Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD en Anti-depressiva..

LSD en Anti-depressiva..

14 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Te risicovol als je het mij vraagt. De enige groep mensen die geen psychedelica zouden moeten gebruiken zijn mensen die aanleg hebben voor psychische klachten. Nou lijkt het me dat je Effexor niet voor niks slikt :).
t
tmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo

ik neem al een tijdje een redlijke dosis anti-dep, zijn er dingen die kunnen misgaan bij m'n eerste keer LSD?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je depressief bent, is het niet aan te raden om te gaan trippen.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Luister naar het orakel.

Laat de acid maar even liggen :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het ligt er heel erg aan welke middel je hebt als antidepressiva, met sommige is er geen kruiseffect maar het kan zijn dat de werking verminderd is of juist versterkt of helemaal niet leuk uitpakt.
Sowieso is een trip als je antidepressiva nodig hebt voor depressies echt niet aan te raden zoals hierboven al gezegd werd.
t
tmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
het middel die ik neem is nl. Effexor, wat kan er gebeuren?
Zou ik er dan na-effecten kunnen aan overhouden of sterven fzo?

Als ik maar terug de oude ben achter de trip is er voor mij geen probleem.

Greets
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien is dit nuttig; iemand die verschillende drugs combineerde met antidepressiva: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=8334

Waarom slik je die antidepressiva precies? Want als het blijkt dat de combinatie in je hoofd niet gevaarlijk is en je wil het riskeren kan het alsnog vanwege de problemen die je hebt waarvoor je de antidepressiva gebruikt een groot risico zijn.
Slik je het vanwege angstgerelateerde problemen, daadwerkelijke depressie of iets anders? Want ik denk dat dat in principe al bijna meer uit maakt dan de combinatie op zich.

Ik kende wel iemand die prozac en paddo's combineerde en dat ging niet fout, hoewel hij beweerde met de prozac sneller een bad trip te krijgen. Maar dit gaat dus over effexor en lsd dus dat prozac verhaal is absoluut geen garantie.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het kan ook goed gaan samen, heb ik gezien bij mensen die lsd gebruikten en al anti-d gebruikten.
Ook kan het het effect soms verminderen. Dat heb ik ook wel eens gehoord.
Maar ik heb het vaker goed zien gaan, dat dat ik negatieve dingen ervan heb gehoord!
Succes! :wave:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Te risicovol als je het mij vraagt. De enige groep mensen die geen psychedelica zouden moeten gebruiken zijn mensen die aanleg hebben voor psychische klachten. Nou lijkt het me dat je Effexor niet voor niks slikt :).
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, en dan met name psychische klachten in de zin van , niet lekker in je vel zitten, verdrietig/ depressief zijn. Als je gewoon zo gek als een deur bent , maar geen depressieve gedachtes heb , kan het volgens mij niet al te veel kwaad, maar pas op met depressies echt waaar.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
The Used zei:
Bal0n zei:
Te risicovol als je het mij vraagt. De enige groep mensen die geen psychedelica zouden moeten gebruiken zijn mensen die aanleg hebben voor psychische klachten. Nou lijkt het me dat je Effexor niet voor niks slikt :).
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, en dan met name psychische klachten in de zin van , niet lekker in je vel zitten, verdrietig/ depressief zijn.
Klik om te vergroten...

Dat hoeft toch ook niet? Ik zit ook zo vaak niet lekker in mijn vel en trippen gaat prima. Bovendien kan een trip dan juist ook goed zijn, omdat je zaken vanuit een ander perspectief bekijkt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het hangt er nogmaals vanaf waar de topic opener zijn antidepressiva voor slikt; als het voor een angststoornis gerelateerd aan OCD is; is LSD absoluut niet slecht. Het is namelijk al eerder bewezen dat LSD een obsessief compulsieve stoornis juist kan genezen, en ik ben zelf met paddo's van smetvrees afgekomen dus ik geloof dat zo.. en in dat geval zou een lage dosis wellicht weinig kwaad kunnen, maar dan moet het ook weer niet genomen worden als zelf-ge-therapuit, meer gewoon nemen en als het toevallig helpt mooi meegenomen maar je kan beter geen risico's van die grote met je hoofd nemen en gezien de illegaal status van het spul.. zal er ook niet zo snel iets gebeuren op dat front.
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
tman zei:
het middel die ik neem is nl. Effexor, wat kan er gebeuren?
Zou ik er dan na-effecten kunnen aan overhouden of sterven fzo?

Als ik maar terug de oude ben achter de trip is er voor mij geen probleem.

Greets
Klik om te vergroten...


Yo , ik gebruik zelf ook al meer dan een jaar efexor 75mg, en ik kan je niet aanraden om dat te doen.Ik ging al aardig bad met paddo's en dit tegelijk.Omdat je twijfelt of het goed zal gaan, krijg je die bad trip , je hebt teveel aan je kop zeg maar.Maar ieder mens is anders, als je het toch doet wil ik wel eff horen hoe het is gegaan.

Btw:werkt wel goed heh die efexor, wereld uitvinding. :rolleyes:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toen ik seroxat(ook een anti depressiva) gebruikte heb ik 3 x lsd gebruikt, geen problemen gehad, ging zelfs super goed. Maja iedereen is verschillend en ik had het ook niet voor een depressie.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
TimeKiller zei:
Toen ik seroxat(ook een anti depressiva) gebruikte heb ik 3 x lsd gebruikt, geen problemen gehad, ging zelfs super goed. Maja iedereen is verschillend en ik had het ook niet voor een depressie.
Klik om te vergroten...

mja, maar dan nog, ookal is het niet voor depressie... Seroxat wordt niet zomaar gebruikt bij een hoofpijn ofzo he, het zijn allemaal psychische stoornissen (angst, sociale fobie, posttraumatische stress,...)

en ik denk ook niet dat het direct op de trip een effect gaat hebben, je gaat nog niet een bad trip hebben omdat je depri ofzo bent...

Maar het gaat (denkik) wel een effect hebben enkele dagen/weken/maanden na je trip, je wordt trug veel depressiever (denkik)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik slik AD en gebruik ook LSD, gaat bij mij super goed. Ik voel me juist veel beter als ik LSD heb gebruikt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."