geef aub goa geen drugsnaam
maar normaal gezien zal er geen probleem zijn om het daar te vinden
maar normaal gezien zal er geen probleem zijn om het daar te vinden
idd,en als ik achter mdma vroeg kreeg ik eerder lsd aangeboden...mdma is ook goed te vinden daar!!!Bal0n zei:Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo.
Mr.jiho zei:ja kan alles overal vinden als je wilt
verpest de goa-scene niet door het een drugs-scene te noemen![]()

schranziewanzie zei:idd is wel waar ga zelf ook wel veel naar goa feesjesMr.jiho zei:ik beschuldig niemand ergens van maar ik zou het stom vinden dat mensen goa-feestjes zien als drugsfeestjes (niet dat daar geen waarheid in zit![]()
)
vind het ook wel kut dat goa met drugs vergeleken word.
maar vind da ieder doet wa hij wilt en ze daar nie over moeten pijpen
hier in belgië is het ook meestal +18 jaar omwille van die flikke; worden hier goa feesjes om de haverklap afgelast spijtig genoeg![]()
![]()
![]()
ja dat is wel allemaal zo.. en goa klinkt nu eenmaal beter op drugs.. nu ja daarom is het nog altijd gene drugsmuziek want alle muziek klinkt beter op drugs héarnil zei:met een klein klein beetje geluk zal je wel iets vinden als je gewoon op iemand afstapt.
verder - drugs en goa word inderdaad enorm sterk geassocieerd, maar ergens vind ik dat wel enigzins begrijpelijk...
als je als buitenstaander naar zo'n feestje gaat, en je ziet de decoratie, je hoort de muziek, je ziet het publiek... k snap die reacties wel.
dance like nobody's watching !
zou mss wel eens kunnenarnil zei:akkoord, dat zal je mij ook zeker niet horen zeggen.
maar ik snap wel dat mensen er zo over denken.
ik trek het mij alleszinds niet aan.
gaat iemand van hier naar boom trouwens ?
of erger nog: razziasen ik trek me der ook niks van aan maar tis gewoon ellendig da er om de haverklap feesjes worden afgelast
ja best want anders gaat het nie goed aflopen denksJeller zei:kzou het sowieso nu nog nie doen omdat ik veel te weinig tripervaring heb.. eerst nog een paar keer paddo's en dan nog wat lsd thuis enzo voor ik er mee ga feesten
hahaha strak!!Bal0n zei:Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."