Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje.

Vraagje.

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
azgaza zei:
Een kwart zegel kan haast alleen maar telleurstellen met de zegels die nu rond gaan, een halve daar in tegen is vaak prima.
Klik om te vergroten...

Ik kan mij dit wel enigzins voorstellen maar alsk ik begin met een kwartje en ik neem na ongeveer een uur of 2 het andere kwartje is dat dan hetzelfde als je vande eerste keer een halve neemt of heeft het meer weg van een verlenging dan van een versterking?
Klik om te vergroten...

Twee keer een kwartje met twee uur ertussen is niet hetzelfde als een halve, dan zit de nadruk toch al een béétje op verlenging, maar het kan wel dat als je eerst niks voelde je het dan ineens een beetje begint te voelen. Als je er ongeveer één uur tussen laat telt het nog wat duidelijker op maar is de piek toch net iets milder, als je bang bent voor een sterke piek is dat te doen.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoffmannetjes zijn volgens mij wel wat sterker dan 100 ug. Ik zou zeggen, neem een 3e.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
KoxBox zei:
azgaza zei:
Een kwart zegel kan haast alleen maar telleurstellen met de zegels die nu rond gaan, een halve daar in tegen is vaak prima.
Klik om te vergroten...

Ik kan mij dit wel enigzins voorstellen maar alsk ik begin met een kwartje en ik neem na ongeveer een uur of 2 het andere kwartje is dat dan hetzelfde als je vande eerste keer een halve neemt of heeft het meer weg van een verlenging dan van een versterking?
Klik om te vergroten...

Twee keer een kwartje met twee uur ertussen is niet hetzelfde als een halve, dan zit de nadruk toch al een béétje op verlenging, maar het kan wel dat als je eerst niks voelde je het dan ineens een beetje begint te voelen. Als je er ongeveer één uur tussen laat telt het nog wat duidelijker op maar is de piek toch net iets milder, als je bang bent voor een sterke piek is dat te doen.
Klik om te vergroten...

Maar de piek duurt nu ook niet zo lang heb ik mij laten vertellen... ik weet niet wat de definitie is van een ervaren tripper maar ik heb hiervoor al 10 keer getript op paddo's en toch al 3keer serieus fout gegaan. Dus ik denk met wat ik hier op dit forum zo al gelezen heb dat een halfje ook wel goed te doen is... en hoe zit het dan met de duur? Ook al rap iets van een 12uur?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een halfje kan ook wel na een uur of 9-10 trippen afgelopen zijn, waarvan zo'n 2-3 uur comedown zijn, 1 uurtje opkomen en de rest plateau, een duidelijke uitstekende piek valt mij sowieso nooit zo op.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Een halfje kan ook wel na een uur of 9-10 trippen afgelopen zijn, waarvan zo'n 2-3 uur comedown zijn, 1 uurtje opkomen en de rest plateau, een duidelijke uitstekende piek valt mij sowieso nooit zo op.
Klik om te vergroten...

Ok, bedankt voor de reacties ik zal het dan op een halfje houden denk ik :).
Lijkt mij perfect voor mijn eerste keer daarna wel overschakelen op een hele.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja de eerste keer een halve is altijd veilig, maar dan trip je tenminste wel een beetje. Veel prezier met je trip alvast.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik bedenk me net een vraagje voor dat ik morgen ga trippen.

Is het ook zo zoals bij paddo's dat je 4uur van te voren niets mag eten? Of maakt dat helemaal niets uit omdat het een chemische stof is en nx te maken heeft met je maag...?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee normaal maakt dat nix uit met lsd.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Ik bedenk me net een vraagje voor dat ik morgen ga trippen.

Is het ook zo zoals bij paddo's dat je 4uur van te voren niets mag eten? Of maakt dat helemaal niets uit omdat het een chemische stof is en nx te maken heeft met je maag...?
Klik om te vergroten...

Het maakt niets uit, maar niet omdat het een chemische stof is (dat is alles...). LSD wordt vooral door je mondslijmvliezen opgenomen als je papertrips gebruikt dus daarom hoef je niet te vasten.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je minder dan de normale dosis neemt, duurt het dan gewoon minder lang of is het even lang maar gwn minder intensief?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."