Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanraders voor de trip?

Aanraders voor de trip?

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9373

:wink: :wave:
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste DF'ers,

Na veel nuttige informatie hier te hebben gelezen heb ik maar eens besloten om mee te praten. Zelfs heb ik ervaring met MDMA en 2-CB (en keta, maar stelde niet veel voor) en ga aanstaande vrijdag voor de eerste keer aan de LSD met 2 vrienden die het al eerder hebben gedaan. Huis staat hier het hele weekend vrij, dus de kust is veilig. Heb me ook goed ingelezen en erover gepraat, dus ik weet wat ik ongeveer wel en niet kan verwachten.

Mijn vraag aan jullie was of jullie uit persoonlijke ervaring nog iets hebben dat echt vet is om bij je trip te betrekken (zoals ik me bijvoorbeeld bedacht dat het eten van een verse ananas echt heerlijk moet zijn op lsd). Uiteraard een goed muziekje en sfeerverlichting.. hebben jullie nog aanraders?

Alvast bedankt :grin:
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja die had ik al gelezen... maar leken me een beetje standaard (daardoor niet minder handig). Was juist meer op zoek naar persoonlijke favorieten waar je niet zo 1-2-3 aan denkt, maar wat wel heel gaaf is. Dus, brand los :wink:
B
BLid
01-01-2024, 00:00
#4
eerste keer weet je toch niet wat je wilt doen :grin: en raak je sowieso licht para.

Je beste muziek (ook al ken je ze te goed, klinkt als nieuw)
snoep. ik eet altijd drop
locatie, en denk vooral over backups. jij zit thuis, is waarschijnlijk wel goed.

en omdat het winter was, liep ik met mn maten altijd volledig ingepakt, met loopschoenen, rugzakje met drinken en snoep, en muziek in de oren. Zie je ooit een groep kutjeugd langslopen die allemaal muziek inhebben en niet met elkaar praten, zijn wij het.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#5
B zei:
eerste keer weet je toch niet wat je wilt doen :grin: en raak je sowieso licht para.

Je beste muziek (ook al ken je ze te goed, klinkt als nieuw)
snoep. ik eet altijd drop
locatie, en denk vooral over backups. jij zit thuis, is waarschijnlijk wel goed.

en omdat het winter was, liep ik met mn maten altijd volledig ingepakt, met loopschoenen, rugzakje met drinken en snoep, en muziek in de oren. Zie je ooit een groep kutjeugd langslopen die allemaal muziek inhebben en niet met elkaar praten, zijn wij het.
Klik om te vergroten...

of wij
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamerOfDreams zei:
B zei:
eerste keer weet je toch niet wat je wilt doen :grin: en raak je sowieso licht para.

Je beste muziek (ook al ken je ze te goed, klinkt als nieuw)
snoep. ik eet altijd drop
locatie, en denk vooral over backups. jij zit thuis, is waarschijnlijk wel goed.

en omdat het winter was, liep ik met mn maten altijd volledig ingepakt, met loopschoenen, rugzakje met drinken en snoep, en muziek in de oren. Zie je ooit een groep kutjeugd langslopen die allemaal muziek inhebben en niet met elkaar praten, zijn wij het.
Klik om te vergroten...

of wij
Klik om te vergroten...

Of als je ineens 2 vrouwen door de regen ziet lopen zonder jas die erg angstig kijken dan zijn dat mijn lief en een vriendin van ons die bad gaan op de acid :wink: :beer:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
en omdat het winter was, liep ik met mn maten altijd volledig ingepakt, met loopschoenen, rugzakje met drinken en snoep, en muziek in de oren. Zie je ooit een groep kutjeugd langslopen die allemaal muziek inhebben en niet met elkaar praten, zijn wij het.
Klik om te vergroten...

Klinkt me bekend in de oren :wink: God wat ben ik blij dat het nu weer zomer is, lijkt me toch wat prettiger :beer:

On topic: Persoonlijk vind ik het erg leuk om een bepaald muziekstuk dat je nog niet gehoord hebt voor het eerst te luisteren in een trip.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koop allerlei lekkers, niet heel veel, het gaat om de smaak, bijv:

Zoete kwark
Verse aarbeien
Dropjes
Bananen
Banaansnoepjes :hearteyes:
Ananas(uit blik is echt niet te vreten, vers is hemels!!!)
Bastogne koekjes(wauw)
Toastjes met salade

En probeer de producten zo 'echt' mogelijk te houden. Veel smaakstoffen en chemische rommel vallen meteen door de mand en zul je waarschijnlijk vies vinden!

Veel plezier en hou het proeven voor als je over je piek heen bent, je hebt het toch te druk met alle indrukken als je net aan het trippen bent. Meestal zet ik alles klaar net voordat ik ga trippen dan hoef ik daar niet over na te denken...

X
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#9
inderdaad, eten moet echt zijn
een reep cote d'or chocolade (stoned zou ik er een moord voor begaan) zei mij absoluut niets op acid
een appelsien daarentegen, eentje waar het sap eruit spuit tijdens het pellen, dat moet je hebben

bij mijn lsd trip kon ik vooral genieten door 'in een spiraal te komen'
een spiraal tekenen op een papier, groot genot, maar ik was het beu na 10 seconden, met mn vingers voor mn ogen vriemelen, daar kwam ik ook van tot rust maar ik zou iets willen waar je kan naar blijven kijken

heeft iemand hier tips voor? computerschermen werken niet echt helaas
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
http://nl.youtube.com/watch?v=27F1TH2Rvgs

dit komt al een beetje in de buurt
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die melk ziet er cool uit... en inderdaad, heb ooit tijdens een 2cb-trip knaks op, niks ranziger dan dat :openmouth:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamerOfDreams zei:
inderdaad, eten moet echt zijn
een reep cote d'or chocolade (stoned zou ik er een moord voor begaan) zei mij absoluut niets op acid
een appelsien daarentegen, eentje waar het sap eruit spuit tijdens het pellen, dat moet je hebben

bij mijn lsd trip kon ik vooral genieten door 'in een spiraal te komen'
een spiraal tekenen op een papier, groot genot, maar ik was het beu na 10 seconden, met mn vingers voor mn ogen vriemelen, daar kwam ik ook van tot rust maar ik zou iets willen waar je kan naar blijven kijken

heeft iemand hier tips voor? computerschermen werken niet echt helaas
Klik om te vergroten...
een boom?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamerOfDreams zei:
bij mijn lsd trip kon ik vooral genieten door 'in een spiraal te komen'
een spiraal tekenen op een papier, groot genot, maar ik was het beu na 10 seconden, met mn vingers voor mn ogen vriemelen, daar kwam ik ook van tot rust maar ik zou iets willen waar je kan naar blijven kijken

heeft iemand hier tips voor? computerschermen werken niet echt helaas
Klik om te vergroten...

Er zijn mooie lavalampen die je op de muur kunt projecteren, lasers die een sterrenhemel op je plafond projecteren en probeer eens winamp, wel een rustige versie dan...

Succes!

X
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Schieten op de schietbaan.
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor de tips! Heb al een hoop vers fruit ingeslagen voor vanavond en de perfecte muziek. Heb 'r zin an. :grin:
M
MissTripjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hej.
Wat mijn vriendje in ik hadden gedaan.. was een soort poster maken met allerlei psychedelische plaatjes. Die doen het namelijk erg goed :) Maarja.. om er nou je pc voor aan te zetten... of als je gewoon wat uitprint.
Verder zijn kaarsjes heel relaxed en een matras op de grond en heel veel kussens zijn heerlijk :)
Have fun :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat ik bijna elke trip doe is, je zet je zelf in een oude verlaten bunker van tijdens de oorlog....
je neemt het kleinste kamertje daar, en zet je daar neer met je vrienden. en steek je zegels.
gegarandeerd dat je een te zotte trip meemaakt.
het doet me altijd zo wat denken aan een oude duitse bunker :grin:
zeer visueel en een goede mindfuck door de kleine kamer enz....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natuur, zonlicht, een leuke gesprekspartner en de hele middag naar The Beatles luisteren, meer is niet nodig <3
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Natuur, zonlicht, een leuke gesprekspartner en de hele middag naar The Beatles luisteren, meer is niet nodig <3
Klik om te vergroten...
Indeed, de psychedelischere liedjes van the Beatles, Pink Floyd en alles van Jefferson Airplane :hearteyes:
Oh, en Jimi Hendrix met 1983 (A mermaid I should turn to be) :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#20
En vergeet The Dead niet he :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."