#1
haha nee dat heb ik niet op een feestje.. die muziek is dan voor mij het summum ![:)]()
matthijs zei:Heb altijd het idee dat ik "ergens" naar op zoek ben. Ergens waar het nog chiller, nog beter enz. is.
matthijs zei:Ja. Heb ik eigenlijk ook wel. Maar toch blijf ik zoeken...misschien niet eens omdat het ergens anders bezig kan zijn. Wordt enorm impulsief van LSD...misschien dat het daaraan ligt.
azgaza zei:Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
matthijs zei:Neh dat niet echt...Denk dat ik misschien ietsjes meer rook..Heb ook altijd wel zin in een biertje maar dat heb ik sowieso wel als ik uitga![]()
Blowen doe ik juist erg weinig. Eentje in het begin van de trip om hem lekker op te laten komen en eentje op het end, om het af te sluiten.
AcIdObSeSsEd zei:matthijs zei:Heb altijd het idee dat ik "ergens" naar op zoek ben. Ergens waar het nog chiller, nog beter enz. is.
ik ken nog mense die da hebbe die zegge dan da die t gevoel hebbe alsof die iets moete doen ma die wete nie wa, da heb ik heel fel met padd's ma nie echt met lsd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."