Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveelheid LSD in Paddo porties?

Hoeveelheid LSD in Paddo porties?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo. Heel veel nieuwe dingen geleerd van de afgelopen posts. Ik heb laatst namelijk weer Hawaiiaanse gehad en inderdaad, je bent zo verward en NIET jezelf dat het waarschijnlijk niet vergelijkbaar is met LSD. De visuals vond ik wel ongelooflijk, maar daar zal ik op terug komen als ik over een week of twee LSD neem. Want ik wist ook niet dat je 2 á 3 weken moest wachten na paddo's om weer LSD te kunnen gebruiken. En dat bijpakken is ook een goede tip.

In die ene posts waar ik allemaal conclusies trok was ik niet helemaal mezelf, maar alsnog mijn excuses daarvoor. Ik zal jullie op de hoogte houden zodra ik een halve zegel LSD heb genomen. Misschien als ik dan toch nog een halve heb en ik vind de trip wel leuk, dat ik dan de andere halve neem om de trip nog langer te maken ofzo. Bad trips kan ik zoiezo wel hebben, mijn vorige Hawaiiaanse paddo trip eindigde ook heel erg slecht (op 3/4 ofzo) maar diep van binnen wist ik wel dat de dingen die ik op dat moment wou doen compleet gestoord waren. Het enige dat je moet doen is ervoor zorgen dat je niet vergeet dat je onder de invloed bent van een trip middel. Neemt natuurlijk niet weg dat ik me nog nooit zo klote en bang heb gevoeld.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel succes alvast met de trip, je zal zien dat het echt totaal anders is dan paddo's. Wel reportje schrijven he? :)
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dumpy zei:
Veel succes alvast met de trip, je zal zien dat het echt totaal anders is dan paddo's. Wel reportje schrijven he? :)
Klik om te vergroten...

Zal ik doen!
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Is er iemand die me een beetje een idee kan geven hoeveel ug aan LSD ik nodig heb om een harde trip zoals Hawaiaanse Paddo's te krijgen? Ik weet dat al die middelen anders zijn, maar voor zover als ik gelezen heb op dit forum is LSD een stuk makkelijker onder controle te houden dan paddo's en ik heb al heel veel ervaring met paddo's. Dus LSD moet geen probleem meer zijn? Althans, dat is wat ik geleerd heb van de topics in dit forum die de twee middelen vergelijken. Maar misschien heb ik het ook fout! Ik heb enkel paddo's gehad (en Salvia maar dat heeft niks te maken met dit soort trips) maar ik heb het vaak gedaan op vrij onveilige plekken op hoge hoeveelheden. En zoals te lezen is heb ik ook ervaring met Hawaiaanse paddo's, wat in mijn ogen toch wel voor de meest chaotische en explosieve trip zorgt. Dus wederom mijn vraag: Is er iemand die me een beetje een idee kan geven hoeveel ug aan LSD ik nodig heb om een harde trip zoals Hawaiaanse Paddo's te krijgen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind niet dat je dat op die manier kunt vergelijken. Gooi er eens 100µg in en kijk of het bevalt, meer kan altijd een andere keer.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Ik vind niet dat je dat op die manier kunt vergelijken. Gooi er eens 100µg in en kijk of het bevalt, meer kan altijd een andere keer.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik al. Dan zal ik dat wel doen, nou maar hopen dat ik door de drugs niet te veel ga nemen. Dat is het enige probleem dat ik heb met die manier van doseren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welke manier bedoel je?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het zelf moeilijk de dosis te vergelijken, hawaiiaanse paddo's en LSD zijn toch wel heel anders. Voor mij zijn voor vergelijkbaar harde visuals ongeveer 150 ug nodig, maar dat is een groffe schatting gebaseerd op persoonlijke ervaringen.
Het probleem met deze vergelijking is het grote verschil in werking ook al zijn het op bepaalde pnten vergelijkbare tripmiddelen. Waar paddo's een verwarrende, verdraaiende bizarre weg-logica werking neigen te hebben is LSD vaak helder, intuïtief met een constante zeer diepe gedachtestroom. Het ligt aan het persoon wat als intenser wordt ervaren.
Ik raad daarom aan, hoe ervaren je ook bent met paddo's, gewoon met een medium trip van ongeveer 100 ug te beginnen, dan heb je een goede visuele trip waarbij de mentale werking ook duidelijk wordt.

(Ik had zelf voor dat ik aan LSD begon ook vrij veel ervaring met paddo's, ook vooral hawaiiaanse, en ik moet ezggen dat ik persoon LSD mentaal veel makkelijker te handelen vind, niet persé minder intens, maar gewoon.. aangenamer op het brein, maar dat is dus een kwestie van smaak en voorkeur)
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Ik vind het zelf moeilijk de dosis te vergelijken, hawaiiaanse paddo's en LSD zijn toch wel heel anders. Voor mij zijn voor vergelijkbaar harde visuals ongeveer 150 ug nodig, maar dat is een groffe schatting gebaseerd op persoonlijke ervaringen.
Het probleem met deze vergelijking is het grote verschil in werking ook al zijn het op bepaalde pnten vergelijkbare tripmiddelen. Waar paddo's een verwarrende, verdraaiende bizarre weg-logica werking neigen te hebben is LSD vaak helder, intuïtief met een constante zeer diepe gedachtestroom. Het ligt aan het persoon wat als intenser wordt ervaren.
Ik raad daarom aan, hoe ervaren je ook bent met paddo's, gewoon met een medium trip van ongeveer 100 ug te beginnen, dan heb je een goede visuele trip waarbij de mentale werking ook duidelijk wordt.

(Ik had zelf voor dat ik aan LSD begon ook vrij veel ervaring met paddo's, ook vooral hawaiiaanse, en ik moet ezggen dat ik persoon LSD mentaal veel makkelijker te handelen vind, niet persé minder intens, maar gewoon.. aangenamer op het brein, maar dat is dus een kwestie van smaak en voorkeur)
Klik om te vergroten...

Dat lees ik overal, en daarom dacht ik ook dat ik net zo goed een klein beetje meer als normaal zou kunnen nemen. Maar ik realiseer me dat het een heel ander middel is en dat ik daardoor eigenlijk geen idee heb wat er gaat komen ondanks dat ik wel ervaring heb met trippen.

ExceptionalInsight zei:
Welke manier bedoel je?
Klik om te vergroten...

Een beetje meer nemen zodra je merkt dat je het aankunt. Ik weet namelijk wel zeker dat er een punt komt dat ik veel te veel ga nemen maar dat helemaal niet doorheb omdat ik geen idee heb wat veel is in LSD termen. En ik weet nog wel hoe mijn eerste Hawaiiaanse paddo trip was, dat was op momenten echt veel te intens maar ik had het allang genomen dus er was weinig dat ik eraan kon doen. Ik vind intens geen probleem, zolang ik maar niet op de helft van de trip compleet overdonderd word en me realiseer dat ik een synthetisch goedje op heb en er niks is dat ik kan doen om mezelf te redden. Niet dat ik zo bang ben dat ik bad ga, maar omdat ik tegenwoordig gewoon een beetje verstandiger om ga met drugs. Een paar maanden geleden zou ik echt wel 500 ug naar binnen hebben gewerkt, denkend dat het allemaal wel mee zal vallen. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga gewoon eens rustig beginnen met een halve zegel. Bijpakken kan altijd nog.

Paddestoelen zijn veel aardser en donkerder dan lsd en met paddestoelen kun je een klein beetje trippen of heel erg trippen. Paddestoelen trippen voornamelijk in je hoofd en kan het verwarrend zijn, lsd is heel helder en makkelijker te hanteren dan paddestoelen. Met lsd kun je wel heel erg veel nemen maar dat is voorbehouden aan de ervaren psychonaut.
De minimale hoeveelheid lsd die je nodig hebt om iets te kunnen voelen, voor een onervaren persoon als jij, is 25 ug. Dat staat gelijk aan ongeveer een kwart zegel, door de bank genomen dat er in elke zegel ongeveer 100 ug zit.
Ik heb tot nu toe bijna altijd een halve zegel genomen en daar prima op getript. Je tript op lsd vele malen langer dan met paddestoelen. Een lsd trip kan heel intens zijn, persoonlijk vind ik het intenser dan paddestoelen, maar op een prachtige en indrukwekkende manier intens.

Volgt nog een waarschuwing. Pak je eerste trip echt niet meer dan een hele zegel. Dit topic is een mooi voorbeeld van wat er met je kan gebeuren wanneer je meer dan een zegel neemt:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13053

Moet ik je echt op het hart drukken dat de topic starter een vergevorderde lsd tripper is en absoluut weet wat hij doet.


Echt, ga niet overmoedig doen en denken dat je misschien wel een stuk of 5 zegels weg kunt werken want dat kun je waarschijnlijk niet!!!

En dat zou heel erg jammer zijn want dan durf je misschien nooit meer te trippen omdat je een negatieve ervaring hebt gehad.

Ik wens je veel trip plezier en post je een report?

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."