Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip... of niet

Trip... of niet

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja bij LSD begin je na een uur lichtjes te trippen en pas na 3 uur na inname zit je op het hoogtepunt en dan blijf je zo'n 4 uur en dan vermindert het langzaam..

paddo's is idd meer mindfuck en lsd is meer visuals
paddo's gaat ook wel meer in golven, zo voel je je soms betrekklijk nuchter en dan 2 minuten later ben je terug ongeloofelijk diep :tongueout:

bij lsd blijft het allemaal gewoon aan één stuk door bewegen en verkleuren en bovendien ziet alles er anders uit, terwijl het visuele bij paddos meer in kleinere details zit..

bij paddo's hebben de meeste wel intensere lachkiks ook en bij lsd lach je gewoon de heel trip door, maar meestal minder hard (maar ook hard genoeg), dus daaruit kan je mss ook afleiden dat het in golven gaat :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
lsd 'ademt' :)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb nu 2 goede paddotrips gehad en ik ben tog wel heel benieuwd naar lsd alleen ik ben zelf pas 15 jaar dus vraag me af of het wel zo slim is om er nu al aan te beginnen en dan een half zegeltje of een hele ?
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#4
achja execuze, doe bedenking had je dan ook al kunnen maken voor je aan paddo's begon he :P . Maar ik denk persoonlijk dat aangezien je toch al ervaring hebt met paddo's en je waarschijnlijk toch ook nog van plan af en toe nog paddo's te doen, dat je dan eignelijk ook wel is lsd kan proberen.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was ook aan het twijfelen even, maar ik wist 99 % zeker dat als ik een halve zou nemen, dat ik een paar uur na inname daar spijt van zou krijgen, dus ging ik lekker voor 'n hele zegel. En het had nog wel heftiger gekund, maar dat is iets voor volgende keren.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja hetzelfde bij mij, heb men eerste keer ook maar ineens hele zegel verwerkt, het was toen wel even wat overweldigender dan ik dacht, maar ik heb er nooit spijt van gehad, het was gewoon een prachtige ervaring.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mijn eerste keer durfde ik het niet, waren ook shiva zegeltjes natuurlijk. Aangezien ik hoorde dat ze vrij sterk waren van ervaren gebruikers.
Nam ik toch een halve om er gewoon kennis mee te maken, nadien ne hele gedaan, geen spijt van gehad :) Ik heb getript en het was mooi om te zien.

Kwil gewoon niet direct keihard gaan trippen, je weet maar nooit van 1 zegel .. Elke trip is dan ook anders.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga zelf de eerste keer, die nog komen moet, wel absoluut een hele nemen, ook als het een sterke is. Ik hou niet van slappe trips, ik hou van sterke overweldigende trips. En ik kan nog steeds niet awchten. Óf over 2 weken óf in de zomervakantie, dat staat eidenlijk al vast :mrgreen:
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dzy zei:
Beter doe je dat niet. Ik blijf vaag tot ik weer geslapen heb, serieus.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook, als ik niet heb geslapen heb blijf ik een soort van after effect houden.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja dat heb ik inderdaad ook wel, je voelt je echt nog alsof je niet van deze wereld bent tot je is goed geslapen hebt.
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#11
xplusif zei:
Dzy zei:
Beter doe je dat niet. Ik blijf vaag tot ik weer geslapen heb, serieus.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook, als ik niet heb geslapen heb blijf ik een soort van after effect houden.
Klik om te vergroten...


zeker als je tot 's avonds erna wakkerblijft en dan nog eens erop begint te smoren :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."