Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over LSD

Vraagje over LSD

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste trip was ook op paddos en voldeed ongeveer aan de beschrijving die jij geeft aan je paddotrip.
Mijn 2e trip was LSD op een goa feestje, en die was geweldig.
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben van plan binnenkort LSD een keer te gaan gebruiken. Alle verhalen die ik er over lees en ook de ervaringen van vrienden/vriendinnen van me zijn erg goed dus werd ook mijn interesse gewekt!
Het enige is alleen dat ik denk er best gevoelig voor te zijn. Ik heb 1x paddo's gedaan (halve portie mexicaanse) en dat was een erg zware trip! (Visuals, Mindfuck, Gevoelens in mijn lichaam) Ben niet echt bad gegaan maar toch wel echt zwaar.
Toch lees ik dat de mindfuck van LSD een stuk lichter is en dat de trips meestal iets beter te handellen zijn.

Mijn vraag is raden jullie het me af om het te gaan doen of kan ik het wel doen maar dan bijvoorbeeld kwart zegeltje (eventueel 2de kwart zegel).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja.. wat is zwaar? Zo'n eerste tripje is even wennen natuurlijk. Lichamelijk heb ik altijd wel wat moeite, bewegingen maken gaat een stuk zwaarder. Geestelijk vind ik lsd zeker wel makkelijker, je bent veel vrijer in je doen en laten, bij paddo's heb ik altijd het gevoel alsof ik er een beetje in gevangen zit ofzo, niet op een negatieve manier, maar heel anders dan bij acid.
s
smikyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beter laten testen zodat je 100% zeker weet wat je zegel bevat..

Dan eerste keer 100 a 150ug pakken.

Enjoy!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#5
:)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou beginnen met 50 ug, je kunt altijd nog bijpakken als je het te licht vindt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
[SF] Safiertje zei:
Ik zou beginnen met 50 ug, je kunt altijd nog bijpakken als je het te licht vindt.
Klik om te vergroten...

Mee eens, verder.. ik trip ook altijd sterk visueel van bv. een halve portie paddo's en ook al is LSD misschien iets visueler meestal, ik kan het prima aan. Als je van je sterke paddotrip niet bad ging maakt het niet uit dat je er gevoelig voor bent.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij pakken werkt IMO niet. Tenzij het binnen het half uur is. 'Tis namelijk geen opwekking zoals met Xtc maar LSD triggerd een domino reeks van componenten in de hersenen die verbindingen maken. Lsd werkt via de 5HT-2a serotonine receptors.

Als dat proces eenmaal van start is, ben je er zo goed als immuum voor en komt bij een 2de dosis nogmaals energie en die zogenoemde load vrij. Later worden de dosissen wel gefuseerd.

Beter weet je dus de exacte sterkte die je wilt gaan nemen. Maximaal 100 mcg in jou geval.
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke bedankt voor de reacties!
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmmm, heb ook een vraagje, maar vind 't nutteloos om er een nieuwe topic voor te maken.

Heb laatst Maya zegels (180 mics) weten te fixen en ben alleen Shiva's (100 mics) gewend. Ik wil op zich wel eens wat harders proberen dan 100 mics, maar is 180 mics echt een groot verschil of valt 't nog mee? Want heb geen zin om compleet gek te worden en wordt je dat van 180 mics al?

Ben benieuwd naar de reacties.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook een vraag, maar geen nut om een nieuw topic te openen! Lost een postzegel ( dus het papier + lsd ) goed op in een drankje, en hoelang duurt dat ongeveer?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0rrit zei:
Ik heb ook een vraag, maar geen nut om een nieuw topic te openen! Lost een postzegel ( dus het papier + lsd ) goed op in een drankje, en hoelang duurt dat ongeveer?
Klik om te vergroten...
De enige reden die je hiervoor kunt hebben is het stiekem aan iemand anders geven.. verwacht geen reacties :þ
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet je toevallig ook een antwoord op mijn vraag, want ben van plan vrijdag te gaan trippen :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
DirEnGrey zei:
Weet je toevallig ook een antwoord op mijn vraag, want ben van plan vrijdag te gaan trippen :P
Klik om te vergroten...
Stop dat ding je mond man, wtf! Karton lijkt me niet op te lossen in vocht, nee.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:
Ik heb ook een vraag, maar geen nut om een nieuw topic te openen! Lost een postzegel ( dus het papier + lsd ) goed op in een drankje, en hoelang duurt dat ongeveer?
Klik om te vergroten...
De enige reden die je hiervoor kunt hebben is het stiekem aan iemand anders geven.. verwacht geen reacties :þ
Klik om te vergroten...

Jawel want sommige mensen verdienen het om zo gepakt te worden, als je niks anders kunt doen omdat je anders hiervoor wss een stradblad krijgt, bijv. door die gene in elkaar te slaan, ik gun het die gene niet dat ik daarvoor ook nog zeik krijg, dus wil ik die gene zo eens een goed lesje leren! Antwoorden ???
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Atropa zei:
Bij pakken werkt IMO niet. Tenzij het binnen het half uur is. 'Tis namelijk geen opwekking zoals met Xtc maar LSD triggerd een domino reeks van componenten in de hersenen die verbindingen maken. Lsd werkt via de 5HT-2a serotonine receptors.

Als dat proces eenmaal van start is, ben je er zo goed als immuum voor en komt bij een 2de dosis nogmaals energie en die zogenoemde load vrij. Later worden de dosissen wel gefuseerd.

Beter weet je dus de exacte sterkte die je wilt gaan nemen. Maximaal 100 mcg in jou geval.
Klik om te vergroten...

heel technisch enzo... maar uit eigen ervaring weet ik zeker dat het wel werkt!
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
DirEnGrey zei:
Weet je toevallig ook een antwoord op mijn vraag, want ben van plan vrijdag te gaan trippen :P
Klik om te vergroten...
Stop dat ding je mond man, wtf! Karton lijkt me niet op te lossen in vocht, nee.
Klik om te vergroten...

Dat doe ik ook :P want vind zon zegeltje praktischer dan drinken. Ik was niet degene die die vraag stelde, ik had een andere vraag, maar nu ik t teruglees leek het best wel of ik deze had gesteld jah XD, maarja mijn vraag was:

Is 180 mics een erg groot verschil met 100 mics?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
DirEnGrey zei:
ExceptionalInsight zei:
DirEnGrey zei:
Weet je toevallig ook een antwoord op mijn vraag, want ben van plan vrijdag te gaan trippen :P
Klik om te vergroten...
Stop dat ding je mond man, wtf! Karton lijkt me niet op te lossen in vocht, nee.
Klik om te vergroten...

Dat doe ik ook :P want vind zon zegeltje praktischer dan drinken. Ik was niet degene die die vraag stelde, ik had een andere vraag, maar nu ik t teruglees leek het best wel of ik deze had gesteld jah XD, maarja mijn vraag was:

Is 180 mics een erg groot verschil met 100 mics?
Klik om te vergroten...
Haha, mij bad, ik zag het net ook.. Ehm, het is bijna het dubbele dus ja dat verschil is groot :þ
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je al vaker lsd gedaan? Hoe vaak? Op feestjes of thuis? Waar wil je het nu gaan nemen?

Wat wil je ermee bereiken? of is het puur voor de 'lol'?

Als je dieper wilt gaan, kan een hogeredosis wel goed zijn... Als je op een feestje wilt doen, dan zou ik hem doomidden knippen..
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beyond Illusion zei:
Heb je al vaker lsd gedaan? Hoe vaak? Op feestjes of thuis? Waar wil je het nu gaan nemen?

Wat wil je ermee bereiken? of is het puur voor de 'lol'?

Als je dieper wilt gaan, kan een hogeredosis wel goed zijn... Als je op een feestje wilt doen, dan zou ik hem doomidden knippen..
Klik om te vergroten...

Heb 3x LSD gedaan, niet op feestjes. Ik wou 't in de duinen gaan nemen, maarja heb besloten toch voor 100 mics te gaan en 180 mics een keer thuis te gaan doen, ff niet zomaar buiten. Ik wil eens echt harde visuals hebben en nog wat verder van de realiteit gaan, maar dan niet dat 't onstuurbaar kut wordt en je nergens meer 1 flikker van snapt :P want t leuke van lsd vind ik nou juist dat de verwarring wat minder is in vergelijking paddo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."