Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZomerse Bos Trip

Zomerse Bos Trip

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Re:

Santatrip zei:
jcp zei:
Mwah het duurt nog even voor het zomer is :) voor die tijd kunnen er nog ervaringen opgedaan worden :grin:

Ik ga iig zeker erbij zijn, mits de datum ruim van tevoren vastgesteld word.
Klik om te vergroten...

Ik vond het de afgelopen dagen anders aardig zomers....dus zo lang heeft dat niet geduurd :wink:

Gaat het nu op korte termijn georganiseerd worden als er een weekend mooie vooruitzichten zijn of nu alvast plannen voor ergens in de zomer?

:wave:
Klik om te vergroten...

Hét kan beide, als er een zomerse dag komt en ik heb dan vrij kan het eerder, anders gewoon in de zomer.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb wel zin in een zomerse bostrip :grin:
in brussel lijkt me idd veel beter... omdat het dichter is voor de mensen die in België.
ik heb nu 6 keer getript sinds 14 september 2007, een daar van bad gegaan.
het was met een hofman in een donkere bunker zonder licht en ramenn met de hele tijd donkere goa :grin:
dus ik wil wel mee op de zomerse bostrip.
en als ik niet mee mag zal ik het zelf wel eens doen met een paar vrienden.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaja de vakantie komt in zicht. Misschien moeten we stilaan beginnen een datum vast te leggen en welke personen en welke "voorwaarden". ik zie het al volledig zitten een brusselse trip :grin:
het is trouwens heron 5en6 juli wie van jullie gaat er ook?
:wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Allolalie zei:
Héé mensen!

De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.

Nou: wie heeft er zin in?
Klik om te vergroten...

Ik wil je wel helpen Joop :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
psysurfer zei:
jaja de vakantie komt in zicht. Misschien moeten we stilaan beginnen een datum vast te leggen en welke personen en welke "voorwaarden". ik zie het al volledig zitten een brusselse trip :grin:
het is trouwens heron 5en6 juli wie van jullie gaat er ook?
:wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, jep, ik ga na Heron! Kijk er al enorm naar uit :hearteyes:
Bostrip in brussel, euh, jah, ik zie da wel zitte ook, ma geen tijd vo organisere ofzo, want exams enzo..

Peace!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
We kunnen natuurlijk ook in elke provincie een verkenningstocht organiseren.

Ik woon in Groningen, geintresseerden?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
[SF] Safiertje zei:
Allolalie zei:
Héé mensen!

De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.

Nou: wie heeft er zin in?
Klik om te vergroten...

Ik wil je wel helpen Joop :)
Klik om te vergroten...

Lijkt me goed idee! We hebben het er wel over... Hopelijk ergens medio augustus.....Anders najaarstrip met zomerweer :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou best mee willen, het punt is alleen dat ik de meeste trippers van het forum nog niet ontmoet heb en trippen met vreemden lijkt me beangstigend... Op een feestje trippen doe ik graag maar daar heb je altijd de mogelijkheid je terug te trekken aangezien ik op veel feestjes kom waar ik overal mag komen. In het bos met mensen die ik niet ken lijkt me leuk maar dan beslis ik ter plekke of ik trip of niet. Eerst de vibraties van de mensen voelen of het ok is....
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ja gister ook midden in een trip. komt er een enge gast aan die ik nog nooit gezien had. tien minuten later stond ik de polka te dansen met hem hahaha
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Meen je neit! Haha nee alles is goed, Alice had het voor het zeggen gister :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zullen we even ontopic blijven aub?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Doen we.

Wij hebben onze zomerse bostrip gister gehad, een aanrader voor jullie allemaal.
Ik en nog een aantal mensen van DF:
Kees Klapkaak
Falinter
Flinter
gNux
Lucy in de Sky


was heerlijk
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt erg leuk!
Alleen jammer dat ik nog nooit de kans heb gekregen om LSD te proberen.
Ik zou geen idee hebben waar ik eraan kan komen, ook al zou ik het graag mee willen maken.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ik zou best mee willen, het punt is alleen dat ik de meeste trippers van het forum nog niet ontmoet heb en trippen met vreemden lijkt me beangstigend... Op een feestje trippen doe ik graag maar daar heb je altijd de mogelijkheid je terug te trekken aangezien ik op veel feestjes kom waar ik overal mag komen. In het bos met mensen die ik niet ken lijkt me leuk maar dan beslis ik ter plekke of ik trip of niet. Eerst de vibraties van de mensen voelen of het ok is....
Klik om te vergroten...

Dat vind ik nogal normaal...ik begin de meeste feestjes ook altijd nuchter: eerst ff de kat uit de boom kijken, elkaar leren kennen en daarna pas beslissen! Maar ergens zo rond augustus de bossen in lijkt me prima mocht het er nog van gaan komen :mrgreen: :rock:

Zondagnacht ook weer lekker buiten getript, fantastisch met constant bliksem in de lucht :hearteyes: helaas dat de verwachte regen ons naar binnen heeft gejaagd :openmouth:
P
PoerliOepsaLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb 2 weken geleden de eerste keer LSD gedaan: eerst hele nacht feesje gedaan en dan sochtends thuisgekomen en met de hond (die het altijd kei leuk vind als ik iets heb genomen) in het bos gaan wandelen.
Het bos was het meest fantastische van de hele trip: onder mijn voeten krioelde het van de "beesjes", ik liep op mijn blote voeten en alles voelde fantastisch aan. Er waren miljoenen kleuren overal en de zonnestralen kwamen door de wolken heen.
Echt SUUPPERRR
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb opzich ook wel interesse. Moet er wel genoeg animo voor zijn.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stel je voor dat ik het organiseer kan sowieso niet iedereen mee. Dan zal ik selecteren onder andere op ervaring... :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heey Tripstars!!

Ik broed al enige tijd op het plannetje om van de zomer met een select en voor geselecteerd groepje bewezen trippers de bossen te verkennen (op lsd). Ik woon in Apeldoorn en er zijn hier mooie bossen en de heidevelden zijn ook niet te versmaden.
Lijkt dit jullie wat? Zoals gezegd lijkt het mij niet slim om het zomaar met iedereen te doen, maar dat zien we dan wel?

Zijn er geïnteresseerden?

Groetjes Johannes de "bos"tripper
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het sowieso een leuk idee, als je het niet tussen eind juli en half augustus doet wil ik er wel bij zijn (want die weken ben ik weg). Sowieso heb ik nog nooit in een écht bos getript en lijkt me dat al tijden erg leuk, maar hier in de buurt zijn niet echt van die ver-ken-bossen, dus ja: leuk idee.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leuk idee, lijkt mij een mooie ervaring!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."