Ik was met iemand anders, in de trip een tijdje rondjes rond te tafel aan het lopen gegaan, Omdat de kamer draaide, stonden we zo stil (dachten we).
---
#2
Heeft er iemand van jullie de meubels-scheef-tegen-de-muur-zetten effect al eens gehad?
Ik heb bij mijn eerste keer LSD,de waanzinnige drang gehad om mijn bed verticaal tegen de muur te zetten,de volgende morgend worden ik en mijn vrienden dan wakker met de gedachte van:why the fuck,ligt die bed verticaal?
Een maat van mij heeft dezelfde effect gehad maar dan van ayahuasca waarbij hij dit bij al zijn meubels deed.
Nog een veel voorkomend effect is de sta-ik-scheef? effect,waarbij je denkt dat jij of andere voorwerpen scheef staan,terwijl dit eigenlijk niet(altijd)de geval is.
Hoe komt het dat je dit effect kunt krijgen?
Zijn de 2 effecten gelinkt aan elkaar?
Of is alles werkelijk scheef in deze wereld?
Zou ik mischien wat minder LSD nemen?
Wie ben ik?waarom ben ik hier?en hoeveel kost pinda-boter?
#3
Haha, nee nooit last van gehad, wel van hoeken en verhoudingen die niet meer kloppen, maar nog nooit het idee gehad om m'n bed rechtop te zetten
Geweldig verhaal, vooral dat je de volgende dag dat bed zo tegenkomt
Nog onder invloed btw? pindaboter kost volgens mij tussen de 1 en 2 euro :P
#4
wel eens op de kermis in een "casa fatala" geweest? een soort huis waar de vloer scheef is, en het net lijkt alsof het water omhoog loopt, en je scheef op een stoel kon staan enzo... deed ik met nog een vleugje paddo achter de kiezen, Ik vond er helemaal,niets vreemd aan
#5
Ik heb dat nog nooit gehad eigenlijk, wel heb ik ooit meerdere vreemden gevraagd of er een patroon in het kleed zat. Het was bij een soort chill out op een feestje en ik wist het niet zeker, dus ik dacht 'laat ik het vragen', toen heeft iemand serieus 5 minuten naar de vloer gekeken, opzoek naar het patroon dat ik zag, maar het was er dus echt niet.
#6
Ik heb dit nog niet meegemaakt, wel was ik ervan overtuigd dat ik tegen de muur op kon lopen, ben dus 20 minuten link wezen klauteren, met gevolg dat ik de volgende dag onder de blauwe plekken zat, een vriend van me die er bij was heeft me vet uitgelachen, maar waarom hij lachte wist ik toen niet, hij zij dat ie grappige hallucinaties zag
#7
een keer toen ik achter de draaitafels stond heb ik een 2 platen totaal verneukt omdat de effecten zo leuk waren, ook heb ik een fader van men mengpaneel gesloopt toen
#8
Hello DR.TH-Chill-25
das inderdaad wel een geschift gevoel. van die vorige trip had ik he gevoel dat mijn kamer totaal uit verhoudingen was getrokken de hoeken van mijn kamer krulden naar beneden en ik had het gevoeld dat mijn meubels scheef stonden en mijn deur leek op een heuvel te liggen. ook zag mijn kamer er uit als een slagveld(overal vuilnis).
#9
Wow, you got issues
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.