Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B

2C-B

31 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik bedoel de dag erna btw, niet het moment :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
ik bedoel de dag erna btw, niet het moment :P
Klik om te vergroten...
aaaaaaaaaaaaaaahhhh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
had eig wel last van koppijn de dag derna
maar voor de rest niks gemerkt nee :)
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ook geen oog dichtgedaan vanacht
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Colaiuta zei:
heb ook geen oog dichtgedaan vanacht
Klik om te vergroten...
ik ook nie vannacht
ma da komt dus wel door de speed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
met die 2c-b heb ik toch goed kunnen slapen toen het uitgewerkt was
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kwam dit vandaag tegen...


De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal.
Klik om te vergroten...

bron


mischien was dit al algemeen bekend.. maar ik was toch wel verrast!
allemaal aan de 2-cb :P[/url]
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Quote:
De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal.


bron


mischien was dit al algemeen bekend.. maar ik was toch wel verrast!
Klik om te vergroten...

ik was inderdaad ook wel (aangenaam) verrast toen ik dit las...

allemaal aan de 2-cb
Klik om te vergroten...
eerst vinden :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
eerst vinden idd :P

2-cb lijkt me echt super om een keer te proberen.
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2-cb lijkt me echt super om een keer te proberen.
Klik om te vergroten...

mij ook :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren 2c-b gehad, en ik ben echt zwaaaaaaaar onder de indruk :) Ik had 30 mg, en ik schrijf er zodra ik de kans heb een reportje over (heb wat problemen thuis dus geen gereguleerd internet)
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja das geinig fniedan :)
T
T-1001Lid
01-01-2024, 00:00
#11
http://free-online-casino.accki.com
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
yuw ik mss vanaaf nog eens vanzin voor 2c-b te pakken.
maar ben dit mss wel alleen vanzin.
heb een zeer kleurrijke kamer met goadoeken en blacklight en etc.
maar de vraag is dit is mijn 1ste keer (alle eig 2de maar toen voelde ik het nie was te weinig) is het aan te raden voor zo iets alleen te doen.
nu ja zal wel bollen zeker (hoop ik toch
:mrgreen: ) zal mijn best doen voor tijdens het trippen een tripreport neer te schrijven zal nie makkelijk zijn ma toch.
heeft er nog iemand mss goeie tips waar ge u op da moment goe mee kunt amuzeren.
ben de film fantasia ook in ene keer aan het afhalen omdat iedereen zegt da da zo geweldig is tijdens het trippen :smoke: :smoke: :smoke:
tips zijn altijd welkom

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."