Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen aantal vragen

Een aantal vragen

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha nee dat heb ik niet op een feestje.. die muziek is dan voor mij het summum :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
Heb altijd het idee dat ik "ergens" naar op zoek ben. Ergens waar het nog chiller, nog beter enz. is.
Klik om te vergroten...

ik ken nog mense die da hebbe die zegge dan da die t gevoel hebbe alsof die iets moete doen ma die wete nie wa, da heb ik heel fel met padd's ma nie echt met lsd, toch nie mentaal, lichamelijk lijkt het wel of ik steeds iets moet doen, kkan gwn echt echt nie stil blijve staan, hoe hard ik da ook probeer te forcere, da voelt zo fout aan.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja. Heb ik eigenlijk ook wel. Maar toch blijf ik zoeken...misschien niet eens omdat het ergens anders bezig kan zijn. Wordt enorm impulsief van LSD...misschien dat het daaraan ligt.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Ja. Heb ik eigenlijk ook wel. Maar toch blijf ik zoeken...misschien niet eens omdat het ergens anders bezig kan zijn. Wordt enorm impulsief van LSD...misschien dat het daaraan ligt.
Klik om te vergroten...

heb ge da ook da ge gwn blijft consumere? maakt nie uit wa pille, sigarete, drank, etc ik heb da echt extreem hard
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neh dat niet echt...Denk dat ik misschien ietsjes meer rook..Heb ook altijd wel zin in een biertje maar dat heb ik sowieso wel als ik uitga :beer:
Blowen doe ik juist erg weinig. Eentje in het begin van de trip om hem lekker op te laten komen en eentje op het end, om het af te sluiten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben wel van plan dit in de nabije toekomst te gaan gebruiken, gezien ik het eindelijk kan krijgen, vannuit meerdere bronnen zelfs. Nu heb ik toch wel een paar vragen over, het meeste weet ik na veel lezen wel maar deze vragen bleven over.

- Zijn de visuals overweldigend mooi zoals bij paddo's?
- Zijn er véél visuals?
- Van wat voor aard zijn de visuals meestal? (patronen, bewegend, detaivol? etc.)
- Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Waarom wordt LSD gemiddeld als gevaarlijker beschouwd dan paddo's terwijl dat ook met flinke dosis een vrij zware mindfuck kan geven?
Klik om te vergroten...

Omdat LSD in de flower power tijd is misbruikt.
Mensen wisten te weinig van lsd af, en namen op ieder moment van de dag een tripje zonder erbij na te denken.
Zo zijn er toch aardig wat ongelukken gebeurd. Vandaar dat de lsd werd verboden.

Hoe komt het dan dat Salvia wel legaal is?

Ik denk omdat de gebruiker er nu verstandiger mee weet om te gaan! Gelukkig is Salvia alleen bekend bij een publiek dat verstand heeft van drugs. Zo zal Salvia nooit echt misbruikt worden.
Maar zodra dat wel wordt gedaan.. zullen er hoogstwaarschijnlijk ongelukken gaan gebeuren. Resultaat.. Salvia op de illegale lijst van drogerende middelen.

Nu jaren later is er veel meer bekend over lsd en andere drogerende middelen. Wordt het gebruik ook niet meer misbruikt.
Ik ben er van overtuigt dat als lsd later werd ontdekt.. het nooit illegaal zou worden.

Vul mij a.u.b. aan of corrigeer mij wanneer ik het fout heb! (psychonout, zommes etc.)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia is niet verboden omdat het totaal niet aantrekkelijk is voor de meeste mensen.En de meeste dit na 1x ook wel zullen laten.

Lsd daarintegen kan zomaar door een hele volksstam relaxed gaan worden gevonden net zoals vroeger...En daar zit meer het gevaar..
Krijg je weer zo'n meute die de hele dag lekker ligt te trippen en niet wil werken.

Lijkt me nix toffer dan in die tijd met al je bekende in een park onder de acid lekker te gaan relaxen door de weeks...peace man..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga even weer geld regelen en dan ga ik weer even blotteren. Als ik het een paar keer heb gedaan voor die tijd misschien wel met oud en nieuw!
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#10
matthijs zei:
Neh dat niet echt...Denk dat ik misschien ietsjes meer rook..Heb ook altijd wel zin in een biertje maar dat heb ik sowieso wel als ik uitga :beer:
Blowen doe ik juist erg weinig. Eentje in het begin van de trip om hem lekker op te laten komen en eentje op het end, om het af te sluiten.
Klik om te vergroten...

heb ge al ens gekeke in t onderwerp vormen van bad trips k heb die gestart wa vind ge daarvan?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
AcIdObSeSsEd zei:
matthijs zei:
Heb altijd het idee dat ik "ergens" naar op zoek ben. Ergens waar het nog chiller, nog beter enz. is.
Klik om te vergroten...

ik ken nog mense die da hebbe die zegge dan da die t gevoel hebbe alsof die iets moete doen ma die wete nie wa, da heb ik heel fel met padd's ma nie echt met lsd
Klik om te vergroten...

Ik heb dat ook vaak met paddo's; erg sterk soms zelfs. Meestal een soort van gevoel van 'ik moet ergens heen..'; maar ik heb ook wel een paar keer gehad dat het een concreet iets was; en als ik daar dan aankwam dat het echt absoluut fantastisch was.
Als het een concreet doel is moet ook alles gebeuern om er te komen; hoe vies/moeite dat ook is. Ik ben wel eens een door een koeienveld gelopen waar 10 cm water lag en héle dichte mist recht naast een rivier om op de heuvel die ernaast lag te komen omdat ik al trippend over de mist uit wilde kijken. Ik zat tot mijn knieën in de modder en mijn tripgenoot ergerde zich helemaal dood; maar uiteindelijk, na veel gedoe, kwamen we er aan en hetwas ... ZO MOOI daar. Zo blij dat ik dat gedaan had, al was ik 3 uur bezig mijn schoenen schoon te krijgen de volgende dag. hahaha. Maarja. Ik vind dat altijd wel leuk; dat soort dingen.

Een vriend van mij kan trouwens eindelijk lsd krijgen (en wil het ook nemen; voorheen kon ik steeds geen tripgenootschap vinden) dus dat zal ik binnenkort waarschijnlijk wel proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."