#1
Lsd wil ik nog altijd wel een keer proberen, maar ben het nog nooit tegengekomen. Dacht dat het bijna niet meer te krijgen was sinds 1960 ofzo.
Bal0n zei:Mescaline vergeleken met paddo's, is misschien hetzelfde als slangen vergeleken met hagedissen. Beide reptielen met schubben, maar beide heel anders.
Colaiuta zei:heb nu overigens LSD geprobeert, maar het lijkt in geen velden of wegen op paddo's met de ervaringen die IK heb. Bij paddo's is het een grote hallucinatie, soort tekenfilm vind ik. Bij LSD gaat alles bewegen en het is een totaal ander gevoel.
heb zaterdag voor het eerst LSD gehad en gisteravond weer, maar het effect was minimaal, weet iemand misschien hoelang het duurt voordat deze gewenning verdwijnt?
Bal0n zei:Colaiuta zei:heb nu overigens LSD geprobeert, maar het lijkt in geen velden of wegen op paddo's met de ervaringen die IK heb. Bij paddo's is het een grote hallucinatie, soort tekenfilm vind ik. Bij LSD gaat alles bewegen en het is een totaal ander gevoel.
heb zaterdag voor het eerst LSD gehad en gisteravond weer, maar het effect was minimaal, weet iemand misschien hoelang het duurt voordat deze gewenning verdwijnt?
Ik heb juist met acid dat alles net een toneelstuk lijkt. Ik krijg altijd snel het gevoel alsof ik een verhaal speel. Heel erg vreemd![]()
ja ik ook , en het duurt volgens mij niet al te lang meer voor mijMac... zei:Ben echt te nieuwsgierig aan het worden naar LSD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."