#1
1 -2u climax.
3-5u gevoel.
Ik neem aan dat ge geen ervaren tripper zijt.
3-5u gevoel.
Ik neem aan dat ge geen ervaren tripper zijt.
Nick de Neger zei:Is per persoon verschillendThere is only one way to find out
![]()
Debris zei:1 -2u climax.
3-5u gevoel.
Ik neem aan dat ge geen ervaren tripper zijt.
KoxBox zei:Debris zei:1 -2u climax.
3-5u gevoel.
Ik neem aan dat ge geen ervaren tripper zijt.
Ja toch wel ik heb al 10 paddotrips achter de rug maar ik heb nog nooit LSD genomen...
en we zouden dit in de Zoo willen doen vandaar dat het me beter leek om te beginnen met een kwartje en indien dit niet genoeg zou zijn nog een kwartje bijnemen wat later.![]()
Debris zei:Zoo in Hasselt? (gister nog naar ne dark daar geweest).
KoxBox zei:Debris zei:1 -2u climax.
3-5u gevoel.
Ik neem aan dat ge geen ervaren tripper zijt.
Ja toch wel ik heb al 10 paddotrips achter de rug maar ik heb nog nooit LSD genomen...
en we zouden dit in de Zoo willen doen vandaar dat het me beter leek om te beginnen met een kwartje en indien dit niet genoeg zou zijn nog een kwartje bijnemen wat later.![]()
Doet gwn thuis of bij een maat, en als 't allemaal goed gaat kunde aan 't zuid of korenlei gaan zitten. Daar zijn ze trippende mensen ondertussen ook gewendKoxBox zei:Het is een Hofmann... weet niet hoe sterk die zijn vandaar dat ik wou beginnen met een kwartje...
En ik vond de zoo wel een leuk gedacht omdat het net na mijn examens is (volgende week dus) midden in de week, meesten zitten nog op school of moeten werken.
DreamWeaver zei:Minimaal een halve als je een ervaren tripper bent.
azgaza zei:Een kwart zegel kan haast alleen maar telleurstellen met de zegels die nu rond gaan, een halve daar in tegen is vaak prima.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."