#1
tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed!
, had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen ![:)]()
magicwasso zei:tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed!, had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen
![]()
azgaza zei:magicwasso zei:tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed!, had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen
![]()
Zijn de maya's er dan niet meer nu al? Die zijn namelijk ook wel goed sterk, althans.. recht omstreken hier zijn ze sterk.
ken iemand de smiley's, de kompleete plaatje van de zegels is een geel smiley met een rode achtergrond (het plaatje staat niet in een zegeltje maar als je een paar bijelkaar hebt (weet niet hoe ze dat noemen pooster of zo :P )magicwasso zei:maar tja dan met de shivas's maar doen![]()
lysergine25 zei:100 mics ligt ver boven het landelijk gemiddelde de meeste trips hangen op 50-80 mics.
lysergine25 zei:magicwasso zei:maar tja dan met de shivas's maar doen![]()
Dan maar met de Shivas ..... alsof je die al klaar hebt liggen !!


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."