Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHumptie Dumptie

Humptie Dumptie

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmm ja, das wel jammer.
ik wist niks van flashbacks toen ik mijn eerste had ik dacht ook van
"WTF! gebeurt hier allemaal"
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb dit ook altijd een week na dat ik paddo's genomen en ik rook nog een lekker jointje heb nog van die patronen die op de vloer zweven heel erg vermakelijk duurt wel niet zo heel lang maar ze zijn er toch.... :hearteyes:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook een soort van flashback gehad (denk ik)

Ik zat in een keuken met veel wit : kasten, muren, plafond.. Enkel de vloer was grijs. Opeens voelde ik me wat anders en begon ik te staren zoals op de lsd of paddo's. Alles wat voorheen wit was, begon meer naar geel te neigen. De kamer leek ook effe kleiner te worden.

Na 2 minuten was het over
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mensen ik heb een paar weken/maanden geleden lsd gedaan.
Nu ben ik stoned :stoned: , net ff een jointje gerookt, en nu komt het...

Het leek opeens net alsof de keuken hoger en kleiner werd dan het deel van de kamer waar ik zat en toen k me daarop concentreerde leek het wel weg te zakken. Toen schrok k een soort van en ging mn hart ff kloppen. Toen begon alles opeens soort van groter en kleiner te worden. ik dacht wtf is dit en ging ff in de spiegel kijken was ook nogal trippy bezig.
Nu zit het ook zo dat ik een week na de lsd trip ook al flinke flashbacks had (ben overigens niet de enigste uit mijn groep) dingen zoals asbakken uit mn ooghoek voor mn hangen en als ik kijk dattie terugschokt de diepte in op de plek waar die hoort te staan.
Nu ben ik dus stoned en leek het er echt op alsof ik een lsd flashback had.

Is dit echt zo of is dit gewoon heel raar :P
Het was trouwens nog best wel 'heftiger' dan ik van een lsd flashback verwacht had. Maar het was zondaig 'heftig' dat het me sterk lijkt dat het verbeelding was. Kan iemand me van deze twijfel afhelpen??

Sorry als het niet duidelijk is ben niet de nuchterste op dit moment :P
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
echte flashbacks heb ik nog niet gehad maar ik voel altijd wel 'iets' als ik de eerstvolgende keer paf, bij gelijk welke drug
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook wel flashbacks (tijdens blowen of als ik moe ben) maar ze zijn vaak zo subtiel dat ik niet eens zeker weet of het wel echt flashbacks zijn. Meestal dat iets gewoon een béétje lijkt te bewegen, maar veel minder dan op LSD. Milde flashbacks dus. Dat iets gewoon bijna beweegt, of net een beetje.

Ik denk dat zowel milde als sterkere flashbacks wel gewoon normaal zijn; vooral met blowen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet zeggen, dat ik dat ook heb als ik jointjes rook, dat ik gruwelijk ga hallucineren.
Dat heb ik al jaren zo. Een blowtje is bij mij gekoppeld aan hallucinaties.
Lekker toch! :stoned:
Geniet ervan zou ik zeggen. Blowen met die handel.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flashbacks heb ook wel eens, duurt bij mij meestal niet langer dan een minuut ofzo. Van de mensen die ik ken die regelmatig trippen hebben de meesten dit ook wel. Als het je de eerst keer gebeurd kan het wel ff schrikken zijn.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had vandaag toevallig nuchter nog een van 2 a 5 minuten, maar dat was wel leuk. Alles bewoog een beetje zoals in het einde van de comedown. Iniedergeval zijn flashbacks bij mij altijd héél licht.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb dat ook altijd, ik zie dan patronen en alles beweegt een beetje.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
dirtbag zei:
ik heb dat ook altijd, ik zie dan patronen en alles beweegt een beetje.
Klik om te vergroten...

Waarom krijg ik geen flashback met patronen? Als er iets is waar ik een flashback van wil is dat het wel, maar bij mij beweegt het alleen een beetje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."