Een lange non-stop gedachtentunnel waar je als een bezetenen doorraast, maar het is O zo zalig :P
die stelling is onzin, de werking tussen paddo's en lsd verschilt per persoon, de een vind paddo's rieliekst de ander weer juist lsd.hypersnap zei:Als je paddo's aankan, kan je lsd aan.
Mijn mening is: paddo's zijn harder en geen controle over maar kort terwijl alice laaang duurt maar steeds controleerbaar is en in golven opkomt.
Het duurt iets van een 8u heftig en 12u erna kan je nog wat voelen.
Psycho_Chrono zei:die stelling is onzin, de werking tussen paddo's en lsd verschilt per persoon, de een vind paddo's rieliekst de ander weer juist lsd.hypersnap zei:Als je paddo's aankan, kan je lsd aan.
Mijn mening is: paddo's zijn harder en geen controle over maar kort terwijl alice laaang duurt maar steeds controleerbaar is en in golven opkomt.
Wat je zegt is wel van toepassing op mezelf trouwens![]()
Psycho_Chrono zei:die stelling is onzin, de werking tussen paddo's en lsd verschilt per persoon, de een vind paddo's rieliekst de ander weer juist lsd.hypersnap zei:Als je paddo's aankan, kan je lsd aan.
Wat je zegt is wel van toepassing op mezelf trouwens![]()

Moker zei:klinkt goed allemaal dus eigenlijk is het maar gewoon afwachten hoe het gaat verlopen. Maar ik word van paddo,s altijd misselijk heeft lsd ook vervelende bijwerking?hopelijk heb ik het volgende week, maar over het algemeen kan je bij lsd (tminste bij blotters) geen andere stoffen verachten dan lsd zelf toch?
mzzl![]()
Jeller zei:bwaa kvind lsd wel harder eigenlijk, je zit echt in een volledig andere wereld, dit heb ik bij paddo's minder..
maar tis wel helderder dan paddo's, bij paddo's is er meer verwarring..
maar in principe is LSD dus wel makkelijker te verdragen en in dat opzicht kan je het dan mss minder hard noemen.
maar ik denk dat iemand die nog nooit drugs heeft gedaan vlugger slecht zou gaan van een dikke joint volledig op te roken dan een trip van 150ug ofzo
Goanaut zei:Ik vind dat paddestoelen heel erg in golven opkomen, als je net aan een 'niveau' gewend bent, komt er een heftigere lading overheen. Bij lsd gaat dit veel geleidelijker, maar uiteindelijk kun je 'm wel lekker hard spacen. Qua licht / schaduwen zijn er veel overeenkomsten vind ik, maar bij lsd golft en 'ademt' de wereld om je heen meer.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."