Jullie kennen de site drugsinfoteam.nl wel?
Hier hebben ze een hele (en naar mijn idee: een realistische) mening over lsd.
Berichten die ik hier steeds ontkracht zie worden met, in de meeste gevallen, onzinnige dingen; kom ik hier ook op tegen. Ontkracht dit maar eens:
Vraag:
hallo ik ben een paar maanden geleden blijven steken in een lsd tripje niet de eerste die ik nam, eerder de 20tigste ik ben me er zelf bewust van maar de mensen om me heen bezien me als niets telkens als ik kijk kijken de mensen weg, ook hiervoor heb ik een verklaring namelijk mijn vlakke gezichtsuitdrukking ik neem het de mensen niet kwalijk maar ze zijn er niet bewust van dat ik van meer bewust ben dan zij denken, ik zou niet weten hoe ik die voze kop moet veranderen daarom vraag ik een hopeloos antwoord van jullie dat mij toch kan verderhelpen met een menselijk bestaan. aan deze uitleg is volges mij ook te zien dat ik geen achterlijk ventje ben bij voorbaat dank Solexoria
Antwoord:
Je code was: fuckyou Beste vraagsteller, Je schrijft dat je in een trip bent blijven steken. Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Je hebt nog nog te maken met nare verschijnselen van de LSD trip die fout ging. Je ziet en voelt reacties van mensen heftig, vervormd. Je betrekt gedrag van mensen meer op jezelf dan wellicht terecht is.
Dat gebeurt vaker na LSD en het is het gevolg van de ontregeling van je hersenen door LSD. Je hebt medicatie nodig om je hersenen weer rustig te krijgen. Ga naar een huisarts en vertel daar je verhaal even duidelijk als je het hier doet. Je kunt je email en mijn antwoord printen en meenemen. Het is echt nodig dat je medische hulp zoekt. Anders blijf je veel langer met deze narigheid rondlopen dan nodig is en goed voor je is. Succes en groet, Martin Sijes
Er waren leden die zeiden dat lsd je hersens niet ontregelde?
Vraag:
Hallo ik ben een jongen van 20 en ik wil LSD gaan doen.> Ik heb het nooit gedaan, maar heb wel vaker paddo´s gedaan. Hoeveel trips moet ik nemen? Alvast bedankt.
Antwoord:
Beste vraagsteller, LSD is illegaal en daardoor ken je de sterkte en zuiverheid van de LSD niet. Ik kan je geen veilige dosis noemen. Het is wel duidelijk dat je voorzichtig moet doseren, zeker als je je lichamelijke psychische reactie op LSD nog niet kent. Ik wil geen doseringsadvies geven omdat
LSD illegaal is en het als hard drug lichamelijk en psychiatrisch veel riskanter is als paddo's. Wel enige feiten: - Er wordt in Nederland weinig LSD getest. De doseringen die wij met testen vinden, lopen uiteen van erg licht (10mcgr) tot (150 mcgram= zwaar). In dit opzicht is de LSD markt onvoorspelbaar. Omdat wij zo weinig LSD monsters testen, ken ik de waarde van de Nederlandse LSD niet. In de VS is de doorsnee LSD 50 - 75 mcgram. -Vorig jaar hadden wij in Haarlem LSD microdots waar mensen beroerd van werden en erg van in de war raakten. Enkele dots bleken zeer sterk te zijn. -De drempelwaarde (dwz. waar het effect begint te krijgen) varieert van persoon tot persoon 10- 50 mcgr. Een voor ervaren LSD trippers "lichte"trip is 50-100mcgr. Voor onervaren trippers is dit al sterk -Als je van trippen houdt, ben je veiliger als je geen LSD neemt maar je dosis paddo's verhoogt. Paddo's zijn lichamelijk ongevaarlijk. Dat is een geruststellende gedachte als je aan het trippen bent. Als je eventueel wel LSD neemt, zou ik in ieder geval geen microdots nemen. Microdots zijn in 1 keer naar binnen en dan is het afwachten! Een papieren trip is deelbaar en dan kun je risico's verminderen door een 1/4 of minder nemen en kijken hoe je daar op reageert. Als je LSD neemt, zorg dan dat je iets lichts in je maag hebt en niet zwaar gegeten hebt. Dit i.v.m. het uitstellen van de werking plus overgeven. Het is verder veiliger als er iemand bij je is die niet meetript Groeten, Martin Sijes
Net werd mij nog verteld, dat paddestoeler soms nog riskanter dan lsd kan zijn
Dit zijn psychiaters en zo, dus ze weten vast wel waar ze het over hebben.
Dit is vertrouwder, dan een paar hippie's met goeie ervaringen.
Persoonlijk heb ik ook nog niks negatiefs meegemaakt met tripmiddelen, maar dat zou best weleens kunnen gebeuren.