Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen aantal vragen

Een aantal vragen

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga even weer geld regelen en dan ga ik weer even blotteren. Als ik het een paar keer heb gedaan voor die tijd misschien wel met oud en nieuw!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben wel van plan dit in de nabije toekomst te gaan gebruiken, gezien ik het eindelijk kan krijgen, vannuit meerdere bronnen zelfs. Nu heb ik toch wel een paar vragen over, het meeste weet ik na veel lezen wel maar deze vragen bleven over.

- Zijn de visuals overweldigend mooi zoals bij paddo's?
- Zijn er véél visuals?
- Van wat voor aard zijn de visuals meestal? (patronen, bewegend, detaivol? etc.)
- Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Klik om te vergroten...

Omdat LSD in de flower power tijd is misbruikt.
Mensen wisten te weinig van lsd af, en namen op ieder moment van de dag een tripje zonder erbij na te denken.
Zo zijn er toch aardig wat ongelukken gebeurd. Vandaar dat de lsd werd verboden.

Hoe komt het dan dat Salvia wel legaal is?

Ik denk omdat de gebruiker er nu verstandiger mee weet om te gaan! Gelukkig is Salvia alleen bekend bij een publiek dat verstand heeft van drugs. Zo zal Salvia nooit echt misbruikt worden.
Maar zodra dat wel wordt gedaan.. zullen er hoogstwaarschijnlijk ongelukken gaan gebeuren. Resultaat.. Salvia op de illegale lijst van drogerende middelen.

Nu jaren later is er veel meer bekend over lsd en andere drogerende middelen. Wordt het gebruik ook niet meer misbruikt.
Ik ben er van overtuigt dat als lsd later werd ontdekt.. het nooit illegaal zou worden.

Vul mij a.u.b. aan of corrigeer mij wanneer ik het fout heb! (psychonout, zommes etc.)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia is niet verboden omdat het totaal niet aantrekkelijk is voor de meeste mensen.En de meeste dit na 1x ook wel zullen laten.

Lsd daarintegen kan zomaar door een hele volksstam relaxed gaan worden gevonden net zoals vroeger...En daar zit meer het gevaar..
Krijg je weer zo'n meute die de hele dag lekker ligt te trippen en niet wil werken.

Lijkt me nix toffer dan in die tijd met al je bekende in een park onder de acid lekker te gaan relaxen door de weeks...peace man..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
* Visuals verandert bij iedereen. Ik heb er zelf absoluut geen "last" van, anderen wel.
* Zie vorige vraag.
* De visuals die ik had en wat ik ook van de andere gast hoorde, waren gewoon patroontjes en bewegingen. Alleen zag hij dingen uit elkaar vallen en weer in elkaar gaan enz..
* Tsja...dat is nogal raar. Op LSD had ik weinig mindfuck. Op het heftigste was ik out of my mind en goed ook (200ug voor de eerste keer was misschien iets te enthousiast :P) , maar mindfuck heb ik niet gehad.

Veel plezier d'rmee. Is echt een ongelofelijk vette drug. Als ik jou was zou ik beginnen met 100-150 ug. Ik had direct maar 200 gedropt maar achteraf was dat niet zo slim. Ik tripte echt bizar hard en heb er op het heftigste niet echt van kunnen genieten. Niet dat ik bad ging ofzo, maar ik was gewoon zo hard aan het trippen dat je vergeet te genieten.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
- Zijn de visuals overweldigend mooi zoals bij paddo's?
Nog veel mooier en overal
- Zijn er véél visuals?
Alleen maar
- Van wat voor aard zijn de visuals meestal? (patronen, bewegend, detaivol? etc.)
Visuals met lsd zijn anders dan met paddo's ik vind ze mooier,paddo's geeft meer patroontjes en draaiingen beetje maya achtig.
Met lsd zie je complete aanzichten wegzinken of weer terug groeien en gloeien en doen.Als je patronen ziet met lsd blijven ze niet saai draaien als bij paddo's maar kunnen zo een hele weg afleggen vanaf de vloer zo over je muur met echt detail en zelfs met aparte kleur.

- Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Het is ook bullshit.

Een tip voor lsd gebruikers...neem is een foto van een bekende van je en kijk daar eens goed naar in je trip......je zult versteld staan..

Je kan dan de persoon van man naar vrouw zien veranderen en andere kapsels zien krijgen echt heel vet..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat heeft dus niet iedereen. Ik bijvoorbeeld absoluut niet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
Ja dat heeft dus niet iedereen. Ik bijvoorbeeld absoluut niet.
Klik om te vergroten...

Mischien heb je iets meer nodig?
Als ik 1 microdotje a +/-200ug neem blijft het bij ook bij wat bewegingjes hier en daar.
De "visuals" van lsd zijn toch wel vrij algemeen,gevoelens en gedachten sprongen daarintegen verschilt natuurlijk per individu.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychonaut1976 zei:
mathijs zei:
Ja dat heeft dus niet iedereen. Ik bijvoorbeeld absoluut niet.
Klik om te vergroten...

Mischien heb je iets meer nodig?
Als ik 1 microdotje neem blijft het bij ook bij wat bewegingjes hier en daar.
De "visuals" van lsd zijn toch wel vrij algemeen,gevoelens en gedachten sprongen daarintegen verschilt natuurlijk per individu.
Klik om te vergroten...

Kweenie. Ik ben nogal oneraren, heb het een keer gedaan m aar toen dus wel goed...200 ug. Ik heb sowieso ook niet echt harde visuals bij paddo's. Verchilt bij iedereen natuurlijk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.

Ik kijk er alvast naar uit :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
visuals zijn veel mooier en uitgebreider, en ze zijn ook constanter, ze verdwijnen dus niet en komen terug zoals bij paddo's

verder heb je idd verschillende soorten en die van paddo's komen ook in acid voor maar niet omgekeerd
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.

Ik kijk er alvast naar uit :)
Klik om te vergroten...

Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychonaut1976 zei:
azgaza zei:
Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.

Ik kijk er alvast naar uit :)
Klik om te vergroten...

Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen.
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik dat eerder met paddo's heb. Dat vond ik meer een "ervaring" LSD vond ik vooral ongelofelijk vet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Psychonaut1976 zei:
azgaza zei:
Klinkt fantastisch, precies wat ik gehoopt had (detailvolle visuals dus), want het jammere aan paddo's is dat het overwegend vrij grove hallicunaties zijn. Hoewel het natuurlijk ook erg mooi is altijd.

Ik kijk er alvast naar uit :)
Klik om te vergroten...

Terecht,ik vind zelfs dat ieder mens in zijn leven tenminste 1x lsd moet proberen.
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik dat eerder met paddo's heb. Dat vond ik meer een "ervaring" LSD vond ik vooral ongelofelijk vet.
Klik om te vergroten...

Ja paddo's moet iedereen sowieso een paar x per jaar doen,al is het alleen maar om ff de knopen uit de grijze massa te halen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha inderdaad.
Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about.
Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Haha inderdaad.
Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about.
Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P
Klik om te vergroten...

Welcome 2 the club!

Ik ga morgen weer ff dotten... :openmouth: :hearteyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
- Zijn de visuals overweldigend mooi zoals bij paddo's?
- Zijn er véél visuals?
- Van wat voor aard zijn de visuals meestal? (patronen, bewegend, detaivol? etc.)
- Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Klik om te vergroten...

- Ja, ze kunnen imo zelfs mooier en helderder zijn.
- Véél visuals? Er zijn visuals, als je genoeg hebt genomen zijn ze er constant.
- Vooral patronen en vervormingen. Ik neem aan dat je 'detailvol' bedoelt? De visuals kunnen inderdaad erg gedetaileerd zijn.
- LSD wordt gevaarlijk beschouwt omdat het illegaal is en om die reden heb je niet 100% zekerheid over wat je krijgt. De enige echt geldige rede die ik kan bedenken voor het illegaliseren is omdat het slecht is voor de economie.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd, thuis voel ik me nutteloos en heb ik energie te veel :(
D
De BoskabouterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kan iemand mij een idee geven hoe ik er aan kom.
Laatse keer was 20 jaar geleden. Zo'n papiertje met een kleurig
paddestoeltje erop.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychonaut1976 zei:
mathijs zei:
Haha inderdaad.
Een van mijn redenen om LSD te doen was ook om uit te vinden, what all the fuzz's about.
Beviel prima...wordt de nieuwe partydrug :P
Klik om te vergroten...

Welcome 2 the club!

Ik ga morgen weer ff dotten... :openmouth: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

echt zo hard waar he lsd is (voor mij dan) 1000x beter op een feestje, iedereen is fucked up, r is een liefdevolle sfeer, dikke muziek, je trekt je minder van alles aan, je bent ook overdreve sociaal dan
het enige minpunt vind ik is dat mijn visuals zeer zwak zijn op een feestje, ofwel let k r gwn niet op
maar trippen op een feestje blijft echt het van het ,thuis trippe vind ik minder aangenaam omdat k dan teveel in mezelf ben en omdat t zo saai is ge kunt nix fijns doen, op een feestje is het gwn pure euforie, maar de visuals zijn wel extreem veel feller als je gwn de heletijd in een zetel zit en alles observeert
grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."