#1
Marla Singer zei:Ik meen het Bonie, ik ben klaar met de pep, voorgoed....!
Echter, lsd begin ik pas net te ontdekken, I really LOVE this drug, er zullen - wat mij betreft - nog vele trips voor mij komen!!![]()
Leuk dat je LSD zo fijn vind; ik deel je mening helemaal; LSD kan zó mooi zijn. Maar succes met het gestopt zijn, het komt vaker voor dat mensen na een LSD trip, of tijdens, besluiten met bepaalde drugs te stoppen, en meestal werkt dat wel, omdat het dan echt iets is wat je echt wil.