Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hi dudes ik heb al enkele keren lachgas gedaan, met zo'n slagroom spuit dan. toen ik met men vrienden een paar doosjes kocht, waren we zeer scheef die avond. Maar op den duur was iedereen zen voorraad van ongeveel 20 patronen wel uitgeput. Omdat het niet zo goedkoop is en best wel leuk, heb ik er een een fles van 200 bar bijgehaald Het is nl medisch lachgas, die ook in ziekenhuizen gebruikt wordt enzo.. nu gaan we een hele avond door zonder veel limits. we vallen soms keer om en zijn soms 20 sec ko. is het mogelijk dat dit gevaarlijk is bij grote hoeveelheden per avond? ik heb het namelijk die de fles meeneemt, dus ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er een van mijn vrienden ervan zou kunnen slechtkomen ofzo,"
"yeah right! die neem je dan mee in je winkelmandje zeker."
"hi Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mdma geslikt, had dit ook al enkele keren voordien gedaan. Normaalgezien heb je de dag erna of 2 dagen erna een afkick, wat gepaard gaat met een soort waas voor je ogen, zoals je een paar pintjes ophebt. Ik heb het probleem dat deze 'afkick' is blijven duren, het depressieve gevoel en de waas voor men ogen gaat maar niet weg. Ik ben reeds in behandeling bij een psychiater maar die zijn ook nog niet bekend met het probleem. kneem nu 225mg antidepressiva en nog een ander spul per dag, wat niet veel verbetering geeft. Herkent iemand dit probleem, weet er soms iemand hoe ervan af te geraken?"
"Bij de opticien ben ik al geweest, dat was m'n eerste stap. Een bril heb ik zeker niet nodig, misschien moet ik nog eens naar een oogarts voor verder onderzoek. Het is zeker wel zwart op wit verschil dat het met die avond te maken had, en omdat ik niet meer juist kan functioneren ben ik depressief geworden. 225mg + 50mg versterker is misschien wel wat veel maar anders kom ik mijn dagen niet meer door. Ik zit nu op de hogeschool en kan heel moeilijk mij concentreren, leren lukt helemaal niet. Ook mijn sociaal contact is er ver op achteruit gegaan.. Powertraining, gezond eten, ik heb al veel geprobeerd. is mijn probleem bij iemand bekend? Wat bedoel je met 'het zit in je'? greets tman"
"hallo ik neem al een tijdje een redlijke dosis anti-dep, zijn er dingen die kunnen misgaan bij m'n eerste keer LSD?"
"het middel die ik neem is nl. Effexor, wat kan er gebeuren? Zou ik er dan na-effecten kunnen aan overhouden of sterven fzo? Als ik maar terug de oude ben achter de trip is er voor mij geen probleem. Greets"