Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoedsel

Voedsel

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
geef mij maar alles wat zo vloeibaar mogelijk is op lsd. zoals petite jervais, yougurt, en pudding.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik eet eigenlijk nooit tijdens een speed achtige acid trip, omdat ik het effect optimaal wil hebben/houden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien wel leuk om wat reacties van mensen te horen betreffende eten tijdens LSD.

Afgelopen zondag merkte ik dat ik helemaal uit mijn dak ging over een krentebol en stukjes perzik...

Wat eet jij het liefst tijdens een trip??

Kus
Drientje
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met stipt de nummer één aanrader voor LSD-trips: psychedelic candy!!

Dit zijn die lange rode aarbei-slierten van Haribo ofzo :smoke: Mijn eerste trip stond in het teken daarvan. Ze zijn lekker om te eten, en geweldig om kamers mee te versieren :beer:

Gewone aardbeien zijn ook een aarader! (Eén keer gingen we een beetje ver en hadden we 2 kilo gekocht, lol :mrgreen:)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon lekkers vers voedsel en sappies ....en ijsjes .

:wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nooit zo'n zin in ijs in de winter. Ik kan niet wachten tot het zomer is...

Lijkt me sowieso prachtig trippen in de zomer...

x
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, mij ook! Dan hoop toch eens een keer naar scheveningen te gaan om met een paar leden van hier te gaan trippen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter123 zei:
Ja, mij ook! Dan hoop toch eens een keer naar scheveningen te gaan om met een paar leden van hier te gaan trippen :)
Klik om te vergroten...
Laatste kans; ik ga morgen!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
tof... veel plezier....
trip toch liever in het bos...
het strand is nix voor dit meisje...

x
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
tof... veel plezier....
trip toch liever in het bos...
het strand is nix voor dit meisje...

x
Klik om te vergroten...
Thanks, ik heb al aardig wat bos/park/dorp tripjes achter de rug, maar tot mijn verbazing nog steeds geen strandtripje, dus word het tijd om daar verandering in te brengen (:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
jcutter123 zei:
Ja, mij ook! Dan hoop toch eens een keer naar scheveningen te gaan om met een paar leden van hier te gaan trippen :)
Klik om te vergroten...
Laatste kans; ik ga morgen!
Klik om te vergroten...

Ik had graag mee gewilt, maar ik heb crisis hier thuis dus ik kan dat echt niet gebruiken :( Ik baal er echt van..
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fruit en ijs!!!

En vond tijdens mn laatste trips boterhammen met chocoladepasta ook super lekker haha :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan niet goed eten op LSD, alleen hele kleine beetjes.. maar o.a. smakelijk zijn onder invloed naar mijn mening: fruit, marsepein, tijgernootjes, een broodje bros en vlees.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#14
dingen met een mooie kleur en een schil en waar sap uitspuit en waar je moet aan trekken en sleuren, appelsienen enzo
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alles wat warm is en dampt!
Bijvoorbeeld: een verse pizza uit de oven: een plezier voor het oog én voor de maag! :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja je eten krijgt een heel andere dimensie. Inderdaad warm voedsel en de damp is dan prachtig om naar te kijken. Tomatensoep is mijn volgende trip voedsel. Tot nu toe heb ik alleen op feestjes getript en daar is niet zoveel voedsel te vinden... vind het al prachtig dat ik kan eten. Hiervoor gebruikte ik alleen maar speed en dan is eten out of the question....

X

Drientje
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#17
:)
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
fruitsnoepjes (zuurtjes)!!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frambozen! :hearteyes: En druiven (ZONDER pit)! :hearteyes: En lekkere verse sapjes! :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je kan een proeferijtje maken, met kleine hapjes: zout, zout, zuur, bitter.

dan kan je testen welke je het beste bevalt.


voor de volgende keer daar een grote hoeveelheid van maken.




Bij mij een cocktail: Schaafijs + gecondenceerde melk +rozensiroop, en een beetje kokosmelk. :grin: :grin:

Dit is normaal al vreselijk lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."