Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoa festival

Goa festival

61 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
geef aub goa geen drugsnaam :smilingimp:
maar normaal gezien zal er geen probleem zijn om het daar te vinden
B
Bal0nLid
Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo :wink:.
F
FriskoLid
Bal0n zei:
Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo :wink:.
Klik om te vergroten...
idd,en als ik achter mdma vroeg kreeg ik eerder lsd aangeboden...mdma is ook goed te vinden daar!!!
M
Mr.jihoLid
ja kan alles overal vinden als je wilt
verpest de goa-scene niet door het een drugs-scene te noemen :sunglasses:
z
zommesLid
Mr.jiho zei:
ja kan alles overal vinden als je wilt
verpest de goa-scene niet door het een drugs-scene te noemen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Waar doet hij dat dan?
M
Mr.jihoLid
weet ik veel :)
ik denk dat ie nu wel een antwoord op z'n vraag heeft
W
WaterpijpLid
het zou toch ook niks uitmaken dat goafestivals "drugsfestivals" genoemd worden.. lowlands wordt ook blowlands genoemd :stoned:
M
Mr.jihoLid
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
ik beschuldig niemand ergens van maar ik zou het stom vinden dat mensen goa-feestjes zien als drugsfeestjes (niet dat daar geen waarheid in zit :rolleyes: :wink: )
Klik om te vergroten...
idd is wel waar ga zelf ook wel veel naar goa feesjes
vind het ook wel kut dat goa met drugs vergeleken word.
maar vind da ieder doet wa hij wilt en ze daar nie over moeten pijpen
hier in belgië is het ook meestal +18 jaar omwille van die flikke; worden hier goa feesjes om de haverklap afgelast spijtig genoeg :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

hehe wij begrijpen elkaar
en kheb ook last van flikke die feestjes aflassen :confused:
en waterpijp: als het de naam drugsfeestjes heeft gaan er zowiezo meer mensen opafkomen alleen voor de drugs wat in mijn ogen niet echt positief is+veel flikke controle als het die naam zou krijgen/heeft
H
HazeLid
Zo'n festival lijkt me echt vet, als iemand hier ooit zin heeft om te gaan met iemand uit oss? Ik bied me aan :grin:
M
Mr.jihoLid
ja, als ik iets nodig heb vraag ik ook gewoon rond meestal heb het wel snel gevonden, en vele mensen komen het ook aan mij vragen, dan wijs ik ze gewoon door naar een of andere dealer en iedereen content:)
W
WaterpijpLid
jullie hebben gelijk, tis helemaal niet zo vreemd om te vragen. Ik word zelf ook wel es gevraagd om wiet te kopen voor mensen die sneaky ietsje verder op bij de coffeeshop staan XD
J
JellerLid
arnil zei:
met een klein klein beetje geluk zal je wel iets vinden als je gewoon op iemand afstapt.

verder - drugs en goa word inderdaad enorm sterk geassocieerd, maar ergens vind ik dat wel enigzins begrijpelijk...

als je als buitenstaander naar zo'n feestje gaat, en je ziet de decoratie, je hoort de muziek, je ziet het publiek... k snap die reacties wel.

dance like nobody's watching !
Klik om te vergroten...
ja dat is wel allemaal zo.. en goa klinkt nu eenmaal beter op drugs.. nu ja daarom is het nog altijd gene drugsmuziek want alle muziek klinkt beter op drugs hé
a
arnilLid
akkoord, dat zal je mij ook zeker niet horen zeggen.
maar ik snap wel dat mensen er zo over denken.
ik trek het mij alleszinds niet aan.

gaat iemand van hier naar boom trouwens ?
P
PsykaholikLid
arnil zei:
akkoord, dat zal je mij ook zeker niet horen zeggen.
maar ik snap wel dat mensen er zo over denken.
ik trek het mij alleszinds niet aan.

gaat iemand van hier naar boom trouwens ?
Klik om te vergroten...
zou mss wel eens kunnen
wanneer is dat
en ik trek me der ook niks van aan maar tis gewoon ellendig da er om de haverklap feesjes worden afgelast
M
Mr.jihoLid
ik ga wss wel naar boom, tis in augustus
J
JellerLid
ik ook normal gezien :):):) !!

is trouwens van 3-9 augustus schranziewanzie

en ik trek me der ook niks van aan maar tis gewoon ellendig da er om de haverklap feesjes worden afgelast
Klik om te vergroten...
of erger nog: razzias
P
PsykaholikLid
Jeller zei:
kzou het sowieso nu nog nie doen omdat ik veel te weinig tripervaring heb.. eerst nog een paar keer paddo's en dan nog wat lsd thuis enzo voor ik er mee ga feesten
Klik om te vergroten...
ja best want anders gaat het nie goed aflopen denks
en best ook 1ste keer op een festival doen denk i k
T
T.Lid
Ik had 2 jaar geleden al eens paddo's genomen, die mij zeker goed bevallen zijn. Paar maand daarachter gingen we naar dour festival (zeker een aanrader...SUPERFESTIVAL!) en een maat van mij had 2 paddorepen bij. Ik besloot om één stukje te eten en maar af te wachten. Het ging heel lekker en ik had echt zin om te gaan wandelen/rond de tjollen...Natuurlijk nam ik nog een stuk bij... T'was juist dave clark op de main stage. Myn maten vertelden me dat ik zeker mee moest gaan... want zoiets mocht ik niet missen volgens hen. Na een half uur dat ik tussen al het volk stond moest ik echt weg.... had echt kut gevoel...(beetje claustrofobisch idd, maar dan tsussen al het volk. natuurlijk wel myn eigen fout ook, dat ik zo tssn de menigte ging lopen. Maarja...was nog jong en had dan ook nog niet echt veel verstand :)
i
irezumi1Lid
Bal0n zei:
Klik om te vergroten...
hahaha strak!!
J
JellerLid
kheb nu al vrij veel lsd op goa's gedaan, ook 1 keer op dour voor venetian snares (breakcre) en dit is mij telkens goed bevallen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."