Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpierpijn na lsd?

Spierpijn na lsd?

33 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn benen branden echt gewoon als een gek op het moment...lijkt me niet van het fietsen komen...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen last van.. rechtstreeks van de acid zal het niet komen hoor, doet lichamelijk toch niets verkeerd
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had de maandag na mijn trip zaternacht tot zondag avond ook heel erg spierpijn in mijn rug en bovenbenen. maar dat kan ook komen omdat ik de hele nacht buiten ben geweest en de halve nacht op een stoepje heb gezeten ..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb ik nou zo'n extreme lat van mijn spieren na LSD of heeft iedereen het?
Ik heb zaterdag 100 ug genomen en heb nog steeds last van de spieren in mijn knieholtes. Heeft iemand een tip om dit ietsjes te verminderen?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, waarschinlijk zit ik nogal veel met die spieren te trekken tijdens de LSD...komt het daarvan.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anoniem zei:
Uhm nee, mn maat gaf me dat kristalletje en zei: Dit is wel voldoende, toen barstte ik in lachen uit, maar hij zei dat het wel goed zou zitten.

Ik wil nou wel weten wat ie me gegeven heb(ik vertrouwde hem blind).
Klik om te vergroten...

beschrijf het gevoel eens..kan ik mss confirmeren of het echt amt was..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Heb ik nou zo'n extreme lat van mijn spieren na LSD of heeft iedereen het?
Ik heb zaterdag 100 ug genomen en heb nog steeds last van de spieren in mijn knieholtes. Heeft iemand een tip om dit ietsjes te verminderen?
Klik om te vergroten...

ik had ook last van mn benen...
mn dijbenen voornamelijk...
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ook, knieholtes en buikspieren.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
is gewoon omdat je op LSD staat te huppelen als een wildeman :tongueout:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja ik heb wel minstens 7 van de 8 uur gedanst :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
voila, daar heb je het antwoord al :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
voila, daar heb je het antwoord al :wink:
Klik om te vergroten...

hoe kom ik aan mn spierpijn dan?
ik heb niet gedanst of veel gedaan
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet ik niet. Had ik ook...vooral mijn knieholtes en dijbenen inderdaad wat jij zegt... Raar.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
Jeller zei:
voila, daar heb je het antwoord al :wink:
Klik om te vergroten...

hoe kom ik aan mn spierpijn dan?
ik heb niet gedanst of veel gedaan
Klik om te vergroten...
van te lang te zitten en toch beetje gespannen zijn mss?

op Boom festival had ik het ook even toen ik te lang neerzitte en mij plots rechtstelde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."