#1
Te risicovol als je het mij vraagt. De enige groep mensen die geen psychedelica zouden moeten gebruiken zijn mensen die aanleg hebben voor psychische klachten. Nou lijkt het me dat je Effexor niet voor niks slikt
.

Bal0n zei:Te risicovol als je het mij vraagt. De enige groep mensen die geen psychedelica zouden moeten gebruiken zijn mensen die aanleg hebben voor psychische klachten. Nou lijkt het me dat je Effexor niet voor niks slikt.
The Used zei:Bal0n zei:Te risicovol als je het mij vraagt. De enige groep mensen die geen psychedelica zouden moeten gebruiken zijn mensen die aanleg hebben voor psychische klachten. Nou lijkt het me dat je Effexor niet voor niks slikt.
Helemaal mee eens, en dan met name psychische klachten in de zin van , niet lekker in je vel zitten, verdrietig/ depressief zijn.
tman zei:het middel die ik neem is nl. Effexor, wat kan er gebeuren?
Zou ik er dan na-effecten kunnen aan overhouden of sterven fzo?
Als ik maar terug de oude ben achter de trip is er voor mij geen probleem.
Greets

TimeKiller zei:Toen ik seroxat(ook een anti depressiva) gebruikte heb ik 3 x lsd gebruikt, geen problemen gehad, ging zelfs super goed. Maja iedereen is verschillend en ik had het ook niet voor een depressie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."