Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanraders voor de trip?

Aanraders voor de trip?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog nooit naar The Grateful Dead geluisterd tijdens een trip, eens proberen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ivoos zei:
Nog nooit naar The Grateful Dead geluisterd tijdens een trip, eens proberen :)
Klik om te vergroten...
Doe dan ook maar gelijk Bob Dylan en Paul Simon.. Eigenlijk moet je alles meenemen waar een kind vrolijk van wordt; Koud drinken, ijsblokjes, bellenblaas, stuiterballen, spullen om in de afterglow net na zonsondergang een vuurtje te maken, want elke zichzelf respecterende jongeman vond het vroeger leuk om fikkie te steken en hell, nu nog steeds :þ
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een sofa of bed om lekker te liggen en te mediteren. Met goede (psychedelische) muziek, gesloten ogen en een uurtje overgave maak je schitterende reizen.

Ga niet gamen, TV kijken, radio luisteren en die meuk. Als je met mensen in een huiskamer zit, kun je gezamelijke lachkicks krijgen over alledaagse zaken. Persoonlijk vind ik dat niets, want de trip wordt er niet trancendaal, vervoerend en goddelijk door.

En de buitenlucht en natuur opsnuiven, de bloemtjes en de bijtjes romances komen spontaan op. You're once.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Ivoos zei:
Nog nooit naar The Grateful Dead geluisterd tijdens een trip, eens proberen :)
Klik om te vergroten...
Doe dan ook maar gelijk Bob Dylan en Paul Simon.. Eigenlijk moet je alles meenemen waar een kind vrolijk van wordt; Koud drinken, ijsblokjes, bellenblaas, stuiterballen, spullen om in de afterglow net na zonsondergang een vuurtje te maken, want elke zichzelf respecterende jongeman vond het vroeger leuk om fikkie te steken en hell, nu nog steeds :þ
Klik om te vergroten...

:rock:

Glimmende dingen, van die breeklichtjes bij de xenos vandaan, zaklamp om in het donker mee te spelen, vuurpoi's (mocht je dat kunnen) en anders lichtgevende poi.

De enige grens is je eigen fantasie...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."