Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over LSD

Vraagje over LSD

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chill :P had eigenlijk niet dat antwoord verwacht, voel dr nu wel meer voor om eens wat meer mics te gaan proberen :) in de juiste setting that is ^^
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#2
J0rrit zei:
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:
Ik heb ook een vraag, maar geen nut om een nieuw topic te openen! Lost een postzegel ( dus het papier + lsd ) goed op in een drankje, en hoelang duurt dat ongeveer?
Klik om te vergroten...
De enige reden die je hiervoor kunt hebben is het stiekem aan iemand anders geven.. verwacht geen reacties :þ
Klik om te vergroten...

Jawel want sommige mensen verdienen het om zo gepakt te worden, als je niks anders kunt doen omdat je anders hiervoor wss een stradblad krijgt, bijv. door die gene in elkaar te slaan, ik gun het die gene niet dat ik daarvoor ook nog zeik krijg, dus wil ik die gene zo eens een goed lesje leren! Antwoorden ???
Klik om te vergroten...

je hebt geen idee wat je hem aandoet, psychologische marteling, (als hij nog geen lsd heeft gedaan). denk hier mss toch nog eens over na
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, dat is echt keihard :tongueout: maar je kan hem dan denk beter ff een goed portie paddo's voeren ^^ k moet er altijd aan denken als ik trip: stel dat iemand dit nu voelt zonder dat die weet dat die een psychedelic heeft gebruikt, dan wordt diegene sowieso helemaal gek, ik moet er altijd wel eventjes aan denken. Op zich kun je hem beter in mekaar slaan dan, dat is ook lekkerder om je frustratie te uiten toch XD
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hee klootzak doe eens normaal. :angry: :angry: :angry:

JE HEBT GEEN FLAUW BENUL!!!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonder dat iemand het weet Is bijna gelijk aan poging tot doodslag vind ik.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
No offense but you're talking to God here mate!
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja idd da zou ik ook zeggen, als je het iemand geeft en die dat niet weet en er niks van kent. is het echt bijna poging tot moord.
hij zal niet weten wat er aan de hand is, en zo kunnen doorflippen. want hij zal er geen controle op hebben.
mss is wel doodpoging wel wat overdreven... naar de hand wat je de persoon geeft.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
J0rrit zei:
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:
Ik heb ook een vraag, maar geen nut om een nieuw topic te openen! Lost een postzegel ( dus het papier + lsd ) goed op in een drankje, en hoelang duurt dat ongeveer?
Klik om te vergroten...
De enige reden die je hiervoor kunt hebben is het stiekem aan iemand anders geven.. verwacht geen reacties :þ
Klik om te vergroten...

Jawel want sommige mensen verdienen het om zo gepakt te worden, als je niks anders kunt doen omdat je anders hiervoor wss een stradblad krijgt, bijv. door die gene in elkaar te slaan, ik gun het die gene niet dat ik daarvoor ook nog zeik krijg, dus wil ik die gene zo eens een goed lesje leren! Antwoorden ???
Klik om te vergroten...

Je bent een fucking mongool als je dit echt wilt doen. Als je zo iemand wilt pakken ben je gewoon een zielige backstabber. Snap echt niet dat je zo stom bent, dit kan echt ernstige gevolgen hebben.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, geef hem gewoon iets teveel GHB waardoor die knockie gaat, teken hem dan onder/pis over hem heen ofzo... is veel grappiger toch :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
J0rrit zei:
Maybe, maar geloof mij die gene verdient dit ten volste, miss dat OD GHB wat beter is ja !
Klik om te vergroten...
Wie ben jij om dat te bepalen dan?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dumpy zei:
[
Je bent een fucking mongool als je dit echt wilt doen. Als je zo iemand wilt pakken ben je gewoon een zielige backstabber. Snap echt niet dat je zo stom bent, dit kan echt ernstige gevolgen hebben.
Klik om te vergroten...

Maybe, maar geloof mij die gene verdient dit ten volste, miss dat OD GHB wat beter is ja !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pikachu zei:
No offense
Klik om te vergroten...
None taken
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn eerste trip was ook op paddos en voldeed ongeveer aan de beschrijving die jij geeft aan je paddotrip.
Mijn 2e trip was LSD op een goa feestje, en die was geweldig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."