Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinfo over bepaalde blotter gevraagd!

info over bepaalde blotter gevraagd!

46 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja post het gwn hier, wie weet heb je zeer sterke lsd gevonden.
word het blad niet gwn hoffman genoemd ?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Staat er de tekst "orginal" onder? Die zie ik nu vaak en bevatten 80 ug.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Staat er de tekst "orginal" onder? Die zie ik nu vaak en bevatten 80 ug.
Klik om te vergroten...
Net als bij pillen en poeder zegt het uiterlijk niks over de hoeveel drugs die er al dan niet in zou zitten...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Staat er de tekst "orginal" onder? Die zie ik nu vaak en bevatten 80 ug.
Klik om te vergroten...

Die zijn er ook in 55 mics..
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag, de laatste keer dat ik lsd heb genomen waren dat welke van rechtsboven van dit plaatje, wel lekker getript maar niet zonderlijk sterk, zeker onder de 100 mics en dan ging die dealer er ook nog es aan zijn handjes aan en had ie het ook gewoon zo los op tafel liggen :angry: . Die hebben wel een hele vieze smaak, maar meen dat ik dat hier al ergens heb gelezen. Het wordt tijd voor betere lsd bij mij in de buurt.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
Klik om te vergroten...

Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
gNuxx zei:
de smaak was idd niet lekker, de trip vond ik zelf ook heel mild idd.
Klik om te vergroten...

Heeft wat weg van metaal vind ik :P . De trip bij mij was wel lekker, ze zeiden dat ze 150mics bevatte.
Klik om te vergroten...

Ik heb ze drie of vier keer gehad, en al die keren waren ze vies en wel sterk genoeg voor flinke visuals van een hele. Ik denk dat ik ze van +- 75 tot 150 ug heb gehad op verschillendere keren. Verder is dit dus volgensmij wel de meest gebruikte print voor zegels dus het enige wat ik me afvraag is als je ze in 10 verschillende sterktes hebt waarom ze dan allemaal vies smaken :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er twee gehad op ruigoord, waren 80 uq each.
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ze nu ook een paar keer genomen en bij mij hadden ze inderdaad ook een rare smaak.
Iets wat ik in ieder geval nog nooit heb gesmaakt bij LSD.

Wel een aantal mooie trips van gehad. Ze zouden 80 mics bevatten is mij verteld.
Ik heb ze niet laten testen in ieder geval.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Ik heb er twee gehad op ruigoord, waren 80 uq each.
Klik om te vergroten...

laten testen?

Hoffmanns met zon super onduidelijke, amateuristische print?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0rrit zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb er twee gehad op ruigoord, waren 80 uq each.
Klik om te vergroten...

laten testen?

Hoffmanns met zon super onduidelijke, amateuristische print?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze gezien, gezien ik er bij was op Ruigoord, en deze hebben juist een vrij duidelijke scherpe print en heldere kleuren, ik heb ze lelijker gezien.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waren iig mooie zegels, mijn source heeft ze getest op 80 uq. De source vertrouw ik sowieso.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flip Trip zei:
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag,quote]

ik heb er 3 euro het stuk voor betaald dus ganse stuk ( 25blotters) is 75 euro in totaal
Klik om te vergroten...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
LSDmathXtc zei:
Flip Trip zei:
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag,quote]

ik heb er 3 euro het stuk voor betaald dus ganse stuk ( 25blotters) is 75 euro in totaal
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Redelijke prijs. Zelfs al zouden ze niet zo sterk zijn :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
blotters zijn hele afbeeldingen, de blotter is verdeeld in zegels?

peace
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
blotters zijn hele afbeeldingen, de blotter is verdeeld in zegels?

peace
Klik om te vergroten...

blotter, ook wel papertrips: een soort vloeipapier dat ongeveer even groot is als een postzegel.
en dat verdeeld in denk ik kleinere blotters/zegels doet er eigelijk nie toe :mrgreen:
peace man euh ik bedoel space man !!! :stoned:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt Kigh en LSDmathXTC,

Ik heb nog niet de artiest gevonden, maar wel een paar andere vette prints. Ik denk dat het met de namen van die blotters wel lukt om de artiest te vinden (aannemend dat ie meer dan alleen dit plaatje heeft gemaakt).
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kigh zei:
Doet er op zich wel toe, omdat het een groot verschil in aantal is :wink:.
Klik om te vergroten...

jah dat wel ma je ziet toch ook wel of je het ganse stuk of een stukje 1/25 krijgt en dan maakt het nie uit of het blotter of zegels heet
ma boeie laten we hier nu niet over geen discusieren of maken we een nieuw topic :mrgreen:
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat.
iemand ervaring met deze ?
anders laat ik ze na t weekend ook eens testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."