#1
Mijn benen branden echt gewoon als een gek op het moment...lijkt me niet van het fietsen komen...
Anoniem zei:Uhm nee, mn maat gaf me dat kristalletje en zei: Dit is wel voldoende, toen barstte ik in lachen uit, maar hij zei dat het wel goed zou zitten.
Ik wil nou wel weten wat ie me gegeven heb(ik vertrouwde hem blind).
matthijs zei:Heb ik nou zo'n extreme lat van mijn spieren na LSD of heeft iedereen het?
Ik heb zaterdag 100 ug genomen en heb nog steeds last van de spieren in mijn knieholtes. Heeft iemand een tip om dit ietsjes te verminderen?
Jeller zei:voila, daar heb je het antwoord al![]()
van te lang te zitten en toch beetje gespannen zijn mss?Ellesdee zei:Jeller zei:voila, daar heb je het antwoord al![]()
hoe kom ik aan mn spierpijn dan?
ik heb niet gedanst of veel gedaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."