Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdag of in de avond?

Overdag of in de avond?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien een hele domme vraag, maar ik vraag mezelf echt af wat nou het beste moment is om LSD te nemen. Is dit overdag of toch 's avonds omdat je jezelf dan meer kunt verbeelden?

Groetjes

W.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het heeft alletwee zijn charmes. Persoonlijk vind ik in de late namiddag, overgaand op nacht perfect. Je kan dan de zon zien ondergaan, geeft echt een heerlijk gevoel.
Je moet het alletwee es geprobeerd hebben en dan voor jezelf beslissen wat je het leukst vind.
Het hangt ook af van waar je het doet. In een drukke stad moet je niet al trippend rondlopen op het drukste uur :) (hoewel dat ook leuk kan zijn, maar niet aan te raden aan beginners :grin:)
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, op het drukste uur door de stad lopen lijkt mij ook niet heel veel aan, haha. Maar ik heb het idd al eens gedaan, was mijn eerste keer, tijdens de namiddag en dat gaf echt niet normaal mooie effecten, die dan inderdaad meegaan in het donker.

Hmmm, misschien dat ik straks een zegeltje naar binnen werk :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Expresso zei:
Inderdaad, op het drukste uur door de stad lopen lijkt mij ook niet heel veel aan, haha.
Klik om te vergroten...
Heb ik eens gedaan op paddo's, het heeft ook zijn charmes.
De complete verwarring van 1.5 porties Hawaiiaanse, de drukte van een stad en de prachtige historische gebouwen van Gent zijn best nog een leuke combinatie :grin:

Als je een zegeltje neemt, veel plezier nog :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het zelf wel leuk om het later in de avond te nemen, dus tussen 8 en 11 uur ´s avonds in nemen, dan zie je de zon opkomen terwijl je nog tript en heb je de hele nacht geweldige visuals, en bovendien als je naar buiten wil zijn de straten wat leger. Voor mij ideaal. Ik neem het ook vaak precies rond middernacht in, dat vind ik ook wel geschikt. Ik denk dat dit trouwens alleen fijn is voor mensen met een dagnacht ritme stoornis, zoals ik, of mensen met een raar en onvast ritme, want voor je nachtrust is dit best moordend.

Verder is later op de middag ook altijd leuk, om een uur of 4-5 maar dan zit ik altijd in de knoop met avond eten want een trip haalt echt al mijn eetlust weg, drinken doe ik dan nog wel maar eten echt pas in de comedown. Qua trip zelf is het verder wel vrij ideaal.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vroeger deed ik het altijd in de avond. In het weekend dan, dan kwam niemand erachter :P veiligste manier. Tegenwoordig heb ik al een paar tripjes gehad overdag. Bij 1 daarvan hebben we van vroeg in de middag tot midden avond toch wel zitten trippen wat wel appart was.

Ik zou toch zeggen overdag. Het is allemaal net wat mooier, kleurrijker, golvender etc dan.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik heb iedere keer in het donker getript, buiten een keer dan was het in de middag omdat een vriend vroeger moest thuis zijn.
maar was me dat saai, ik had niks visueel waardoor ik al een mindere mindfuck heb..
geef mij maar trippen in het donker :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
in het donker zie je meer :)
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moet zeggen dat ik het overdag leuker vond!
Die kleuren :hearteyes: alles werd zo veel veller van kleur, terwijk ik s'nachts overal kleuren zag en idd veel meer hallucinatie's.
Het heeft alletwee wel wat.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Donker. :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het nu van de drie keer drie keer in het donker gedaan, en mn volgende keer wordt vermoedelijk ook in het donker...

Het donker heeft op een of andere manier meer magie ofzo... en daarbij ben ik een nachtmens.. en moet er dus aan denken om als ik net wakker ben aan de dope te gaan :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind in het donker ook veel toffer
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tot nu toe altijd overdag maar ik ben nu op zich wel benieuwd hoe het s'nachts is...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
je gaat je ogen niet geloven, hoe graaf het niet is kwa visueel in het donker.
zeker eens proberen pikachu
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb in het licht ook sterke visuals gehad, maar in het donker gaat het wel echt een paar stappen verder inderdaad.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
lucifer in the sky zei:
je gaat je ogen niet geloven, hoe graaf het niet is kwa visueel in het donker.
zeker eens proberen pikachu
Klik om te vergroten...

Ik vond in het donker echt niet zoveel aan. Ja, als er licht was :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind in het pikdonker juist vet, zet ook bijna elke binnentrip wel een keer al het licht uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."