Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinfo over bepaalde blotter gevraagd!

info over bepaalde blotter gevraagd!

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSDmathXtc zei:
Flip Trip zei:
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag,quote]

ik heb er 3 euro het stuk voor betaald dus ganse stuk ( 25blotters) is 75 euro in totaal
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Redelijke prijs. Zelfs al zouden ze niet zo sterk zijn :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
blotters zijn hele afbeeldingen, de blotter is verdeeld in zegels?

peace
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
blotters zijn hele afbeeldingen, de blotter is verdeeld in zegels?

peace
Klik om te vergroten...

blotter, ook wel papertrips: een soort vloeipapier dat ongeveer even groot is als een postzegel.
en dat verdeeld in denk ik kleinere blotters/zegels doet er eigelijk nie toe :mrgreen:
peace man euh ik bedoel space man !!! :stoned:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt Kigh en LSDmathXTC,

Ik heb nog niet de artiest gevonden, maar wel een paar andere vette prints. Ik denk dat het met de namen van die blotters wel lukt om de artiest te vinden (aannemend dat ie meer dan alleen dit plaatje heeft gemaakt).
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kigh zei:
Doet er op zich wel toe, omdat het een groot verschil in aantal is :wink:.
Klik om te vergroten...

jah dat wel ma je ziet toch ook wel of je het ganse stuk of een stukje 1/25 krijgt en dan maakt het nie uit of het blotter of zegels heet
ma boeie laten we hier nu niet over geen discusieren of maken we een nieuw topic :mrgreen:
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat.
iemand ervaring met deze ?
anders laat ik ze na t weekend ook eens testen.

d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
Voor de zoveelste keer

DE PRINT OP DE BLOTTER ZEGT NIKS OVER DE HOEVEEL OF KWALITEIT VAN HET SPUL. PRECIES HETZELFDE ALS BIJ XTC, COKE, SPEED ETC.

Powerd by Stichting http://en.wikipedia.org/wiki/RTFM
Klik om te vergroten...
fixed
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#8
goh, had ik t toch goed gelezen :beer:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSDmathXtc zei:
azgaza zei:
Die heb je echt van 50 ug, 60 ug, 80 ug, 160 ug en 200+ ug, dus dat zegt helaas niet zo veel. Die print wordt héél veel gebruikt. Ik heb ze zelf alleen van 80 en 160 ug gehad trouwens, bij mij waren het altijd goede zegels. Maarre als je het wil weten, laat er gewoon een testen, en post dan ook de uitslag op het forum, altijd wel leuk te weten hoe sterk is wat er nog rond gaat.
Klik om te vergroten...
ok is goed. en bedankt voor de info
ik ga er morge eentje laten testen de uitslag zal ik je doorsturen of moet ik dit in een topic zetten?
Klik om te vergroten...
waar kan je je zegels laten testen eigelijk ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op weg naar zuivere drugs in 1 klik
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#11
kan je je drugs ook laten testen in België ? of is dit uitsluitend in nederland ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het kan alleen in nederland maar er zijn vast wel test locatie's vlak over de grens. Het testen is anoniem dus als belg kan je ook gewoon je drugs laten testen, het enige probleem is dat je er dan de grens mee over moet maar iets als LSD is érg makkelijk te verstoppen dus dat lijkt me geen heel groot probleem.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fluxalex zei:
ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat.
iemand ervaring met deze ?
anders laat ik ze na t weekend ook eens testen.

Klik om te vergroten...

ziet er lekker uit.
hoeveel heb je per blotter betaald?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#14
test resultaten zijn binnen
op één zegelke zat 80 uq
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
gNuxx zei:
de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
Klik om te vergroten...

Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.
Klik om te vergroten...

dat werd verteld, maar uiteindelijk bleken ze rond de 50ug te zitten.

helaas
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
Petrovic zei:
gNuxx zei:
de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
Klik om te vergroten...

Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.
Klik om te vergroten...

dat werd verteld, maar uiteindelijk bleken ze rond de 50ug te zitten.

helaas
Klik om te vergroten...

Ik heb ze echt getest op 80. Tenminste, een vriend van me.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
maar er kunnen verschillende zijn toch
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
De hofmann print wordt ook echt héél vaak gebruikt, je hebt ze nu alleen al sowieso van 80 ug en 55 ug en volgensmij ook van zo'n 120 ug, de print is niet elke keer precíes hetzelfde maar als je de bovenhoek hebt zie je dat dus mooi niet, 't komt er op neer dat bij deze print je echt zult moeten testen als je wil weten hoe sterk ze zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
LSDmathXtc zei:
test resultaten zijn binnen
op één zegelke zat 80 uq
Klik om te vergroten...

Voor 3 euro de zegel is dat heel mooi, geniet ervan zou ik zeggen :hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ken iemand die net de zelfde heeft gekocht, alleen bij hem zijn het er nog 100 ( toen ik er was )
maar zijn lsdtrips zijn ronde 50-100 ug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."