idd
de drugs maken het natuurlijk wel leuker he..
nochtans is mijn meest gebruikte goa drugs pinte
of weed mss ook wel
nochtans is mijn meest gebruikte goa drugs pinte
of weed mss ook wel
of weed mss ook welspacekonijn zei:besef je dat jij nu de enige in dit topic bent die het wel zo bestempeldMr.jiho zei:(niet dat daar geen waarheid in zit![]()
)
niet dat het mij wat kan schelen hoor
bwa valt best nog goed meeBombSki zei:het zou best kunnen wat je zegt, maar ik _denk_ dat er minder mensen nuchter zijn op een goa feest dan bij een metal/rock/punk concert..
spacekonijn zei:op goa feesten lopen ook wel genoeg speed snuivers rond denk ik hoor

idd de meeste hebben gewoon drugs voor eigen gebruik bijJeller zei:Mja er zijn ook veel mensen die daar gewoon naar toe gaan omdat er genoeg drugs is, maar echte goaheads gaan voor d emuziek hoor en niet voor de drugs

Jeller zei:Mja er zijn ook veel mensen die daar gewoon naar toe gaan omdat er genoeg drugs is, maar echte goaheads gaan voor d emuziek hoor en niet voor de drugs

ja dat is wel allemaal zo.. en goa klinkt nu eenmaal beter op drugs.. nu ja daarom is het nog altijd gene drugsmuziek want alle muziek klinkt beter op drugs héarnil zei:met een klein klein beetje geluk zal je wel iets vinden als je gewoon op iemand afstapt.
verder - drugs en goa word inderdaad enorm sterk geassocieerd, maar ergens vind ik dat wel enigzins begrijpelijk...
als je als buitenstaander naar zo'n feestje gaat, en je ziet de decoratie, je hoort de muziek, je ziet het publiek... k snap die reacties wel.
dance like nobody's watching !
zou mss wel eens kunnenarnil zei:akkoord, dat zal je mij ook zeker niet horen zeggen.
maar ik snap wel dat mensen er zo over denken.
ik trek het mij alleszinds niet aan.
gaat iemand van hier naar boom trouwens ?
of erger nog: razziasen ik trek me der ook niks van aan maar tis gewoon ellendig da er om de haverklap feesjes worden afgelast
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."