#1
*jaloers* ik wil ook zooo graag .. maar nog steeds geen medestandersMac... zei:Nja zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort ook mijn eerste keer LSD doen, ik verwacht er heel veel van en voel me wel enigszins op mijn gemak gesteld door de mede-forummers, nja vroeg of laat was het er denk ik toch wel van gekomen, mja moest wel ff over de drempel gehaald worden..

