#1
Re: Re:
Hét kan beide, als er een zomerse dag komt en ik heb dan vrij kan het eerder, anders gewoon in de zomer.
Santatrip zei:jcp zei:Mwah het duurt nog even voor het zomer isvoor die tijd kunnen er nog ervaringen opgedaan worden
![]()
Ik ga iig zeker erbij zijn, mits de datum ruim van tevoren vastgesteld word.
Ik vond het de afgelopen dagen anders aardig zomers....dus zo lang heeft dat niet geduurd
Gaat het nu op korte termijn georganiseerd worden als er een weekend mooie vooruitzichten zijn of nu alvast plannen voor ergens in de zomer?
![]()
Hét kan beide, als er een zomerse dag komt en ik heb dan vrij kan het eerder, anders gewoon in de zomer.