Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat hebben jullie allemaal gezien?

Wat hebben jullie allemaal gezien?

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lsd wil ik nog altijd wel een keer proberen, maar ben het nog nooit tegengekomen. Dacht dat het bijna niet meer te krijgen was sinds 1960 ofzo.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb het al bij paddos gehad dat ik vergeten was dat ik het genomen had
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 3 tot 5 dagen zou het weg moeten zijn, fysiologisch gezien. Misschien was je er mentaal nog niet aan toe..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Atropa Belladonna is een plant, met daarin alkaloïden waarvan je gaat trippen. Meer in dit topic, aangezien er dezelfde actieve stoffen in zitten.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb zlef NOG nooit LSD gebruikt maar ben heel benieuwd wat jullie voor hallucinaties hebben gehad is het erger dan bijv. Paddo's. En nog een vraagje wat is mescaline vergeleken met paddo's ?


Daan
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
De visuals die je heb met paddo's zijn tot op zekere hoogte hetzelfde als die van LSD, maar uiteraard ook weer anders, niet echt te beschrijven.

Mescaline vergeleken met paddo's, is misschien hetzelfde als slangen vergeleken met hagedissen. Beide reptielen met schubben, maar beide heel anders :).
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
Mescaline vergeleken met paddo's, is misschien hetzelfde als slangen vergeleken met hagedissen. Beide reptielen met schubben, maar beide heel anders :).
Klik om te vergroten...

Dat is mooi verwoord! Geeft mescaline hallucinaties?
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ff nog een vraagje, is het echt werkelijk zo dat asl je LSD hebtr gebruikt dat je niet meer weet dat je het op hebt?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee..

Dat is met Datura en Belladonna, maar LSD is iets heel anders :).
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk dat je voor jezelf spreekt Bal0n, ken ook veel verhalen van mensen die dit wel mee hebben gemaakt.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja? Oh, nouja, had ik nog niet gehoord, maar kennelijk gebeurt het wel :). Wat ik wel vaak heb, dat ik vergeet of ik nou wel of niet bij heb genomen halverwege de trip. Of hoeveel het er nou zijn die ik had genomen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha ik ga wel eens twijfelen of ik nou echt hier ben (bos meestal) of op mn kamer zit te spacen met mn oogjes dicht
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb nu overigens LSD geprobeert, maar het lijkt in geen velden of wegen op paddo's met de ervaringen die IK heb. Bij paddo's is het een grote hallucinatie, soort tekenfilm vind ik. Bij LSD gaat alles bewegen en het is een totaal ander gevoel.

heb zaterdag voor het eerst LSD gehad en gisteravond weer, maar het effect was minimaal, weet iemand misschien hoelang het duurt voordat deze gewenning verdwijnt?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Colaiuta zei:
heb nu overigens LSD geprobeert, maar het lijkt in geen velden of wegen op paddo's met de ervaringen die IK heb. Bij paddo's is het een grote hallucinatie, soort tekenfilm vind ik. Bij LSD gaat alles bewegen en het is een totaal ander gevoel.

heb zaterdag voor het eerst LSD gehad en gisteravond weer, maar het effect was minimaal, weet iemand misschien hoelang het duurt voordat deze gewenning verdwijnt?
Klik om te vergroten...

Ik heb juist met acid dat alles net een toneelstuk lijkt. Ik krijg altijd snel het gevoel alsof ik een verhaal speel. Heel erg vreemd :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
is het niet zo dat de paddostrip zo is~~~~~~~~
en lsdtrip --------------------

daarmee wil ik dus uidrukken dat paddo's met ups en down is vna hevigheid en acid eerder rechtlijnig.. een vriend van mij verwoord dit toch zo
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja.
alhoewel mijn vriendengroep meer van de paddos is ken ik wel een aantal mensen die wel eens lsd gebruiken
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nooit zwaar gehallucineerd op LSD.

Het gekste was wel een paar grote fabrieksschoorstenen waar ik naar lag te kijken met 1 km verderop een r concert.
Die schoorstenen kregen plots menselijke vormen, speelden gitaar, hadden gekke hoeden op en speelden die muziek!

Dit was wel gek om mee te maken op die moment, heb een uurtje naar die schoorstenen liggen kijken. Voor de rest nooit echt hallucinaties gehad, maar nam ook nooit meer dan 2 'papertrips'
Als je geen te gekke hoeveelheden neemt is het volgens mij wel zo dat je nog wel beseft dat het maar hallucinaties zijn...
In mijn geval kon ik als ik wilde volgens mij weer normale schoorstenen zien.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
Colaiuta zei:
heb nu overigens LSD geprobeert, maar het lijkt in geen velden of wegen op paddo's met de ervaringen die IK heb. Bij paddo's is het een grote hallucinatie, soort tekenfilm vind ik. Bij LSD gaat alles bewegen en het is een totaal ander gevoel.

heb zaterdag voor het eerst LSD gehad en gisteravond weer, maar het effect was minimaal, weet iemand misschien hoelang het duurt voordat deze gewenning verdwijnt?
Klik om te vergroten...

Ik heb juist met acid dat alles net een toneelstuk lijkt. Ik krijg altijd snel het gevoel alsof ik een verhaal speel. Heel erg vreemd :)
Klik om te vergroten...

Hey dat heb ik dus gehad met paddo's. Dacht dat ik in een kijkdoos zat en dat we een toneelstuk aan het opvoeren waren.

Ben echt te nieuwsgierig aan het worden naar LSD
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Ben echt te nieuwsgierig aan het worden naar LSD
Klik om te vergroten...
ja ik ook , en het duurt volgens mij niet al te lang meer voor mij :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jup :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."