Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsda vinci?

da vinci?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#1
tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed! :openmouth: , had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
magicwasso zei:
tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed! :openmouth: , had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen :)
Klik om te vergroten...

Zijn de maya's er dan niet meer nu al? Die zijn namelijk ook wel goed sterk, althans.. recht omstreken hier zijn ze sterk.
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
magicwasso zei:
tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed! :openmouth: , had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen :)
Klik om te vergroten...

Zijn de maya's er dan niet meer nu al? Die zijn namelijk ook wel goed sterk, althans.. recht omstreken hier zijn ze sterk.
Klik om te vergroten...

in de buurt eindhoven ben ik nog geen maya's tegen gekomen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nog wat maya's, yippie! :grin:
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb altijd hofmans gehad. ( altijd wel een halfje )
iemand een voorkeur voor andere lsd, dat ik kan uittesten :d
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog een vraagje :smoke: ken iemand de smiley's, de kompleete plaatje van de zegels is een geel smiley met een rode achtergrond (het plaatje staat niet in een zegeltje maar als je een paar bijelkaar hebt (weet niet hoe ze dat noemen pooster of zo :P )

gr
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb ze vroeger ook nog gehad.. vond ze niet zo straf, als ik er nu had zou ik er 2 of 3 nemen of echt goed te trippen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
magicwasso zei:
maar tja dan met de shivas's maar doen :)
Klik om te vergroten...

Dan maar met de Shivas ..... alsof je die al klaar hebt liggen !!


LOL alsof de Shiva onderdoen voor de Mayas, voor de record.



100 mics ligt ver boven het landelijk gemiddelde de meeste trips hangen op 50-80 mics.
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
100 mics ligt ver boven het landelijk gemiddelde de meeste trips hangen op 50-80 mics.
Klik om te vergroten...

Ik meende toch echt dat de meesten zwaarder waren. :confused:

Maar als ik 2 Shiva's neem, hoeveel mic. heb ik dan binnen?
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
magicwasso zei:
maar tja dan met de shivas's maar doen :)
Klik om te vergroten...

Dan maar met de Shivas ..... alsof je die al klaar hebt liggen !!
Klik om te vergroten...

ja die heb ik hier klaar liggen :wink: :)

@ lichtendonker:
100 + 100 = 200mics :)
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#11
kent iemand de da vinci zegels?? Zo werd het in iedergeval in ruigoord verkocht (in solstice 2007)
Als ze iemand ze kent zou fijn om te weten hoe veel ug er in zit :smoke:
:wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik doe meestal dombo's ( die met die olifantjes erop)

http://www.youtube.com/watch?v=ZIrqfhudOXM

t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb al getript op de penis van de vitruvius man en dat was toch redelijk sterk ja, maar ach, ik kan eerlijk gezegd niet vergelijken. het mocht nog net iets meer zijn. ik zou gokken 100µg
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik had laatst een postzwegel van 40 cent die gozer zij dat ik er 24 uur op ging trippen want er zat 1200 mics op.

:wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb altijd van 50µg dan kan iik na een half uurjte altijd één bijnemen, soms reageer ik er sterker op. beter iets te winig dan ineens teveel hoor, dat is niet echt prettig...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit van gehoord, en tenzij iemand ze ook daar en toen had, kan je er vannuit gaan dat de schattingen nog weinig zeggen, dezelfde vellen worden ook af en toe geprint.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."