#1
De enige manier om hiervan af te komen is door de angst te confronteren. Het maakt niks uit wat voor dosis je neemt, je onderbewuste komt altijd een keer in je trip naar voren met die gedachtenloop waar je bang voor bent. Probeer in te zien dat er niets is om bang voor te zijn, het zijn alleen maar gedachten, probeer er niet te veel waarde aan te hechten en laat alles gebeuren. Nu verzet je je ertegen waardoor je er niet uit kan komen. Laat het over je heen komen en go with the flow en ga mee met de loops.
Dat is inderdaad makkelijk gezegd, heb het zelf ook gehad. Probeer gewoon op een halve zegel om er mee om te leren gaan en daarna opbouwen eventueel. Een andere oplossing is om een grote dosis te nemen zodat je je wel over moet geven, maar daar moet je wel ballen voor hebben![:wink:]()
Succes ermee, it's all in the head.
Dat is inderdaad makkelijk gezegd, heb het zelf ook gehad. Probeer gewoon op een halve zegel om er mee om te leren gaan en daarna opbouwen eventueel. Een andere oplossing is om een grote dosis te nemen zodat je je wel over moet geven, maar daar moet je wel ballen voor hebben
Succes ermee, it's all in the head.