
Ze ging even bellen ik moest blijven zitten ja dat hield ik 10 minuten vol
En totale paniek heb een stoel door het raam gegooid en weggegaan
Was dus knetter was al tijdje psychotisch en nu zaten er niet alleen
marokanen en gangs blauwe petjes achter me aan
maar werd ook gezocht met het label laten we het gevaalijk noemen
Zes dagen van steegje naar steegje brandgangen enzo gerend
Toen knapte het
ik ben naar me opa en oma gegaan
ik kwam binnen enme oma zei gelijk
Wat is er je bent heel eng
Even op de bank gezeten frisje gedronken
me oma had me vader gebeld en ik zei ik ga even op het balkon een peukie roken
De woede naar andere was nu totaal op mezelf gericht
Eigenlijk stond me vader binnen een minuut naast me ik heb nooit iets verteld wat er precies allemaal is gebeurd
hij zegt jongen wat is er allemaal ik antwoorde word zo afgehandeld
Nou hij vermoedde denk ik dat andere het voor me op zouden lossen
Probeerde hem naar binnen te praten lukte niet
ja dan moet het maar zo
Stapte via een stoel over de reling 7 hoog was het en ging
me vader heeft nog net me polsen of enkel vast kunnen pakken
waarna die me in zoon houdgreep vast hield tot de medische dienst
het overnam en ik vast gebonden afgevoerd werd ik dacht ja hier lul ik me wel uit
Nou mocht geen jeugd instelling in kwam in gouda op de zwaardere gesloten afdeling na 1 week sepereer met zeer veel 50mg oxa en hoge dosis thema en zhyprexa en nog iets
ik kan er ook niet veel van herrineren ik was echt een zombie
kwam uit bed at wat
zat op een stoel heel de dag te roken
Nu kwam het gezeur pas echt geen enkele jeugd instelling die me wou hebben
waar ik uiteindelijk terecht zou komen duurde minimaal nog anderhalf jaar
werd van instelling naar instelling gestuurd veelal eerst sepereer
dan steeds wat langer op de groep maar ik schijn een hele duidelijke of voor andere angstige blik te krijgen als ik me opfok
dus zodra iemand ookmaar een tekentje zag kreeg ik weer een time out spereer
nou niemand durfde het aan en werd in scheveningen geplaatst tot de instelling
Ow ik vergeet helemaal dat ik tijdens gouda dus een rechtzaak had mijn kant dachten allemaal een ots misschien 3 x verlengt thats it maarja de vele nachtjes cel de verklaring psychiater het vuurwapen bezit en daarna me poging en nog wat dingen ja toen ze eindelijk klaar waren
ja wist ik het al foute boel
verplichte behandeling tot ze beslissen dat je 'genezen' bent
Nou eindelijk op me plek behandeling kon beginnen
nou dat was gezellig zeg allemaal dezelfde types op 1 groep
gebeurde dus regelmatig dingen
Persoonlijkheids onderzoek viel heel zwaar tegen
Dus maakte me borst nat heeft in totaal ongeveer 6 1/2 jaar geduurd
Daarna helaas nog wat foutjes begaan
Ook wat klinieken gehad en we houden ons aardig staande momenteel
Maar het knaagd aan me dat die vier nog rond lopen
Nooit meer hier in de omgeving te vinden zijn
Geen vaste adrssen hebben dit heeft ook een reden
