#1
Ik ga even weer geld regelen en dan ga ik weer even blotteren. Als ik het een paar keer heb gedaan voor die tijd misschien wel met oud en nieuw!
azgaza zei:Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
mathijs zei:Ja dat heeft dus niet iedereen. Ik bijvoorbeeld absoluut niet.
Psychonaut1976 zei:mathijs zei:Ja dat heeft dus niet iedereen. Ik bijvoorbeeld absoluut niet.
Mischien heb je iets meer nodig?
Als ik 1 microdotje neem blijft het bij ook bij wat bewegingjes hier en daar.
De "visuals" van lsd zijn toch wel vrij algemeen,gevoelens en gedachten sprongen daarintegen verschilt natuurlijk per individu.
azgaza zei:Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.
Ik kijk er alvast naar uit![]()
Psychonaut1976 zei:azgaza zei:Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.
Ik kijk er alvast naar uit![]()
Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen.
mathijs zei:Psychonaut1976 zei:azgaza zei:Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.
Ik kijk er alvast naar uit![]()
Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen.
Ik moet zeggen dat ik dat eerder met paddo's heb. Dat vond ik meer een "ervaring" LSD vond ik vooral ongelofelijk vet.
mathijs zei:Haha inderdaad.
Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about.
Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P
azgaza zei:- Zijn de visuals overweldigend mooi zoals bij paddo's?
- Zijn er véél visuals?
- Van wat voor aard zijn de visuals meestal? (patronen, bewegend, detaivol? etc.)
- Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Psychonaut1976 zei:mathijs zei:Haha inderdaad.
Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about.
Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P
Welcome 2 the club!
Ik ga morgen weer ff dotten...![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."