Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft bijnemen zin?

Heeft bijnemen zin?

16 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben van plan binnenkort voor het eerst op een feest LSD te nemen( heb al wel ervaring met thuis nemen) dus wil een beetje rustig aan beginnen met 1 zegel(matige kwaliteit). Ik wou als het beviel na zo'n 2 uur de andere zegel bijnemen maar een vriend van me zei dat dit geen effect zal hebben, klopt dit?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens diverse onderzoeken werkt na langer dan een uur bijnemen niet heftiger, het maakt de trip alleen langer.
Maar uit eigen ervaring heb ik het gevoel dat het wel werkt. Ik weet het dus niet, maar het zou de trip niet heftiger moeten maken volgens de onderzoekers. :P

Ik zou het sowieso de eerste keer op een feest rustig aan houden. Sfeer is heel belangrijk tijdens een LSD-trip en het kan best dat je helemaa lpara wordt van al die mensen om je heen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
bijnemen heeft zeker zin, alleen is de impact niet zo groot.. het maakt de visuals gewoon erger maar de mindfuck is niet zo veel groter..

je moet volgens mij wel zeker evenveel of meer bijnemen dan de oorspronkelijke begindosis
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet maar denken dat na 100µg te hebben genomen nog bijlange niet alle serotine receptoren opgevuld zitten met LSD, hoewel er bij zo'n hoeveelheid al 186000000000000000 (1,86E17) LSD moleculen in je koppie zitten. Bijnemen kan het gevolg hebben dat andere soorten serotonine receptoren geprikkeld worden en je trip een volledig andere wending kan nemen. Bijvoorbeeld, als je het denkt naar je zin te hebben na 1 trip te hebben genomen kan deze enorm omslaan bij een volgende. Niet alleen door toename in de effecten die je al had, maar door een hele resum aan nieuwe lagen die erbij komt.
Een ervaren tripper vindt dit wel lachen, misschien jij ook :grin:
reportje!!!
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga voor de duidelijkheid naar q-base. Zat er aan te denken een uurtje voor zonsondergang de zegel te nemen maar het feest duurt tot 8 uur. Een trip duurt bij ongeveer 8 uur maar ik kan door bijnemen er dus voor zorgen dat ik om 8 uur nog steeds trip?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
amaaaai, beg to differ. Na eerst een hofmann en een shiva en een paar uur daarna meteen 2 shiva's erbij te hebben genomen werden de visuals niet echt erger, maar fucking dikke minduck! We zaten wel met de fiets door't stad te sjeezen, wa het alleen maar drukker maakte in ons kopke. Ma echt alles ging moeilijker en moeilijker en... tot alles vastliep en we in een eindeloze 'loop' zaten. Twas allemaal wel lache want dit was ook wat we oogden te bereiken :stoned:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als dat een plek is waar je dat echt wilt doen, ga je gerust je gang. En ik heb al es 24u aan een stuk getript in Roemenië door elke 4u een halfje bij te nemen (en tussendoor een paar druppeltjes vloeibare van een Spanjaard die daar ronddwarrelde en iedereen druppeltjes lsd toespeelde :grin: ). 's ochtend begonnen en ik wilde persé de zonsopgang de volgende ochtend omdat die net tussen de 2 bergen in het dal ging opkomen. Zolang je het allemaal rustig houdt, mag het geen probleem geven.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
volgens mij verlengt het alleen, of je moet het dubbele van je eerste dosis nemen!
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#9
ok mooi, dat is precies wat ik zoek, niet te heftig trippen maar wel lekker lang :)
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik 4/5 uur na mijn eerste zegel een tweede neem verleng ik dan mijn trip met 4/5 uur maar wordt hij niet heftiger?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uit eigen ervaring kan je het beste niet langer dan 3 uur na eerste inname bijnemen, of het effect van het bijnemen is minimaal. Trip word dan idd niet echt heftiger, duurt alleen langer :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Henkfloyd zei:
Uit eigen ervaring kan je het beste niet langer dan 3 uur na eerste inname bijnemen, of het effect van het bijnemen is minimaal. Trip word dan idd niet echt heftiger, duurt alleen langer :)
Klik om te vergroten...

Dit gebeurde dus laatst.
6uur nadat ik de eerste had genomen nam ik 2x zoveel bij.
Resultaat was een trip van 1.00 tot 17.00 wel leuk maar had liever wat heftiger getript :rolleyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
true
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is trouwens super bevallen, waande me de hele nacht op een grote kermis. nam de eerste zegel om half 11 en de volgende rond 5 uur en heb zeker tot 10 echt getript. enige nadeel was dat ik weinig energie had en daardoor niet echt kon dansen. kon geen pep regelen en was een beetje huiverig om er xtc bij te doen maar heb dat toch gedaan om half 6 en ook dat beviel super.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou 't gewoon bij een zegel houden.
Volgend feestje in een keer 2.
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had ,na een half hoffman so veel energie als noit ....gedanst 8 uur bijna nonstop....waar komt vandaar so veel energie en trek in dancen? Bij andere feesten ik dance heel weinig.


salvation zei:
het is trouwens super bevallen, waande me de hele nacht op een grote kermis. nam de eerste zegel om half 11 en de volgende rond 5 uur en heb zeker tot 10 echt getript. enige nadeel was dat ik weinig energie had en daardoor niet echt kon dansen. kon geen pep regelen en was een beetje huiverig om er xtc bij te doen maar heb dat toch gedaan om half 6 en ook dat beviel super.
Klik om te vergroten...
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik denk wel dat je ervan heftiger kan trippen hoor,maarja waar is het bewijs hé? ik ging een 6 tal weken geleden naar een openluchtconcert,ik had 1 zegeltje binnen ik voelde mij lekker spacen en besloot nog een halve zegel bij te nemen(na 45 minuten ofzo),na afloop van het concert ging ik alleen een kroeg binnen(met veel volk) en daar was ik wel heftiger aan het trippen hoor(k zag de mensen in de kroeg in een versneld tempo spreken of gaan :tearsofjoy: ),daarna reed ik met mijn fiets naar huis(zo'n 5 km),ik reed zo snel op mijn fiets dat,dat ik enorm mee moest lachen,want dat was niet meer normaal hoor :tearsofjoy: , :tearsofjoy: , :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."