Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd

lsd

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsyTranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo x]
ik heb een vraagj ...
mijn vriend gaat binnekort lsd pakke ...
ik wil wel meedoen maar heb er schrik voor ...
wa kan er allemaal mis gaan???

xxx :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je geen schizofrenie in je familie hebt en geen zware mentale problemen hebt gehad is het grootste risico dat de ervaring je niet bevalt; een bad trip dus. Als je rekening houdt met de omgeving, mensen en hoe je je die dag voelt is de kans daar op al een stuk kleiner.
Neem verder de eerste keer niet te veel (half zegeltje ofzo).
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
komt wel goed hoor
eerst krijg je kriebels, dan begint het wat te golven, het gebeurd allemaal zeer geleidelijk aan.
tkan zijn dat je het bij momenten niet leuk vind, maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen

enjoy
P
PsyTranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
Als je geen schizofrenie in je familie hebt en geen zware mentale problemen hebt gehad is het grootste risico dat de ervaring je niet bevalt; een bad trip dus. Als je rekening houdt met de omgeving, mensen en hoe je je die dag voelt is de kans daar op al een stuk kleiner.
Neem verder de eerste keer niet te veel (half zegeltje ofzo).
Klik om te vergroten...

danku ^^
x
P
PsyTranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamerOfDreams zei:
komt wel goed hoor
eerst krijg je kriebels, dan begint het wat te golven, het gebeurd allemaal zeer geleidelijk aan.
tkan zijn dat je het bij momenten niet leuk vind, maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen

enjoy
Klik om te vergroten...

gewoon bij iemand thuis is da een goeie plaats??
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamerOfDreams zei:
maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen
Klik om te vergroten...

er moet nog iets bij: ook bij verkeerde stemming, (boos, triest, etc.) :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
magicwasso zei:
DreamerOfDreams zei:
maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen
Klik om te vergroten...

er moet nog iets bij: ook bij verkeerde stemming, (boos, triest, etc.) :wink:
Klik om te vergroten...
verkeerde sfeer/setting
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTrance zei:
DreamerOfDreams zei:
komt wel goed hoor
eerst krijg je kriebels, dan begint het wat te golven, het gebeurd allemaal zeer geleidelijk aan.
tkan zijn dat je het bij momenten niet leuk vind, maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen

enjoy
Klik om te vergroten...

gewoon bij iemand thuis is da een goeie plaats??
Klik om te vergroten...

Ja dat is een prima plek meestal.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ehm, je kan natuurlijk ook psychose gevoelig zijn, zoja bestaat er een kans dat je in een psychose komt, het enige wat ik wel heb gezien is dat neit iedere mallloot die een psychose aan lsd heeft overgehouden er geen lol meer in heeft je kan ook totaal gestoord worden maar het zelf naar je zin hebben( niet te serieus opvatten)
Verder mocht je bad gaan kan er een trauma onstaan, lsd is geen speelgoed en het kan je dingen laten zien van jezelf wat je liever neit wil zien ook kun je allerlei lessen over jezelf verkeerd interpreteren.
zit je goed in je vel verwacht je absoluut niet dat je metale stoornissen hebt en ben je vooral niet bang met een mogelijke confrontatie met jezelf dat zou ik zeggen, lsd opend een zeer freaaie bijzondere wereld, die neit alleen voor de kick is :wink:

groetjes
P
PsyTranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
pythregius zei:
ehm, je kan natuurlijk ook psychose gevoelig zijn, zoja bestaat er een kans dat je in een psychose komt, het enige wat ik wel heb gezien is dat neit iedere mallloot die een psychose aan lsd heeft overgehouden er geen lol meer in heeft je kan ook totaal gestoord worden maar het zelf naar je zin hebben( niet te serieus opvatten)
Verder mocht je bad gaan kan er een trauma onstaan, lsd is geen speelgoed en het kan je dingen laten zien van jezelf wat je liever neit wil zien ook kun je allerlei lessen over jezelf verkeerd interpreteren.
zit je goed in je vel verwacht je absoluut niet dat je metale stoornissen hebt en ben je vooral niet bang met een mogelijke confrontatie met jezelf dat zou ik zeggen, lsd opend een zeer freaaie bijzondere wereld, die neit alleen voor de kick is :wink:

groetjes
Klik om te vergroten...


ik denk dat ik nog eve wacht voor ik het pak x]
xx
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
verkeerde sfeer/setting
Klik om te vergroten...

juist dat is het!
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#12
pythregius zei:
lsd is geen speelgoed

groetjes
Klik om te vergroten...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat kan er allemaal goed gaan is de betere vraag

goed gaan is lachen gieren brullen
en denken denken denken ..

slecht

met een bijl je vriendins hoofd in slaan omdat je Denkt dat tengoede van je trip komt

:hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
:flushed:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
jcutter123 zei:
Ik heb ooit eens in een kut gepist tijdens een lsd trip :(
Klik om te vergroten...

..


wat?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
^Dat zou ik nooit durfen zeggen :flushed: :openmouth:
http://www.youtube.com/watch?v=gB6V6aUaptI
:sunglasses:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet denken maar doen! Gewoon... als jij denkt dat het een mooi moment is om te nemen, dan kan er inprinciepe niks fout gaat :hearteyes:

*heeft nu ook 2 zegels achter zijn kiezen... kom er morgen nog wel op terug als ik weer wat nuchterderderder ben* :mrgreen:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#18
deze vraag is al 906.362.562.327 keer op dit forum beantwoord
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou wil ik niet bij de hand gaan doen... maar hoe de neuk passen die 906.362.562.327 in
De gebruikers hebben in totaal 353174 berichten geplaatst
Klik om te vergroten...
:confused: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."