Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBinnekort eerste keer LSD.

Binnekort eerste keer LSD.

102 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mac... zei:
Nja zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort ook mijn eerste keer LSD doen, ik verwacht er heel veel van en voel me wel enigszins op mijn gemak gesteld door de mede-forummers, nja vroeg of laat was het er denk ik toch wel van gekomen, mja moest wel ff over de drempel gehaald worden..
Klik om te vergroten...
*jaloers* ik wil ook zooo graag .. maar nog steeds geen medestanders :(
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
kaalkopje zei:
ik ben ook jaloers,heb microdots in huis maar na mijn laatste paddotrip, waarin ik totaal depressieve gevoelens had is het denk beter om voorlopig ff niet meer te trippen

helaas... :(
Klik om te vergroten...

Dan kan je inderdaad beter wachten..

Ben je door de paddotrip wel achter de oorzaak van de gevoelens gekomen?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook nog altijd 4 papertrips in m'n bezit, wacht nog steeds op de geschikle dag.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Papertrips vergaan op een gegeven moment wel...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
zommes zei:
Waar gaat de LSD eigenlijk heen als het uit de dots verdwijnt..? Vervliegt het?

Want ik heb geen zin dat die dingen straks niet meer goed zijn ofzo.
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk vervliegt het,maar pas na paar maanden worden ze minder effectief.Dan heb je ze allang op joh..hehe
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij mij is het met bijdoseren nooit echt heftiger geworden... alleen wat langgerekter... heb jij er wel goede ervaringen mee?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
balon zei 1 keer dat hij ze onder z'n tong legt geloof ik.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
halfje voldoet prima volgens mij... :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
pffff,ziever in pekskes....wil zeggen zever all the way :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha oke dan :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben begonnen met een halfje en had een prachtige ervaring. En laat die mensen die het je afraden eens wat informatie zoeken, zo vermoeiend vind ik dat.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
misschien kennen die mensen hem wel goed en vinden ze het niet verstandig ... you never know
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikke niet snappen!

Hoe bedoel je? :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap niet dat mensen alleen trippen niet boeiend vinden.. lekker experimenteren met je brains en je zelf.. muziek lijkt me zoooo fucking vet, LSD + pink floyd = trippen! met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen! :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waterpijp zei:
Ik snap niet dat mensen alleen trippen niet boeiend vinden.. lekker experimenteren met je brains en je zelf.. muziek lijkt me zoooo fucking vet, LSD + pink floyd = trippen! met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen! :)
Klik om te vergroten...

ik trip ook graag alleen!

zo leer ik mezelf echt kennena :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waterpijp zei:
met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen! :)
Klik om te vergroten...
verwacht niet dat je met LSD zoooveel verder in jezelf komt dan met paddo's hoor....
al kan ik het niet met zekerheid zeggen , volgens mij is er toch meer te leren uit paddo's zeg maar.
al vind ik lsd wel leuker en prettiger
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
Waterpijp zei:
al vind ik lsd wel leuker en prettiger
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik dan maar weer he :P :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waterpijp zei:
spacekonijn zei:
Waterpijp zei:
al vind ik lsd wel leuker en prettiger
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik dan maar weer he :P :stoned:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:wink: maar ik doelde op 'ik vind wiet/paddos AL een hele belevenis

niet dat je straks teleurgesteld bent in LSD ( wat me trouwens bijna onmogelijk lijkt ) maargoed je moet het niet zien als de grote broer van paddo's ofzo ( in my humble opinion)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik dacht dat ik makkelijk aan LSD kon komen maar dat valt vies tegen... heb al veel dealers geprobeerd alleen ze hebben alleen: XTC, GHB, Speed, Coke, Ket, Explosion :(
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
you go nijntje :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."